Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Morgendagen, eller rettere sagt morgenkvelden kan potensielt bli katastrofe hvis ikke huet skjerper seg betraktelig. Da skal nemlig *Enigma* på fest med J, og K kommer til å være der. Har ikke sett ham siden katastrofekonserten i fjor høst tror jeg, og med den og den håpløse tekstmeldingen jeg sendte på kick off friskt i minne er ikke det et møte jeg ser fram til.

Hadde jeg enda klart å være virkelig stunning i morgen kveld, bare for å gni det inn at han gikk glipp av noe ved å drite i meg ... Usj, men det skal i alle fall bli bra å treffe litt nye folk!

Har sørget for å slette P fra telefonen, så jeg kanskje slipper å fylletekste ham i det minste ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

Synes du skal ta på deg den mest sexy kjolen du har og virkelig flaunt it så han virkelig blir minnet på hva han har vært dum nok til å kaste bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal på fest med alle kollegene mine og eks-kollegene mine i kveld ser jeg? Krysser fingre for litt bra sladder ;)

(Angrer litt på at jeg ikke er der selv, men orket ikke, for mye i det siste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det eneste sladderet jeg har, er vel at jeg ble så drita full at jeg lå og klemte doen og måtte følges hjem av J. :flau: Jeg drakk ikke mye, så gudene veit hvorfor jeg ble så dårlig, men flere ganger satt jeg bare og skalv og hyperventilerte. IKKE veldig kult. :sukk:

Bare håper ikke dama til J ble sur på meg. J tok veldig godt vare på meg da, og sa han ga faen i om dama hans ble sur for det der, for han kunne jo ikke bare gå fra meg når jeg var SÅ dårlig.

Våkna kl 6:30 i dag, har ligget og døset av fra da og fram til nå. Hadde fått 2 sms fra en kollega da jeg våkna, ikke husker jeg at jeg sendte meldinger til ham i natt. Vel, mine var rimelig uskyldige, det samme kunne ikke sies om hans. :fnise:

Sært å møte igjen K. Han bråstoppet da han så meg, og ble bare stående å kikke på meg før han spurte om vi skulle hilse og om han fikk en klem ...

Finnes ikke sulten, men kvalmen har i det minste roet seg nå, så får vel prøve å få i meg litt mat etterhvert. Akkurat nå har jeg mest lyst til å legge meg ned og dø, herregud så flau jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du var stressa og engstelig så påvirker det veldig hvordan kroppen takler alkohol :klemmer: Been there, done that. Men jeg skjønner den jævlige følelsen i dag altså, det er dritkjipt å føle at man tabba seg skikkelig ut :sjenert:

Håper dagen din blir bedre etterhvert snuppa :hug: Btw er du ledig til lunsj neste lørdag? Jeg skal innover (med Kevlarsjäl og venninne S) og håper å få til et lite mini-treff på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du var stressa og engstelig så påvirker det veldig hvordan kroppen takler alkohol :klemmer: Been there, done that. Men jeg skjønner den jævlige følelsen i dag altså, det er dritkjipt å føle at man tabba seg skikkelig ut :sjenert:

Håper dagen din blir bedre etterhvert snuppa :hug: Btw er du ledig til lunsj neste lørdag? Jeg skal innover (med Kevlarsjäl og venninne S) og håper å få til et lite mini-treff på lørdag :)

Føler ikke egentlig at jeg har vært så stressa, men har hatt en temmelig dårlig periode de siste ukene, så det har nok påvirket meg.

Lunsj på lørdag burde man vel kunne få til. Har ingen planer da, hadde vært veldig koselig å se deg igjen. :)

Nå lurer jeg virkelig på hva kollegaen min egentlig legger i det her. Tror jeg er in over my head, akkurat nå skulle jeg gjerne vært tankeleser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går sin vante gang. Hverdagen føles grå, og det er tungt bare å komme seg ut av dyna på morgenen. Jeg har mest lyst til å bli i senga og trekke dyna godt over hodet, bare gå i hi fram til Australiaturen.

Samtidig er det par ting jeg ser fram til. Som lunsjen jeg var på i dag, med Ashelia, Nótt, Purple og Kara W. Utrolig koselig! Kolonihagen er et veldig fint sted for lunsj, selv om det i dag var litt mangel på bestikk. Maten er god og lokalet er koselig, og selskapet var selvfølgelig det beste! :)

Ser også fram til lørdagen på Lorry's med Purple, Wolfmoon og K, og mandagskvelden med kollega A, dersom det blir noe av da. Er litt spent både på om det blir noe av, siden han må reise kvelden før ledermøtet for å få det til, og fordi forrige gang hadde jeg store problemer med å få ham til å skjønne at å bli med tilbake til hotellet var a very, very bad idea. Føler enda mer på det nå, etter opplegget med P, og jeg er temmelig overbevist om at A ikke er ute etter noe seriøst. Men han har sendt temmelig mixed signals i det siste, så jeg aner ikke hvor jeg har ham.

I november er det Whiskyfestival. Fin oppvarming til julebordet på kvelden. Litt ambivalent i forhold til julebordet, for det er folk jeg har mista kontakten med, og enkelte av dem kommer jeg virkelig dårlig overens med. Likevel hadde det vært hyggelig å se noen av dem igjen, ettersom jeg ikke har sett noen av dem på evigheter. Vi får se hvordan det går med julebordet, det kan jo hende jeg føler mer for å henge med gjengen fra whiskyfestivalen i stedet. ;)

Glad jeg har noen lyspunkter å se fram til, ellers hadde høsten blitt forferdelig tung å komme gjennom. Jeg lengter etter noen å krype tett inntil og kose med. Snakket med P torsdagsvkelden, og fikk en slags endelig avslutning, og den var ikke en god en, men nå må jeg bare komme meg videre. Satt og hyperventilerte i sofaen og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, men fikk heldigvis tak i J på msn, og han fikk roet meg ned.

Hva skulle jeg egentlig gjort uten J? Han har vært fantastisk det siste året. Ikke har han blitt sur når han har måttet stille opp for meg heller, bare svart når jeg har unnskyldt oppførselen min at det er jo det han er der for. Det føles litt ironisk, den mannen som viser mest omtanke og som virkelig bryr seg og er glad i meg for den jeg er, er eksen min. FOr andre er jeg den personen de kan prøve å få til sengs, er jeg ikke interessert i det så er ikke jeg interessant for dem.

Hadde sendt melding til A også etter å ha pratet med P. Husket det ikke engang før jeg fikk melding fra ham i går ettermiddag hvor han beklaget at han ikke hadde svart meg, fordi han sov da den kom og lurte på om det gikk bra med meg. Jeg hadde heldigvis hatt såpass vett i huet at jeg ikke fortalte ham hva som var problemet, bare at jeg virkelig trengte en klem og at jeg hadde det jævlig. Lurer jo litt på hva han tenker om meg også, når jeg klarer å sende noe sånt til ham. :sjenert:

Kommer til å savne J fryktelig når han flytter. Selv om vi kan snakkes på msn, og det egentlig er der vi har hatt mest kontakt i det siste også, kommer jeg til å savne å kunne plukke opp telefonen og spørre om vi kan stikke ut og spise eller ta en øl og bare prate litt. Jeg får trøste meg med at han kommer til å savne det han også.Det er godt å ha noen å prate med som kjenner en så godt som vi kjenner hverandre, og som forstår jobbsituasjoner, familieproblemer osv uten at ting må forklares ihjel.

I kveld blir det film og sjokolade på sofaen. Helt typisk lørdagskveld med andre ord, men akkurat nå føles det helt greit. Har hatt en hyggelig lunsj, og det holder faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å sende melding om at man kommer til å sende en melding som et svar på en melding? Deppa som jeg var etter praten med P på torsdag sendte jeg en laaaang melding, hvor jeg forsøkte å forklare og unnskylde og i det hele tatt. Det var ingen spørsmål, ikke noe jeg egentlig trenger svar på. Bare et forsøk på å få en avslutning på det her. Jeg regnet ikke med noe svar på den, men nå i ettermiddag fikk jeg melding fra P om at han hadde lest meldinga mi, og skulle svare på den, kanskje ikke i dag eller i morgen, men senest mandag i alle fall.

Jaha, så nå skal jeg gå og innbille meg alle de fæle tingene han kan komme til å skrive til meg, helt til mandag? :sukk: Kunne han ikke brukt tida litt mer konstruktivt og svart meg nå da, eller ventet med å si noe til han hadde et svar? :klø: Aldri forstått vitsen med å svare at man skal komme med et svar, senere. Teit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg igjen igår :klemmer: Fint sted, men personalet var særdeles lite effektive.

Håper du finner ut av alle mannfolkene og tekstmeldingene rundt deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte over viasat 4 akkurat på slutten av en How I met your mother-episode, hvor Ted snakker til en jente han er forelsket i, om hva han ønsker og hvordan han er lei av å vente på det ... Jeg er også lei av å vente, da hjelper det lite at jenta han snakker med, eller J forteller oss at he/she's gonna get there, and they're comming as fast as they can ...

Jeg er så inderlig lei av å lete og vente. På facebook skrev jeg at det verste med å dra ut på løpetur på en sånn nydelig, solfylt høstsøndag som i dag er når det går opp for en hvor få det er igjen av disse søndagene før vinteren kommer. Det finnes en vanskelig ting til med disse løpeturene, nemlig at man får alt for god tid til å tenke ... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hørt noe fra P i dag da? Vet det er vanskelig, men det beste er nok å bare kutte ut hele fyren. Akkurat som jeg må gjøre med min. Problemet er bare at jeg slettes ikke klarer det...

Er enig i at det er kjipt å vente, og vi venter på noe vi ikke engang vet faktisk kommer. Og jeg er lei av å få høre at det skjer når jeg minst venter det. Dette opplegget jeg har hatt nå skjedde totalt uventa. Hadde aldri trodd det skulle skje noe sånt mellom oss to. Så da trodde jeg at det faktisk var sant da, at det faktisk skjer når man minst venter det, og at derfor skulle dette være det riktige. BULLSHIT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Meh, big surprise, jeg har ikke hørt noe. :roll: Senest mandag, dersom han faktisk kommer til å svare meg, betyr vel fredag kanskje? Eller neste mandag? Han sa jo ikke hvilken mandag. :tristbla:

Det er ikke det at jeg så sårt trenger noe svar på det jeg skrev, det er noe med hva han sier han skal gjøre, og ikke gjør. Likevel skjønner han ikke hvorfor jeg ikke tror på ham, hvorfor jeg ikke stoler på ham. :sukk:

Jeg vet at jeg må kutte ham ut og kun forholde meg til ham i jobbsammenheng. Det bare er så vanskelig som du sier.

Vel, mandagen er enda ikke over. Jeg kan fortsatt få en melding, eller jeg kan våkne opp til en i morgen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kommer man til det punktet at ting ikke lenger spiller noen rolle? At det folk sier/gjør/ikke gjør ikke lenger påvirker deg? Selvfølgelig fikk jeg ikke noe svar i går. Har kvalt lysten til å sende en melding og spørre hvorfor. Da får jeg vel bare slengt til meg at jeg ikke må ta når så bokstavelig, eller at han ikke så noen grunn til å svare siden jeg ikke forventet noe svar likevel. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst å gi deg en klem som eg ofte gjør. Prøv å ikkje tenke, men kos deg med dei gode vennene du har. Noen mannfolk er utrolig vansklige å forstå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst å gi deg en klem som eg ofte gjør. Prøv å ikkje tenke, men kos deg med dei gode vennene du har. Noen mannfolk er utrolig vansklige å forstå. :klem:

Takk! :klemmer:

Jeg fikk svar, faktisk et ganske bra svar også på et vis. Jeg tror han har brukt mye tid på det, men jeg vet ikke helt hvor det fører oss ... Ting er i alle fall ok når vi nå snakker med hverandre.

Jeg klippet av meg alt håret på lørdag. Gikk fra litt lengre enn skulderlangt til 12 mm over nesten hele huet bortsett fra på toppen hvor det er et ukjent antall cm.

Hadde ganske vondt der jeg satt i frisørstolen og se ham gjøre kort prosess med håret mitt etter å ha spurt meg om jeg var helt, helt sikker. Hadde en ganske dårlig dag på søndag også, har jo en veldig hyggelig storebror som gjør sitt ytterste for å få meg til å føle meg liten, dum og mindre pen. Fikk spørsmål om jeg hadde blitt overkjørt av en løpsk gressklipper. :sukk:

Bortsett fra den kommentaren har faktisk de aller fleste kommentarene jeg har fått vært positive. Jeg har fått komplimenter fra folk på jobb jeg aldri hadde trodd noen gang ville gi meg komplimenter, og faktisk har noen av dem som har vært aller mest begeistret, vært de litt eldre damene på jobb som synes jeg ble kjempekul og mente det passet perfekt til meg.

A så meg i går og lurte på hva i alle dager jeg hadde gjort med håret mitt, og han måtte stadig bortpå og stryke meg over håret. Fikk ikke akkurat den beste følelsen, men han rettet det litt opp etter at vi hadde sagt ha det, da han sendte meg en melding om at han syntes jeg var jättesnygg med kort hår.

For å toppe det hele styler jeg håret i faux hawk på jobb, så jeg er temmelig forundret over at alle synes det er så stilig, men hyggelig med komplimenter og oppmerksomhet. :)

Hvorfor klippet jeg det? Tja, jeg har lenge hatt lyst til å se hvordan jeg ser ut med faux hawk, men også litt fordi jeg hver gang jeg har det så inni helvete vondt som jeg har hatt enkelte dager i det siste får fryktelig lyst til å finne saksa og klippe av meg alt håret. Kan ikke forklare hvorfor, det er vel noe med at jeg trenger å få utløp for selvdestruktiviteten inne i meg. Det holder ikke bare å kjøre meg selv ned, jeg må gjøre noe håndfast ...

Kanskje ikke verdens beste grunn, men nå begynner jeg faktisk å bli ganske så fornøyd med mitt korte hår. Hadde ikke faux hawk da jeg var ute med A i går, og det så faktisk slett ikke dumt ut bare å ha det ned heller. Kanskje jeg skal holde det sånn en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wolfmoon

Synes du ble kjempefin på håret jeg, skulle ønske jeg var tøff nok til å klippe mitt helt kort også, men jeg har liksom ikke guts til det. Iallefall ikke enda ;)

Eller kjempefin, kjempetøff, vet ikke helt hva salgs ord som skal beskrive det, men det ser ordentlig kult ut, og det er vel det viktigste :fnise: Huff, lei ord for i dag kjenner jeg :sukk:

Godt du fikk et ordentlig svar da, siden det gikk såpass lang tid før han svarte så skulle det bare mangle i grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjempekult ut hvertfall! Jeg har mange ganger hatt lyst til å klippe meg veldig kort, men jeg har ikke ansiktet til det.

Gleder meg til å se det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...