Gjesten Skrevet 2. januar 2010 #41 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg liker faktisk å ha det glattbarbert. Synes det er mer behagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #42 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg liker faktisk å ha det glattbarbert. Synes det er mer behagelig Da er du vel mellom 16 og 29 eller noe. Behagelig? Å stå krumbøyd og løfte på tillegget og prøve å ikke omskjære seg selv... Ja, det er behagelig, gitt. Særlig når det må gjentas to ganger i uka og gir kløende, sviende skjeggvekst etter bare 24 timer. Nei, takk! Da er det bedre å ligge unna pingler - og vaske og gre afroen! Ingen flere dotter i min seng - bare min egen dott!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 2. januar 2010 #43 Del Skrevet 2. januar 2010 Selv bor jeg midt i skogen, så tåler det meste... :-)) Hahaha! Du kan få sagt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #44 Del Skrevet 2. januar 2010 Sukk! Det fantes en tid da ekte mannfolk ikke var redde for mus!!! Savner den tiden, jeg! Nå finnes det visst bare sveklinger med pedofili-tendenser. Jammen meg det beste med å være singel og uinteressert. Nå kan jeg la busken min gro og digge afroen min i fred! Og drømme om gamledager, den gangen det fantes mannfolk! Nå er det jo faktisk også jenter som forventer at typen sin er glattbarbert, og dama mi er en av dem, og hun gjør det ikke engang selv. Selv har jeg ingen problemer med det, folk har preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 2. januar 2010 #45 Del Skrevet 2. januar 2010 Hadde seriøst nekta komme i nærheten av skrittet til sambo med hånd, munn eller vagina om han plutselig la an til full naturlig buskas-jungel. Hår nedentil er faen så ekkelt. Æsj, halvlange ekle krøllete hår Grøss.. Glatt og bare glatt! Syns det er finere, behageligere, og det får meg til å føle meg 10 ganger meir sexy når eg er avkledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #46 Del Skrevet 2. januar 2010 Nå er det jo faktisk også jenter som forventer at typen sin er glattbarbert, og dama mi er en av dem, og hun gjør det ikke engang selv. Selv har jeg ingen problemer med det, folk har preferanser. Ja, det finnes visst noen riktig svake individer blant det svake kjønn, også. Stå på, gutten! Når det gjelder folk som krever sånt som de ikke en gang gidder selv... vel, denslags er jeg VIRKELIG ferdig med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #47 Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, det finnes visst noen riktig svake individer blant det svake kjønn, også. Stå på, gutten! Når det gjelder folk som krever sånt som de ikke en gang gidder selv... vel, denslags er jeg VIRKELIG ferdig med! Takk for den, ditt rasshøl. Jeg snakket kun om preferanser her, og det er virkelig en liten ting å gjøre for partneren. Folk kan ha forskjellige meninger enn deg vet du. Haha, svake kjønn, det var dagens Du syntes vel det er moro å kunne slenge med leppa mot folk når du kan fremstå som anonym. Tipper du ikke hadde vært like tøff i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #48 Del Skrevet 3. januar 2010 Takk for den, ditt rasshøl. Jeg snakket kun om preferanser her, og det er virkelig en liten ting å gjøre for partneren. Folk kan ha forskjellige meninger enn deg vet du. Haha, svake kjønn, det var dagens Du syntes vel det er moro å kunne slenge med leppa mot folk når du kan fremstå som anonym. Tipper du ikke hadde vært like tøff i virkeligheten. Jeg synes faktisk ikke det er en LITEN ting å gjøre for partneren - det er jobb og mye ubehag - for mange. Det er også å høre at du ikke er god nok som du er fra naturens side. Hvis du trives med en kravstor og lat representant for det svake kjønn, så fint for deg. Ja, jeg vet godt at folk har forskjellige meninger - det er riktig deilig å få høre at man er skitten når man nøyer seg med å vaske dotten framfor å fjerne den! Og det å slå et slag for busk i disse tider - ja, kanskje det faktisk krever mot - men før i verden så var det et mål på mannfolk om de var redde for mus eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #49 Del Skrevet 3. januar 2010 Og - du som kaller andre et rasshøl - er jo selv en gjest! Og en dott uten dott dessuten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #50 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg synes faktisk ikke det er en LITEN ting å gjøre for partneren - det er jobb og mye ubehag - for mange. Det er også å høre at du ikke er god nok som du er fra naturens side. Hvis du trives med en kravstor og lat representant for det svake kjønn, så fint for deg. Ja, jeg vet godt at folk har forskjellige meninger - det er riktig deilig å få høre at man er skitten når man nøyer seg med å vaske dotten framfor å fjerne den! Og det å slå et slag for busk i disse tider - ja, kanskje det faktisk krever mot - men før i verden så var det et mål på mannfolk om de var redde for mus eller ikke. Ok, sleivsparket var ment i forhold til at du mente hun var kravstor? Da beklager jeg i så fall mitt eget sleivspakr, slik det var skrevet så det ut som om det var myntet på meg uoppfordret. Men jeg mener fremdeles at det ikke er noen stor greie - vel og merke hvis man syntes det er ok _selv_. Det er ikke ok å gjøre noe for partner man selv ikke er komfortabel med. Der er det en stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #51 Del Skrevet 3. januar 2010 Og - du som kaller andre et rasshøl - er jo selv en gjest! Og en dott uten dott dessuten! Vel, når noen kaller meg et svakt individ blant det svake kjønn, så svarer jeg, ja. Det gjelder både her og i virkeligheten. Folk får igjen med renter. Men nå kan det se ut som om det var en misforståelse, som jeg også beklaget i forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #52 Del Skrevet 3. januar 2010 Vel, når noen kaller meg et svakt individ blant det svake kjønn, så svarer jeg, ja. Det gjelder både her og i virkeligheten. Folk får igjen med renter. Men nå kan det se ut som om det var en misforståelse, som jeg også beklaget i forrige innlegg. Jeg kalte ikke DEG et svakt individ blant det svake kjønn, nei! Jeg mente at HUN er kravstor. Men klart, synes man selv at det er en LITEN ting, så kan man jo gjerne møte sin partner på dennes preferanser, det er jo omtenksomt det. Jeg synes bare at det blir veldig feil når noe sånt er et KRAV. Så det var en misforståelse, ja. Beklager da også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #53 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg kalte ikke DEG et svakt individ blant det svake kjønn, nei! Jeg mente at HUN er kravstor. Men klart, synes man selv at det er en LITEN ting, så kan man jo gjerne møte sin partner på dennes preferanser, det er jo omtenksomt det. Jeg synes bare at det blir veldig feil når noe sånt er et KRAV. Så det var en misforståelse, ja. Beklager da også :-) Jepp, den er grei Men ja, jeg valgte jo det selv etter at hun spurte. Plager ikke meg, men jeg kan være enig i at det derimot ikke er ok å kreve det dersom partneren ikke skulle være komfortabel med det. Men det er egentlig en helt annen problemstilling, og gjelder egentlig det mest i forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann30 Skrevet 3. januar 2010 #54 Del Skrevet 3. januar 2010 Bush er turn off for meg, og jeg har så absolutt inntrykk av at kompiser føler det på samme måte. Heldigvis er del lenge siden jeg har møtt noen som ikke er glatt eller trimmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #55 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg følger ikke med på hva som er mote ang barbering nedentil, men holder en trimmet busk og passer på bikinilinja da jeg går ukentlig i svømmehall. Aldri opplevd å sett noen i garderoben der glattbarbert, og hadde ikke følt meg vel med det selv i den settingen. Har hatt glattbarbert 1 gang for mange år siden, og syntes det var ubehagelig; klamt og rart. Men det mest ubehagelige var å se seg i speilet, å se ut som et barn. Gjelder det for de i slutten av tenårene også? Er det noe hår å se i dusjen etter gymmen på videregående f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rimmern Skrevet 3. januar 2010 #56 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg liker kvinnekjønnet, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramello Skrevet 3. januar 2010 #57 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg foretrekker å IKKE ha hår. Synes det er ekkelt og uhygienisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckling Skrevet 3. januar 2010 #58 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg foretrekker å IKKE ha hår. Synes det er ekkelt og uhygienisk! Skjønner ikke hvorfor du har fått det for deg at det er uhygienisk å ha hår nedentil. Hårene er der faktisk av hygieniske årsaker, de er der for å beskytte vagina mot bakterier. Jenter som fjerner kjønnshårene har lettere for å få urinveisinfeskjoner bl.a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Werwe Skrevet 3. januar 2010 #59 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg foretrekker å IKKE ha hår. Synes det er ekkelt og uhygienisk! Du er ikke troverdig, hvis du ikke har vært konsekvent og barbert deg også oppå hodet. Regner med at du har gjort det, når du koker over av hårhat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #60 Del Skrevet 3. januar 2010 Og - du som kaller andre et rasshøl - er jo selv en gjest! Og en dott uten dott dessuten! Det var en ganske så grov greie å kalle noen for det. Stygt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå