momo Skrevet 1. januar 2010 #21 Del Skrevet 1. januar 2010 Selv er jeg helt glattbarbert, men ikke så farlig hva mannen er, bare det ikke er alt for mye hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 1. januar 2010 #22 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg liker glattbartbert mus. Da føler jeg meg mest sexy og komfortabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 1. januar 2010 #23 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg barberer meg ikke og har ikke spesielt mye vekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godtnyttår Skrevet 1. januar 2010 #24 Del Skrevet 1. januar 2010 er kvinne på 21, og syns "litt" naturlig er best. Andre jenter får gjøre som de vil, men helt glatt syns jeg selv blir klamt og ubehagelig, og så blir det jo stubb med en gang :/ så jeg bare trimmer litt, og holder det selvfølgelig rent Når det gjelder partner misliker jeg at han er helt glatt eller kraftig barbert, det ser så rart og kunstig ut. Jungel er ikke bra, men vanlig, ren hårvekst er naturlig, og noe jeg tenner på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt87 Skrevet 1. januar 2010 #25 Del Skrevet 1. januar 2010 Liker at jenta er glatt nedentil men hun kan gjerne ha en hårtuft over av noe slag. Selv er jeg barbert fra rompa til pungen også barbert på skaftet. Resten er nedklipt til 4-5mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fink Skrevet 1. januar 2010 #26 Del Skrevet 1. januar 2010 Æsj, det er da veldig uhygienisk og skittent. Jeg foretrekker barbert og hygienisk. saklig. Det går fint an å vaske seg selv om en har hår. Jeg liker å være glatt mellom bena, men lar det være igjen noe foran. Barberte alt en gang. Kroppen min syntes som en fremmed. Så ut som et barn. Gjør det aldri mer. Et helt barbert mannlig kjønnsorgan vekker heller ingen tenning i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #27 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg går jevnlig i svømmehall, og uten at jeg kikker i dusjen, så ser en i sidesynet at damene har busk. Jeg har det selv også, kan bare glemme at jeg ville gått der fullt barbert! Ja, det er heldigvis slutt på moten med glattbarbering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #28 Del Skrevet 1. januar 2010 Ja, det er heldigvis slutt på moten med glattbarbering! Jeg følger ikke med på hva som er mote ang barbering nedentil, men holder en trimmet busk og passer på bikinilinja da jeg går ukentlig i svømmehall. Aldri opplevd å sett noen i garderoben der glattbarbert, og hadde ikke følt meg vel med det selv i den settingen. Har hatt glattbarbert 1 gang for mange år siden, og syntes det var ubehagelig; klamt og rart. Men det mest ubehagelige var å se seg i speilet, å se ut som et barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivas Skrevet 1. januar 2010 #29 Del Skrevet 1. januar 2010 Herregud, detta hårhysteriet igjen! Tror folk har gått helt av skaftet, jeg. Når ble det egentlig skittent og uhygienisk å ha hår?? Forresten, jeg svarer meg selv: det var vel en gang rundt første halvdel av 90-tallet. På 80-tallet var det normalt at jentene tok bikinilinjen, leggene og under armene, i hvert fall på sommeren. Nå er det gått så langt at unge mennesker synes det er motbydelig, skittent og uhygienisk å ha kropphår!!!! Og til dere som barberer hele underlivet: dere ser latterlige ut i mine øyne. Jentene ser ut som små 'Lolitaer' (sikkert tiltrekkende for en del menn, men det sier jo alt om dem) og guttene virker bare feminine og jålete. Verdens største turn-off!! Mannfolk skal ha hår - MASSE HÅR! Men så har jo jeg fylt 40 med god margin, da - så jeg er vel for en fossil å regne Synes bare dette hårhysteriet er så vanvittig naturstridig! Til slutt vil jeg si at jeg tror IKKE det er så til de grader vanlig med den voldsomme hårfjerningen IRL som man kan få inntrykk av her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 1. januar 2010 Herregud, detta hårhysteriet igjen! Tror folk har gått helt av skaftet, jeg. Når ble det egentlig skittent og uhygienisk å ha hår?? Forresten, jeg svarer meg selv: det var vel en gang rundt første halvdel av 90-tallet. På 80-tallet var det normalt at jentene tok bikinilinjen, leggene og under armene, i hvert fall på sommeren. Nå er det gått så langt at unge mennesker synes det er motbydelig, skittent og uhygienisk å ha kropphår!!!! Og til dere som barberer hele underlivet: dere ser latterlige ut i mine øyne. Jentene ser ut som små 'Lolitaer' (sikkert tiltrekkende for en del menn, men det sier jo alt om dem) og guttene virker bare feminine og jålete. Verdens største turn-off!! Mannfolk skal ha hår - MASSE HÅR! Men så har jo jeg fylt 40 med god margin, da - så jeg er vel for en fossil å regne Synes bare dette hårhysteriet er så vanvittig naturstridig! Til slutt vil jeg si at jeg tror IKKE det er så til de grader vanlig med den voldsomme hårfjerningen IRL som man kan få inntrykk av her på KG. Et veldig fint og oppriktig innlegg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 1. januar 2010 #31 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg foretrekker kjønnshår. Synes barberte kjønn er ubeskrivelig stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #32 Del Skrevet 1. januar 2010 Herregud, detta hårhysteriet igjen! Tror folk har gått helt av skaftet, jeg. Når ble det egentlig skittent og uhygienisk å ha hår?? Forresten, jeg svarer meg selv: det var vel en gang rundt første halvdel av 90-tallet. På 80-tallet var det normalt at jentene tok bikinilinjen, leggene og under armene, i hvert fall på sommeren. Nå er det gått så langt at unge mennesker synes det er motbydelig, skittent og uhygienisk å ha kropphår!!!! Og til dere som barberer hele underlivet: dere ser latterlige ut i mine øyne. Jentene ser ut som små 'Lolitaer' (sikkert tiltrekkende for en del menn, men det sier jo alt om dem) og guttene virker bare feminine og jålete. Verdens største turn-off!! Mannfolk skal ha hår - MASSE HÅR! Men så har jo jeg fylt 40 med god margin, da - så jeg er vel for en fossil å regne Synes bare dette hårhysteriet er så vanvittig naturstridig! Til slutt vil jeg si at jeg tror IKKE det er så til de grader vanlig med den voldsomme hårfjerningen IRL som man kan få inntrykk av her på KG. Jeg er 43, og jeg er delvis enig med deg. Den uthevede setningen er jeg imidlertid totalt uenig i. Min jevnaldrende kjæreste har (fra naturens side)ikke noe hår på brystkassa, og jeg synes han er superdeilig. Jeg syntes også at eksen min, som hadde litt hår, var deilig. Det er tåpelig av deg å si at menn SKAL ha hår. Menn kan være veldig tiltrekkende både med og uten hår. (Barberte brystkasser er derimot noe av det mest avtennende som finnes.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivas Skrevet 2. januar 2010 #33 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er 43, og jeg er delvis enig med deg. Den uthevede setningen er jeg imidlertid totalt uenig i. Min jevnaldrende kjæreste har (fra naturens side)ikke noe hår på brystkassa, og jeg synes han er superdeilig. Jeg syntes også at eksen min, som hadde litt hår, var deilig. Det er tåpelig av deg å si at menn SKAL ha hår. Menn kan være veldig tiltrekkende både med og uten hår. (Barberte brystkasser er derimot noe av det mest avtennende som finnes.) Haha, jeg burde kanskje presisert at jeg ikke mente SKAL i betydningen at 'hvis ikke', så er mannen heller ikke tiltrekkende. Jeg mente at mannen skal la sin naturlige behåring være i fred. Ikke barbere noe bort. Og; en mann SKAL ha hår på kroppen i den betydning at det faktisk er naturlig for en mann å være mer eller mindre behåret. Altså, det finnes ingen grunn - i mine øyne - til at en mann skal føle at han må fjerne behåring verken på armer, bein, underliv eller brystkasse. Jeg ordlegger meg dårlig og litt uklart noen ganger, men jeg tror nok vi er ganske så enige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. januar 2010 #34 Del Skrevet 2. januar 2010 En aldri så liten finstuss av naturlig vekst hos ham, og barbert bikinilinje hos henne. Jeg foretrekker å ha en snerten landingsstripe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #35 Del Skrevet 2. januar 2010 Mye hår er forferdelig uhygiensik og skittent. Jenter som ikke friserer seg der nede er utrolig ekkelt. Håper de skjønner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 2. januar 2010 #36 Del Skrevet 2. januar 2010 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. januar 2010 #37 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg foretrekker kjønnshår. Synes barberte kjønn er ubeskrivelig stygt. Det er jeg helt enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #38 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva i all verdens land og rike er vitsen med noe annet, og hva foretrekker du - og hvorfor?? Da vet vi følgende om deg på meget,. meget kort tid: 1) Du liker hår på tissen 2) Du røyker og vil ha en dame som røyker 3) Du bor i Østfold 4) Du liker uforpliktende sex uten følelser 5) Du ønsker ikke forhold og at dama blir avhengig av deg 6) Du vil gjerne at hun kontakter deg snarest 7) Du har henne gjerne i huset ditt for sex, så lenge hun ikke legger noe mer i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #39 Del Skrevet 2. januar 2010 Sukk! Det fantes en tid da ekte mannfolk ikke var redde for mus!!! Savner den tiden, jeg! Nå finnes det visst bare sveklinger med pedofili-tendenser. Jammen meg det beste med å være singel og uinteressert. Nå kan jeg la busken min gro og digge afroen min i fred! Og drømme om gamledager, den gangen det fantes mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 2. januar 2010 #40 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva i all verdens land og rike er vitsen med noe annet, og hva foretrekker du - og hvorfor?? Jeg har aldri brydd meg spesielt om det der. Barberer de seg nedentil så skal de for all del fortsette med det hvis de vil, men det er ikke ett krav. Jeg liker det naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå