Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva i all verdens land og rike er vitsen med noe annet, og hva foretrekker du - og hvorfor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #2 Del Skrevet 1. januar 2010 Æsj, det er da veldig uhygienisk og skittent. Jeg foretrekker barbert og hygienisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 1. januar 2010 #3 Del Skrevet 1. januar 2010 Men Kjetil S, er du sikker på at du vet hva "helt naturlig hårvekst" er? De aller fleste kvinner vil, om ikke de barberer, så iallefall stusse og ordne litt - og dette kan lett gå for "naturlig" - har du virkelig sett/opplevd en helt ubehandlet busk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torine Skrevet 1. januar 2010 #4 Del Skrevet 1. januar 2010 kort eller glatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 1. januar 2010 Æsj, det er da veldig uhygienisk og skittent. Jeg foretrekker barbert og hygienisk. Fy faen hvor folk sliter i dag, asså....!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 1. januar 2010 #6 Del Skrevet 1. januar 2010 Æsj, det er da veldig uhygienisk og skittent. Jeg foretrekker barbert og hygienisk. Det trenger da ikke å bety at det er skittent vel?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torine Skrevet 1. januar 2010 #7 Del Skrevet 1. januar 2010 Men Kjetil S, er du sikker på at du vet hva "helt naturlig hårvekst" er? De aller fleste kvinner vil, om ikke de barberer, så iallefall stusse og ordne litt - og dette kan lett gå for "naturlig" - har du virkelig sett/opplevd en helt ubehandlet busk? Ja, tror ikke de finnes lengre, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2010 #8 Del Skrevet 1. januar 2010 Men Kjetil S, er du sikker på at du vet hva "helt naturlig hårvekst" er? De aller fleste kvinner vil, om ikke de barberer, så iallefall stusse og ordne litt - og dette kan lett gå for "naturlig" - har du virkelig sett/opplevd en helt ubehandlet busk? Dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trultemor_* Skrevet 1. januar 2010 #9 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg tror det er best å skåne Kjetil for ubehandlet busk...tror han kan få litt sjokk da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg tror det er best å skåne Kjetil for ubehandlet busk...tror han kan få litt sjokk da :D Her behandles busker med full respekt, ja! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #11 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg var i bassenget her en dag og gikk i dusjen. Selv er jeg frisert, ikke glatt, og IKKE busk. Hun forran meg i dusjen hadde busk, kan ikke kalle det busk, men lange siv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg var i bassenget her en dag og gikk i dusjen. Selv er jeg frisert, ikke glatt, og IKKE busk. Hun forran meg i dusjen hadde busk, kan ikke kalle det busk, men lange siv..... Selv bor jeg midt i skogen, så tåler det meste... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 1. januar 2010 #13 Del Skrevet 1. januar 2010 Behøver ikke være barbert rundt karen, men jeg vil absolutt ikke ha hår i munnen da det er skikkelig turn-off Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #14 Del Skrevet 1. januar 2010 Buskestørrelse er veldig personavhengig. Noen har mye hår, andre lite. Jeg er blond og ikke så veldig hårete. Har en liten trekant når jeg ikke gjør noe. Ikke noe villniss. Foretrekker litt barbering og frisering, men kunne sikkert latt det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #15 Del Skrevet 1. januar 2010 Kjetil S, Hvor gammel er du? Jeg har lest masse av det du skriver og må si vi er veldig like. Hilsen dame 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 1. januar 2010 Kjetil S, Hvor gammel er du? Jeg har lest masse av det du skriver og må si vi er veldig like. Hilsen dame 34 Logg inn med en profil og send meg en personlig melding så skal du få svar. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #17 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg går jevnlig i svømmehall, og uten at jeg kikker i dusjen, så ser en i sidesynet at damene har busk. Jeg har det selv også, kan bare glemme at jeg ville gått der fullt barbert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg går jevnlig i svømmehall, og uten at jeg kikker i dusjen, så ser en i sidesynet at damene har busk. Jeg har det selv også, kan bare glemme at jeg ville gått der fullt barbert! Tror deg fullt og helt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #19 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva i all verdens land og rike er vitsen med noe annet, og hva foretrekker du - og hvorfor?? Huff, så ekkelt! Selv har jeg aldri hår på kroppen (ei heller i underlivet), og forventer at de menn jeg er med er helt rene og glatte også der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2010 #20 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Jeg går jevnlig i svømmehall, og uten at jeg kikker i dusjen, så ser en i sidesynet at damene har busk. Jeg har det selv også, kan bare glemme at jeg ville gått der fullt barbert! Kjenner nok av kvinner som gjør det Endret 1. januar 2010 av brutal_mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå