Sheherasade Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg skjønner ikke helt dette her med såkalte "it"-jenter innen mote og trender. Jeg synes de som blir utpekt som it-jenter som oftest er damer uten noe eksepsjonelt talent eller som har utrettet noe spesielt i det hele tatt. De blir bare stemplet som kule, og så tar alle helt av. Ikke synes jeg de egentlig har noe særlig utpreget god smak heller. For eksempel Agyness Deyn (gjesp) og Chloë Sevigny. Hvorfor kan ikke "it"-jenter være damer som er mer eksepsjonelle? Det nærmeste vi har kommet i Norge er kanskje Pia Haraldsen (tidligere i hvert fall). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 1. januar 2010 #2 Del Skrevet 1. januar 2010 Er PIA HARALDSEN "it"-jente??!?!?! Skjønner jeg ikke, er hun ikke bare amerikansk i klærne da? Har hun noen gang hatt en original tanke (unnskyld om det virker litt surmaget, men hun er da virkelig kjedelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 1. januar 2010 Er PIA HARALDSEN "it"-jente??!?!?! Skjønner jeg ikke, er hun ikke bare amerikansk i klærne da? Har hun noen gang hatt en original tanke (unnskyld om det virker litt surmaget, men hun er da virkelig kjedelig) Hun VAR. Og ja, hun er kjempekjedelig. Og passer derfor godt inn i det som kjennetegner, it-jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 1. januar 2010 Dagens it-jente i Norge er vel Jenny Skavlan. Ok, hun er søt, men ikke søtere enn mange andre vanlige jenter. Det eneste spesielle ved henne er at hun har et kjent etternavn. Gjesp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #5 Del Skrevet 1. januar 2010 Anna Semenovic blir ofte beskrevet som It-jente ihvertfall. http://s52.radikal.ru/i135/0902/2d/58d8062c94f1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 2. januar 2010 #6 Del Skrevet 2. januar 2010 De som blir beskrevet som it-jenter er vel vanligvis jenter med en spesiell stil, som kan anses som en inspirasjon for andre. Da noe innovativ, ikke folk som følger etter flokken, som jeg vil si Pia Haraldsen gjør i klesveien. Jeg antar at de også har et samarbeid med designere når det gjelder hva de viser seg i. Dette handler altså om mote, ikke om hvor intelligente, pene, eller flinke skuespillere de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleChili Skrevet 2. januar 2010 #7 Del Skrevet 2. januar 2010 De som blir beskrevet som it-jenter er vel vanligvis jenter med en spesiell stil, som kan anses som en inspirasjon for andre. Da noe innovativ, ikke folk som følger etter flokken, som jeg vil si Pia Haraldsen gjør i klesveien. Jeg antar at de også har et samarbeid med designere når det gjelder hva de viser seg i. Dette handler altså om mote, ikke om hvor intelligente, pene, eller flinke skuespillere de er. Joda, men selv syns jeg b.l.a Agyness har en gruuuusom klesstil. Så klart hun har noe man kan plukke opp her og der fra henne, men det er det. I grunn syns jeg stilen hennes lyser; "se på meg, jeg er desperat". Chloë Sevigny derimot syns jeg faktisk har en ganske bra stil, og hun er for meg inspirerende. Godt man er forskjellige. Før var (er?) Kate Moss en it-jente, og i Norge...? Ja, nå er det vel Jenny Skavlan som er it-jenta. Uten at jeg fatter hvorfor. Stilen hennes er helt vanlig, men jadda... hun designer jo tross alt klær, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. januar 2010 #8 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva er en 'it'-jente? Antar at det ikke har noe med data å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 2. januar 2010 #9 Del Skrevet 2. januar 2010 hehe vidvandre - du gjetter rett... Klipper litt fra Henne It-jentene er over alt. De er pene, rike, har kjendisforeldre, elsker å feste, har fantastiske klær og elsker å vise seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. januar 2010 #10 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg tenkte datateknologi når jeg leste overskriften, jeg. Men etterhvert som jeg begynte å lese innleggene, skjønte jeg snart at det ikke var det det dreide seg om . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 2. januar 2010 #11 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg tenkte datateknologi når jeg leste overskriften, jeg. Men etterhvert som jeg begynte å lese innleggene, skjønte jeg snart at det ikke var det det dreide seg om . Jeg også! Nå er jeg bare veldig veldig skuffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg også! Nå er jeg bare veldig veldig skuffet Ha-ha, skjønner forvirringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. januar 2010 #13 Del Skrevet 2. januar 2010 hehe vidvandre - du gjetter rett... Klipper litt fra Henne OK, takk for svar, Sissan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå