Gjest Mahareth Skrevet 19. mars 2010 #401 Del Skrevet 19. mars 2010 Twinklemannen er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. mars 2010 #402 Del Skrevet 19. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #403 Del Skrevet 20. mars 2010 Åååå! Kan jeg få bli med å ta over verden jeg også??! Bryllup!! Yeah! Få ut fingeren, Twinklemannen Så fin du kommer til å bli!! Selvfølgelig skal du få være med å ta over verden Alyah! Har plass til to lærlinger jeg! Twinklemannen er hjemme ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. mars 2010 #404 Del Skrevet 20. mars 2010 :gjeiper: Og her går det bra ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #405 Del Skrevet 20. mars 2010 :gjeiper: Og her går det bra ser jeg.. Sånn er det å ha en mann som er mye ute å reiser,må utnytte tiden han er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. mars 2010 #406 Del Skrevet 21. mars 2010 Selvfølgelig skal du få være med å ta over verden Alyah! Har plass til to lærlinger jeg! Twinklemannen er hjemme ja Det var da ikke måte på! Godt dere vet å utnytte tida når han er hjemme Håper du har hatt en fin helg! God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. mars 2010 #407 Del Skrevet 21. mars 2010 Selvfølgelig skal du få være med å ta over verden Alyah! Har plass til to lærlinger jeg! Twinklemannen er hjemme ja Oisann! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #408 Del Skrevet 21. mars 2010 Selvfølgelig skal du få være med å ta over verden Alyah! Har plass til to lærlinger jeg! Twinklemannen er hjemme ja det er godt dere koser dere i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. mars 2010 #409 Del Skrevet 22. mars 2010 Gleder meg til å bli lærlingen din, Twinkle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #410 Del Skrevet 23. mars 2010 Hellau! Da var jeg tilbake! Helga har jeg tilbrakt med kjæresten som dere vet Spist god mat og kost oss Og nå har han reist igjen.. Men han kommer tilbake på torsdag,og da skal han ikke reise bort på en stund Elles fikk jeg endelig kommet meg til frisøren Det trengtes virkelig! Hadde lyst å farge det også,men det er så dyrt Å jeg har hatt mange dårlige erfaringer med å farge håret selv,så jeg får vente med det. Jeg har også bestilt meg en del klær fra Hennes&Mauritz,så venter spent på pakke i posten Håper bare det jeg har bestillt passer! Er alltid noe dritt å måtte sende ting tilbake. Venter også enda på pakken med det amerikanske snopet jeg bestilte,begynner å bli utolmodig nå Men det kunne visst ta litt tid,så. Første visdomsord til mine lærlinger ; "Sometimes,monkies die." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 23. mars 2010 #411 Del Skrevet 23. mars 2010 Godt å se deg igjen Deilig med nytt hår og nytt tøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #412 Del Skrevet 23. mars 2010 Takk,i lige måde Mahareth! Er viktig å føler seg bra utenpå for å ha det bra inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. mars 2010 #413 Del Skrevet 23. mars 2010 Lesson learned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #414 Del Skrevet 23. mars 2010 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 24. mars 2010 #415 Del Skrevet 24. mars 2010 Første visdomsord til mine lærlinger ; "Sometimes,monkies die." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mars 2010 #416 Del Skrevet 24. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #417 Del Skrevet 24. mars 2010 God kveld damer! Nå venter jeg spent på maten i stekepanna,håper det blir godt Findus Chicken Curry. Lukter ihverfall nydelig Snart er det Lost. Vet ikke helt va jeg synes lengre. Jeg klarer ikke være like gira over det lengre. Ikke så mye spennende her i heimen altså Til mine lærslinger: " Ser det mørkt ut i kjeller`n,sku på lyset" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 24. mars 2010 #418 Del Skrevet 24. mars 2010 Nice one! Den er memorisert! Må jeg spise papiret den er skrevet på om jeg printer ut? Lost ja... Så sesong 1, og halve sesong 2. Gikk lei og glemte tv-tida. Hm, aner et mønster her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #419 Del Skrevet 24. mars 2010 Selvfølgelig må du d Mahareth! Jeg har sett alle sesongene utenom denne. Litt synd å gi seg nå føler jeg Men kjenner at jeg ikke bryr meg så mye,har blitt for mye tull og surring, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mars 2010 #420 Del Skrevet 24. mars 2010 Der var du jo!! Lost ja. Har sesong 1-4 på dvd. Skjønner ikke bæret lenger, men kjøper nok 5 og 6 på dvd sånn at jeg får løsningen på historien Du er så flink en lærer, Twinkle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå