Gjest Utslitt og deprimert Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Orker ikke å utbasunere her hva det gjelder for jeg vil være anonym. Jeg vil bare ha noen oppmuntrende ord....
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Orker ikke å utbasunere her hva det gjelder for jeg vil være anonym. Jeg vil bare ha noen oppmuntrende ord.... Det er i motbakke det går oppover, vet du - Så dess lenger nede du er i dag dess mere sikkert er det at du er høyere oppe i morgen. :-) Ha en flotters morgendag! ;-))
Gjest ts Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Det er i motbakke det går oppover, vet du - Så dess lenger nede du er i dag dess mere sikkert er det at du er høyere oppe i morgen. :-) Ha en flotters morgendag! ;-)) Takk.
Holar Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Denne synes jeg er fin å høre på når ting går en litt imot. Du skal få en dag i mårå...
Gjest ts Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Takk."Du skal få en dag i mårå" er en koselig og oppmuntrende sang. Jeg håper virkelig på en bedre dag i morgen.
Bernardette Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Da håper jeg at morgendagen blir mye bedre for deg!!
Gjest ts Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Da håper jeg at morgendagen blir mye bedre for deg!! Håper denne dagen går fort over. Har lyst til å gå å legge meg og sove til i morgen.
Ella_Grey Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 I morgen blir forhåpentligvis bedre Kanskje man kan tenke at noen dager er drittdager, noen er flotte og noen er helt for jævlig. Og at man kan tenke at man har en viss mengde jævlige dager i løpet av livet sitt.... Da har du snart unnagjort en sånn dag, og har en mindre igjen av den typen dager.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Hadde vi ikke opplevd jævlige dager så hadde vi ikke kjent igjen de gode. En klok man sa en gang 'this too shall pass' Det ordner seg.
cutie_23 Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 jeg vet hvordan du har det. Ønsker også at dagen skal være over snart. Håper morgendagen blir bedre
Gjest Ut på tur, aldri sur Skrevet 1. januar 2010 #11 Skrevet 1. januar 2010 Denne synes jeg er fin å høre på når ting går en litt imot. Du skal få en dag i mårå... Ja, og disse får en i gla'humøret: Alle som har en vanskelig dag blir i gla'humøret etter å ha sett disse flotte videos!
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 1. januar 2010 #12 Skrevet 1. januar 2010 Orker ikke å utbasunere her hva det gjelder for jeg vil være anonym. Jeg vil bare ha noen oppmuntrende ord.... Når driten når deg i ræva, er det på tide å trekke i snoren å starte på nytt.
Chiyo Skrevet 1. januar 2010 #13 Skrevet 1. januar 2010 Ja, og disse får en i gla'humøret: Alle som har en vanskelig dag blir i gla'humøret etter å ha sett disse flotte videos! Tusen takk du! Nå ble i alle fall jeg i dritt humør... Her er en morsom video til TS: http://www.youtube.com/watch?v=uSoAT_yNVAI
Gjest Ut på tur, aldri sur Skrevet 1. januar 2010 #14 Skrevet 1. januar 2010 Tusen takk du! Nå ble i alle fall jeg i dritt humør... Her er en morsom video til TS: http://www.youtube.com/watch?v=uSoAT_yNVAI Fantastisk morsom...har ikke hørt om den. Er det lenge siden det skjedde? Det må da ha stått på alle avisforsidene dagen etter?! Så flaut...hadde ikke tort å vise meg på skjermen etter noe slikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå