Gå til innhold

Data til bildebehandling, noen forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten nett bærbar som jeg har med overalt og bruker i jobb sammenheng. Men denne blir altfor liten til å jobbe med bilder på.

Er derfor på jakt etter en data som jeg skal bruke primært til bildebehandling. Er aktiv amatør, bruker relativt mye tid på photoshop.

Er tidligere Macbook bruker, har dog godt over til PC på jobbdataen.

Var ikke særlig fornøyd med Macbook, men har tidligere hatt Mac stasjonær som jeg var meget fornøyd med.

Vurderer nå IMac til bildebruk. Er åpen for andre forslag, gjerne stasjonære da jeg har en liten PC som er med over alt.

Hvilke løsning foretrekker dere andre som bruker dataen i stor grad til bildebehandling??

Videoannonse
Annonse
Gjest Epleknollen
Skrevet
Hvilke løsning foretrekker dere andre som bruker dataen i stor grad til bildebehandling??

Bruker selv MacBookPro daglig til proff Photoshopping, og er strålende fornøyd med det.

Har den da tilkoblet mat24" skjerm, da jeg ikke liker glossy.

Kan du leve med glossy skerm er nye iMac 27" til 12990,- et røverkjøp på en aldeles nydelig maskin

Skrevet
Kan du leve med glossy skerm er nye iMac 27" til 12990,- et røverkjøp på en aldeles nydelig maskin

Synes du 13000 er for mye penger, får du fortsatt 24" iMac hos MPX for 8990,-

Fin maskin til slikt...

Skrevet

Takker for svar, tar gjerne i mot flere forslag.

Skrevet

Har forrige modell iMac 24" (kjøpt sommeren 09), godt fornøyd med den. Den nye modellen er sikkert enda bedre!

Bruker Photoshop, Lightroom, samt iPhoto

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...