Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå! Kan jeg få bli med å ta over verden jeg også??! :nigo:

Bryllup!! Yeah! Få ut fingeren, Twinklemannen :fnise: Så fin du kommer til å bli!! :klemmer:

Selvfølgelig skal du få være med å ta over verden Alyah! Har plass til to lærlinger jeg! :jepp:

Twinklemannen er hjemme ja :sjenert::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::duskedame:

Skrevet

:gjeiper: Og her går det bra ser jeg..

Skrevet

:gjeiper: Og her går det bra ser jeg..

:fnise: Sånn er det å ha en mann som er mye ute å reiser,må utnytte tiden han er hjemme :ler:

Gjest Mahareth
Skrevet

Selvfølgelig skal du få være med å ta over verden Alyah! Har plass til to lærlinger jeg! :jepp:

Twinklemannen er hjemme ja :sjenert::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::duskedame:

Det var da ikke måte på! :ler: Godt dere vet å utnytte tida når han er hjemme :fnise:

Håper du har hatt en fin helg! God søndag! :klem:

Gjest Katee
Skrevet

Oisann! :fnise: hihi

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

det er godt dere koser dere i hvertfall :ler:

Gjest Katee
Skrevet

Gleder meg til å bli lærlingen din, Twinkle :klemmer:

Skrevet

Hellau! c025.gif

Da var jeg tilbake!

Helga har jeg tilbrakt med kjæresten som dere vet :sjenert:

Spist god mat og kost oss a038.gif

Og nå har han reist igjen..

Men han kommer tilbake på torsdag,og da skal han ikke reise bort på en stund :)

Elles fikk jeg endelig kommet meg til frisøren a013.gif Det trengtes virkelig!

Hadde lyst å farge det også,men det er så dyrt :sukk: Å jeg har hatt mange dårlige erfaringer med å farge håret selv,så jeg får vente med det.

Jeg har også bestilt meg en del klær fra Hennes&Mauritz,så venter spent på pakke i posten a068.gif Håper bare det jeg har bestillt passer! Er alltid noe dritt å måtte sende ting tilbake.

Venter også enda på pakken med det amerikanske snopet jeg bestilte,begynner å bli utolmodig nå :fnise: Men det kunne visst ta litt tid,så.

Første visdomsord til mine lærlinger ; "Sometimes,monkies die." a082.gif

Gjest Mahareth
Skrevet

Godt å se deg igjen :klem:

Deilig med nytt hår og nytt tøy! :jepp:

Skrevet

Takk,i lige måde Mahareth!

Er viktig å føler seg bra utenpå for å ha det bra inni :jepp:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Første visdomsord til mine lærlinger ; "Sometimes,monkies die." a082.gif

Skrevet

God kveld damer!

Nå venter jeg spent på maten i stekepanna,håper det blir godt :fnise: Findus Chicken Curry. Lukter ihverfall nydelig :jepp:

Snart er det Lost. Vet ikke helt va jeg synes lengre. Jeg klarer ikke være like gira over det lengre.

Ikke så mye spennende her i heimen altså :ler:

Til mine lærslinger: " Ser det mørkt ut i kjeller`n,sku på lyset" a082.gif

Gjest Mahareth
Skrevet

Nice one! Den er memorisert! Må jeg spise papiret den er skrevet på om jeg printer ut? :fnise:

Lost ja... Så sesong 1, og halve sesong 2. Gikk lei og glemte tv-tida. Hm, aner et mønster her! :ler:

Skrevet

Selvfølgelig må du d Mahareth! a082.gif:fnise:

Jeg har sett alle sesongene utenom denne. Litt synd å gi seg nå føler jeg :ler: Men kjenner at jeg ikke bryr meg så mye,har blitt for mye tull og surring,

Gjest Katee
Skrevet

Der var du jo!!

Lost ja. Har sesong 1-4 på dvd. Skjønner ikke bæret lenger, men kjøper nok 5 og 6 på dvd sånn at jeg får løsningen på historien :)

Du er så flink en lærer, Twinkle! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...