Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, takk. :) Veldig deilig å ha så kort hår i grunnen. Det tørker på no time, jeg slipper hår over alt, det er helt fantastisk når jeg trener ... Trives bedre og bedre.

Ellers er det mandag, det er kaldt, jeg er trøtt, lengter tilbake til senga. Det blir vanskeligere og vanskeligere å dra seg opp av senga om morgenen. Savner noen å krype tett inntil og varme meg på på kvelden, noen som kan holde rundt meg, men hadde man hatt det hadde det vel vært enda vanskeligere å komme seg opp om morgenen.

Skulle ønske man kunne gå i hi på vinteren, selv om slike kalde, klarte, solfylte høstdager som i dag er fantastiske når man først har kommet seg opp av senga så hadde det gått helt fint å bare sove gjennom denne tida også. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg skal ha samme jobb i mitt neste liv må jeg lære å lese folksomt tanker for å holde ut ... :sukk: Gjennomgående er at jeg ikke får noe som helst informasjon og at brukeren ut fra den totale mangelen på nyttig info tror at jeg skal kunne hjelpe ham/henne. Av og til hater jeg virkelig jobben min ...

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, så tøff du er som klipper håret kort! :lur: ¨

Og, huff, du er ikke alene om å være misfornøyd med jobben din til tider.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, så tøff du er som klipper håret kort! :lur: ¨

Og, huff, du er ikke alene om å være misfornøyd med jobben din til tider.. :sukk:

Det er én negativ ting med håret mitt, folk skal på død og liv ta på det, også jeg som hater å bli tatt på av folk jeg ikke føler noen nærhet til. :gjeiper: Er uvant med all oppmerksomheten, og ikke minst alle komplimentene jeg har fått. Blir nesten litt mye av det gode, og kommer jeg på jobb uten hanekammen nå, så etterlyser folk den.

Jeg er egentlig glad i jobben min, men hadde en veeeldig dårlig dag i dag. Trodde hodet mitt skulle eksplodere. :sukk: Jeg fikk blåst ut da, og trengte det. Får se om jeg får tatt meg en langhelg om ikke alt for lenge. Ikke for å reise bort, men bare for å få 2 litt kortere uker før jul ... Lei nå!

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk bekreftet mine mistanker nå ..., de er ikke sammen, men jeg tror det er et spørsmål om tid ... Jeg har visst det innerst inne lenge, har bare ikke orket å ta det inn over meg, har valgt å klamre meg til halmstrået.

Han sier vi skal prate senere. Jeg har ikke så mye mer å si. Jeg er aldri bra nok, jeg er bra nok dersom man ikke tror man kan få noen bedre ..., jeg er bra nok til man finner noe bedre, men jeg er aldri bra nok til å beholde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I've learned that nothing really lasts forever.

I sleep with the scars I wear that won't heal

'Cause every time I seem to fall in love:

crash! boom! bang!

I find the heart but then I hit the wall

crash! boom! bang!

That's the call that's the game and the pain stays the same

Jeg hater deg ..., fordi du løy for meg, fordi du fikk meg til å tro at du var glad i meg og brydde deg om meg, fordi jeg trodde jeg kunne stole på deg, men mest av alt hater jeg meg selv som stolte på deg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

:klemmer:

:hug:

Takk gud for alt og alle som klarer å få tankene mine over på andre ting. Føler jeg er litt i Limbo nå, men jeg har i det minste klart å gå en hel dag på jobb uten å grine ... Wow!

Har brukt mesteparten av kvelden på å skravle med en kollega. Fyren er kul han, og vi er enige om veldig mye om hva som er bra, og ikke fullt så bra i firmaet vi jobber i. Han var ikke akkurat en favoritt da han begynte, og jeg tror ikke jeg var den han likte best heller, men vi har funnet tonen nå, og kan bruke mye tid på å skravle. Jeg liker folk det er litt tak i, som har litt ambisjoner, og han har definitivt det.

Har ikke trent i dag, men J var innom en siste tur med stæsj han fant etter at jeg var innom i går. Klær jeg har savna dypt, og litt andre ting. Kjekt å få igjen. Dette er jo klær jeg da ikke har brukt på over 3 år, mest sannsynlig 4-5. Nesten som å få nye klær igjen.

Er kvalm, eier ikke matlyst, mesteparten av næringa jeg får i meg om dagen er shakes. Kan jeg drikke kaloriene går det bedre. Da føles det ikke som om maten sitter fast i halsen.

Heldigvis finnes det små lyspunkter. Som når jeg får sms fra mamma om at hun har passet niesen min, og at niesen min snakker om meg og savner meg. Eller når jeg blir bedt i bursdag til kompis jeg nesten aldri ser, der egentlig bare de nærmeste vennene er bedt, og får vite at jeg er en selvsagt gjest, og at jeg MÅ komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My biggest mistake was making you a priority, when you made me an option.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle komplimentene og positive kommentarene, etter alle etterlysningene etter hanekammen når jeg har håret ned måtte det jo komme en negativ kommentar.

En av mine kollegaer kom bort til meg under fredagsvaflene i går og kom med følgende kommentar: Jeg synes du alltid skal ha håret sånn jeg, og ikke komme med hanekammen mer, for jeg synes ikke det er noe fint! :roll:

Uhm, altså ... En ting er å tenke det, men når man ikke engang er sjef og kan komme med en kommentar i forhold til hva kunder kan tenke osv, så kan man da for faen holde kjeft!? Jeg har ikke bedt om hans mening, og jeg bryr meg ikke om å høre den. Jeg går ikke rundt og sier til folk hvordan de skal ha håret eller hvordan de skal kle seg, selv om jeg ikke alltid synes de ser lekre ut? a

Ga rimelig klar beskjed tilbake om at han kunne synes akkurat hva han ville, men han måtte nok belage seg på å se meg med hanekammen på jobb med jevne mellomrom. Jeg var så rasende at jeg kunne dratt til fyren, humøret mitt er ikke akkurat stabilt bra for tida. :gjeiper: Han er riktignok kjent for å ha litt sviktende sosiale antenner i blant, så jeg burde sikkert ikke hengt meg opp i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan tenke meg du er gørrlekker med fauxhawken din! Han fyren høres jo ikke helt riktig navla ut, som kommer med sånne kommentarer :filer: Man kan godt tenke det, men man sier det ikke! Det er bare frekt og uhøflig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenke meg at du ser dritstilig ut med hanekam :jepp: Skulle ønske jeg var så tøff. Jeg føler meg jo vågal som har klippet pannelugg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenke meg du er gørrlekker med fauxhawken din! Han fyren høres jo ikke helt riktig navla ut, som kommer med sånne kommentarer :filer: Man kan godt tenke det, men man sier det ikke! Det er bare frekt og uhøflig.

Jeg liker den i alle fall, og det er jo det viktigste. Gjør heller ingenting at jeg får så mange positive kommentarer, så da kan man jo bare drite i sånne som ham. Man sier ganske enkelt ikke sånne ting, så det faller egentlig bare tilbake på ham.

Jeg kan tenke meg at du ser dritstilig ut med hanekam :jepp: Skulle ønske jeg var så tøff. Jeg føler meg jo vågal som har klippet pannelugg :sjenert:

Vel, dette er det modigste jeg noensinne har gjort med håret mitt da. :ler: Tidligere følte jeg meg modig som farget håret mørkt eller la knæsje striper i det. Deilig å gjøre noe jeg egentlig har drømt om i mange år, men ikke hatt mot til å gjøre tidligere. :jepp:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn, ordentlig god søvn hadde vært fint nå. En kveld hvor jeg sovner lett, i stedet for å ligge og vri meg i senga mens tankene kverner rundt i huet. Våkne om morgenen og være sulten, i stedet for å måtte presse ned en banan og en shake, som truer med å komme opp igjen. Lei av å måtte tvinge ned hver eneste måltid, for å oppleve at den gjerne kommer i retur etter treningsøkta. :tristbla:

Det begynner å ta på nå, har gått sånn en uke, selv ikke sjokolade fristet i helga. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...