Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

Vennen :klem:

Vet som vanlig ikke hva jeg skal si, og jeg føler meg litt maktesløs fordi jeg ikke vet hvordan jeg kan hjelpe, men du trenger hjelp.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Hvis det er noe du trenger, whatsoever, er det bare å si fra. Gi et pip!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vennen :klem:

Vet som vanlig ikke hva jeg skal si, og jeg føler meg litt maktesløs fordi jeg ikke vet hvordan jeg kan hjelpe, men du trenger hjelp.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Hvis det er noe du trenger, whatsoever, er det bare å si fra. Gi et pip!

:hug:

Takk, søte du! :klemmer: Det har hjulpet å snakke med deg når jeg har tatt kontakt med deg på kveldene, og jeg er veldig glad for at du har giddet å høre på meg.

Jeg blir sprø av at jeg lar meg påvirke på denne måten, og i alle fall at jeg reagerer så sterkt fysisk. At jeg sliter med søvn er en ting, til dels også den manglende matlysten, men å reagere med å kaste opp og bli totalt sprø er jo ikke normalt ...

Ok, så er det ikke bare det med P som påvirker meg, det kommer bare på toppen av alt annet, som problemene i forhold til mat, at farmor døde, J som nå har flyttet, hendelsen i USA, og at hele greia med P reiv opp sårene etter K ...

Har funnet litt mer ut om tekstmeldingen i går, og selv om den var litt negativt ladet så er det bare en måte å uttrykke at vi får se hva som skjer ... Så da får jeg vel bare trekke pusten dypt, senke skuldrene og ta en dag av gangen og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo trøttere jeg blir, og jo mindre jeg spiser jo mer sniker håløsheten seg innpå meg. Jeg forsøker å sove, jeg er stuptrøtt når jeg kryper under dyna, men tankene surrer rundt i hodet mitt, og når hodet lander på puta er jeg med ett lys våken. I alle fall alt for våken til å sovne. Da spiller det ingen rolle hva jeg gjør, om jeg står opp igjen eller blir liggende, jeg blir ikke trøtt igjen.

Jeg finnes ikke sulten, og når jeg tvinger ned mat fordi jeg vet jeg må spise går jeg fram til neste måltid med en følelse av at maten sitter fast i halsen.

Jeg forstår ikke hvordan man kan sitte og snakke en masse svada, late som en bryr seg, når man ikke gjør det? Hvorfor gjør man det? For å føle seg bedre selv? For å prøve og få personen til å tro at man bryr seg, la personen føle seg litt bedre for en ørliten stund fram til man viser at det var bare tomme ord?

Hvor vanskelig er det å ta seg et halvt minutt, selv i en stresset og slitsom hverdag til å vise at man tenker på noen, at man bryr seg? Er jeg rar som, hvis jeg virkelig bryr meg om noen, tar meg om så bare 30 sek til å sende en bitteliten melding for å vise at jeg ser du skriver til meg, jeg bryr meg, men jeg orker ikke eller har ikke tid til å snakke nå?

Jeg føler meg så dum, jeg får beskjed om å gi av meg selv, åpne meg, men det eneste jeg oppnår er å føle meg ekstra liten og sårbar og at de kan bruke det mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter voldsomt med å finne motivasjon til å gjøre en god jobb om dagen. Jeg er rett og slett drittlei. Jeg blir ganske oppgitt over meg selv når jeg er sånn, for egentlig er jeg glad i jobben min. Bare blir så himla lei i blant, og utrolig demotivert. Men i dag satte jeg meg ned for å planlegge Trondheimstur og få plassert de 2 feriedagene jeg ikke hadde bestemt når jeg skulle ta enda, og plutselig ble humøret litt bedre.

Nå har jeg denne uka her og 2 fulle uker til framfor meg, og etter det har jeg ikke en eneste full, normal uke! Siste uka i november er det seminar en hel dag, uka deretter reiser jeg til Trondheim og jobber på kontoret der mandag og tirsdag, feriedag fredagen samme uke. Uka etter det igjen er det nok en frifredag, og så er det jo uka før jul og da har jeg tatt ut ferie lille julaften. Skal også ha ferie dagen før nyttårsaften. Juleaften og nyttårsaften har jeg avspasering. Utrolig deilig å tenke på, bare denne uka her og 2 uker til som blir normale ... *maner fram positive vibber* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessuten jeg har litt overskudd av avspaseringstimer å ta av, så jeg kan være litt fleksibel på fulle dager. Puh, sånne ting er godt å finne ut av når man sitter og er demotivert og lei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til er jeg så lei jobben min og kollegaene mine at jeg får ikke uttrykt det engang. Makan til møkkadag, og jeg blir så utrolig oppgitt over hvor barnslig, kverulerende, vrang og lite ansvarsbevisste mennesker på 40-50 år kan være. Folk burde ha vokst fra 3-års trassen før de fylte 5.

Overtid i dag. Ikke akkurat det som frister mest her jeg sitter og fryser. Er litt redd for lave jernverdier, har hatt symptomer på det i det siste og i morges begynte jeg å silblø neseblod helt uten videre. Enten et tegn på alt for lite mat og søvn (noe som også er et problem for tida) eller et tegn på lave jernverdier. Får følge litt med framover og håper jeg slipper blodprøver og jerntabletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remember!

A - avoid negative sources, people, places, things and habits

B - believe in yourself and succeed

C - consider things from every angle

D - don’t give up and don’t give in

E - enjoy life today, yesterday is gone and tomorrow may never come

F - friends and family are hidden treasures, seek them and enjoy their riches

G - give more than you planned to

H - have major league fun

I - ignore those who try to discourage you

J - just do it

K - keep trying no matter how hard it seems, it will get easier

L - love yourself first and most

M - make it happen

N - never lie, cheat or steal, always strike a fair deal

O - open your eyes and see things as they really are

P - practice makes perfect

Q - quitters never win and winners never quit

R - read, study and learn about everything important in your life

S - stop procrastinating

T - take control of your own destiny

U - understand yourself in order to better understand others

V - visualize it and focus

W - want it more than anything

X - xcellerate your efforts

Y - you are unique in all God’s creations, nothing can replace you

Z - zero in on your target and go for it

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin liste :) Mye smarte ord der!

Veldig mye smart, og det er litt viktig å tenke over de tingene som står der. Gode leveregler!

Jeg sliter litt om dagen. På en måte er det mye positivt som skjer, jeg har fått bedre kontroll på sammenbruddene mine, og jeg klarer å bli ferdig med det leie og vonde før jeg sovner av utmattelse. Jeg klarer også å fokusere mer på det positive som skjer, legge merke til når noe eller noen får meg til å smile eller le, kjenne på at at jeg kan ha det bra også.

Jeg hadde en fin kveld i går, var ute med noen kollegaer og reisefølge fra i sommer. Veldig hyggelig å treffes sånn ute for litt mat og drikke, selv om jeg var temmelig misfornøyd med maten. Deilig å senke skuldrene, skravle og le og bare ha det hyggelig. Fikk en utrolig hyggelig melding på vei hjem også, så jeg var i ganske godt humør da jeg kom hjem.

Senere utover kvelden skapte huet problemer for meg. Jeg oppdaget at jeg kanskje har sterkere følelser enn jeg selv har trodd, og det skremmer meg. Jeg er ikke klar for sånne følelser, jeg er redd for å gå på trynet, igjen. Jeg trodde ikke følelsene var så dype og sterke, og kanskje er de heller ikke det, men den følelsen jeg satt igjen med etter en samtale med en person som betyr mye for meg tyder på at de er sterkere enn jeg tidligere har innsett.

Jeg vet heller ikke hvor jeg står i forhold til denne personen, jeg er redd for å ødelegge noe, redd for å bli såret. Ikke kan jeg stresse personen ved å spørre heller, tror egentlig ikke personen selv er sikker. Vi skal mest sannsynlig treffes før november er omme, så kanskje jeg får et svar da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER deg! Ikke én eneste gang uttrykte du at du var i tvil, spurte jeg fikk jeg til svar at du var sliten, stressa og hadde mye å gjøre. Du ville virkelig det her, vi måtte bare få tid sammen ...

Du holdt meg gående som et andrevalg, og du kan ta det jævla "vennskapet" ditt og dra til helvete!

Jeg savner deg ..., eller den personen jeg trodde du var, den vennen jeg trodde du var. Personen jeg trodde jeg kunne stole på, fortelle alt til, som jeg trodde brydde seg om meg, og var glad i meg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hva som er verst jeg, det du opplever, der du føler du har blitt lurt, eller det jeg opplever, der jeg vet at han faktisk er glad i meg, men bare ikke nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er verst jeg, det du opplever, der du føler du har blitt lurt, eller det jeg opplever, der jeg vet at han faktisk er glad i meg, men bare ikke nok...

Nei, vanskelig å si. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er bra å høre at du føler deg mer positiv for tida, ihvertfall! Det er jo et steg i riktig retning. :)

Jeg håper virkelig alle klisjéene stemmer, om at det ordner seg til slutt, at det finnes en der ute for alle, og at det skjer når man minst venter det. Hater jo egentlig sånne klisjéer, men kanskje det er på tide å bli litt mer positiv, og ha litt mer troen på at ting faktisk vil ordne seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er bra å høre at du føler deg mer positiv for tida, ihvertfall! Det er jo et steg i riktig retning. :)

Jeg håper virkelig alle klisjéene stemmer, om at det ordner seg til slutt, at det finnes en der ute for alle, og at det skjer når man minst venter det. Hater jo egentlig sånne klisjéer, men kanskje det er på tide å bli litt mer positiv, og ha litt mer troen på at ting faktisk vil ordne seg?

Jeg har en veldig dårlig dag i dag, tror jeg har brukt opp all Pollyanna-magien for en stund. :gjeiper:

Jeg hater virkelig de klisjéene, og synes egentlig de er bullshit, men jeg forsøker hardt å fokusere på de positive øyeblikkene jeg har om dagen, for hadde jeg ikke gjort det så vet jeg ikke hvordan jeg skulle kommet gjennom dagene. Jeg ser jo også når jeg klarer det, at jeg har mennesker rundt meg som bryr seg. Jeg har det også mye bedre med meg selv når jeg klarer å fokusere på det positive framfor å velte meg selv i selvmedlidenhet og synes synd på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...