Gjest Gjest A Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har nå bestemt meg for at det er på tide å forlate redet. Jeg har sett på finn.no og i aviser etter leiligheter til leie og har nå funnet en som høres for god ut til å være sann Problemet mitt er at jeg hater å snakke i telefon. Jeg gruer meg til å bestille time hos frisøren! Jeg må ha en plan for akkurat hva jeg skal si. Hva sier man? Jeg må vel høre at den fortsatt står ledig. Og så er jeg selvfølgelig interessert i en visning.` Takker for all hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 du sier bare: Hei ( presenter deg gjerne kort - tenker da bare med å si navnet ditt) og forteller at du har sett annonsen de har lagt ut på finn og lurte på om leiligheten fortsatt er ledig. Svarer de ja, spør du enten om det det er satt opp visning eller om du kunne få komme innom å ta en titt på den. Hater å ringe selv, men oftest er det best å bare ringe uten å ha tenkt ut for mye på forhånd. Samtalene går stort sett bra av seg selv. De vet jo tross alt begge to hva det er snakk om og folk flest er jo hyggelige.
påtuppa Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har nå bestemt meg for at det er på tide å forlate redet. Jeg har sett på finn.no og i aviser etter leiligheter til leie og har nå funnet en som høres for god ut til å være sann Problemet mitt er at jeg hater å snakke i telefon. Jeg gruer meg til å bestille time hos frisøren! Jeg må ha en plan for akkurat hva jeg skal si. Hva sier man? Jeg må vel høre at den fortsatt står ledig. Og så er jeg selvfølgelig interessert i en visning.` Takker for all hjelp. Hei det er x som ringer, jeg ringer angående en leilighet ditt datt som jeg så avertert på Finn, er denne fortsatt ledig? ... Er det mulig å få komme på visning? Hvilket tidspunkt? ... eller noe i den duren
Lyra Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Du kan jo sende mail? På finn-annonsene er det hvertfall en mailknapp...
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 du sier '' hei, jeg er intressert i leiligheten du annonserer for på finn.no Og lurte på om jeg kunne tatt en titt for å se om den er noe jeg kunne tenke meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå