Gå til innhold

Jeg foretrekker en helt naturlig hårvekst rundt kjønnsorganet...

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men Kjetil S, er du sikker på at du vet hva "helt naturlig hårvekst" er? De aller fleste kvinner vil, om ikke de barberer, så iallefall stusse og ordne litt - og dette kan lett gå for "naturlig" - har du virkelig sett/opplevd en helt ubehandlet busk? :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er da veldig uhygienisk og skittent. Jeg foretrekker barbert og hygienisk.

Fy faen hvor folk sliter i dag, asså....!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er da veldig uhygienisk og skittent. Jeg foretrekker barbert og hygienisk.

Det trenger da ikke å bety at det er skittent vel?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Men Kjetil S, er du sikker på at du vet hva "helt naturlig hårvekst" er? De aller fleste kvinner vil, om ikke de barberer, så iallefall stusse og ordne litt - og dette kan lett gå for "naturlig" - har du virkelig sett/opplevd en helt ubehandlet busk? :tongue:

Ja, tror ikke de finnes lengre, rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Dessverre... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trultemor_*

Jeg tror det er best å skåne Kjetil for ubehandlet busk...tror han kan få litt sjokk da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er best å skåne Kjetil for ubehandlet busk...tror han kan få litt sjokk da :D

Her behandles busker med full respekt, ja! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i bassenget her en dag og gikk i dusjen. Selv er jeg frisert, ikke glatt, og IKKE busk. Hun forran meg i dusjen hadde busk, kan ikke kalle det busk, men lange siv..... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i bassenget her en dag og gikk i dusjen. Selv er jeg frisert, ikke glatt, og IKKE busk. Hun forran meg i dusjen hadde busk, kan ikke kalle det busk, men lange siv..... :spy:

Selv bor jeg midt i skogen, så tåler det meste... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver ikke være barbert rundt karen, men jeg vil absolutt ikke ha hår i munnen da :sjarmor: det er skikkelig turn-off :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buskestørrelse er veldig personavhengig. Noen har mye hår, andre lite. Jeg er blond og ikke så veldig hårete. Har en liten trekant når jeg ikke gjør noe. Ikke noe villniss.

Foretrekker litt barbering og frisering, men kunne sikkert latt det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil S, Hvor gammel er du? Jeg har lest masse av det du skriver og må si vi er veldig like. Hilsen dame 34

Logg inn med en profil og send meg en personlig melding så skal du få svar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går jevnlig i svømmehall, og uten at jeg kikker i dusjen, så ser en i sidesynet at damene har busk. Jeg har det selv også, kan bare glemme at jeg ville gått der fullt barbert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går jevnlig i svømmehall, og uten at jeg kikker i dusjen, så ser en i sidesynet at damene har busk. Jeg har det selv også, kan bare glemme at jeg ville gått der fullt barbert!

Tror deg fullt og helt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verdens land og rike er vitsen med noe annet, og hva foretrekker du - og hvorfor??

Huff, så ekkelt!

Selv har jeg aldri hår på kroppen (ei heller i underlivet), og forventer at de menn jeg er med er helt rene og glatte også der nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Kjenner nok av kvinner som gjør det :cool:

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...