Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

God dag på jobb, møtet med sjefen i dag resulterte i skryt og klapp for skuldra for vel utført jobb mens han var borte og en lønnsøkning på 4,2%. Noe som faktisk utgjør en hyggelig sum i måneden ekstra, også etter skatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det. :) Godt å få annerkjennelse for det man gjør, selv om det jo egentlig bare er jobben min å gjøre det. Det har fortsatt med mye å gjøre etter at han kom tilbake, så han har skjønt at jeg har hatt fullt opp mens han var borte.

Lønnsforhøyelsen kommer godt med, siden den faktisk er merkbar pr måned. Kjedelig når lønnsforhøyelsen bare forsvinner i sluket. Tar det som et tegn på at de virkelig vil beholde meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med lønnsforhøyelse! Så deilig :)

Veldig deilig! :) Alltid hyggelig med litt mer penger i måneden, og særlig nå som målet er å få betalt ned mest mulig på kredittkortene og spart opp så mye som mulig av lommepenger til Australiaturen.

Dette kan bli en spennende helg. Fikk melding fra brodern i går kveld/natt om at jeg får en ny niese på fredag. Det passer jo i grunnen fint, siden jeg skal oppover til Toten i forbindelse med Birken, så da får jeg hilse på den nye verdensborgeren samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når reiser du til Toten, og tar du toget? Jeg satser på 5-toget på fredag ;)

Akkurat det toget jeg også satser på! :) Hadde vært koselig med følge. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har lille niesen min kommet til verden! :) Hun ble tatt med keisersnitt kl 11:48, veide 3845 g og er 51 cm lang. Fikk nettopp bilde av henne av brodern. :) Gleder meg til å hilse på henne i løpet av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en begivenhetsrik helg. Fredag hentet vi niesen min som skulle sove over til lørdag. Veldig koselig å se henne igjen, hun er virkelig en liten solstråle.

Lørdag var det tidlig opp for å komme seg til Lillehammer. Fikk hentet startnummer og shoppet litt før jeg traff på kollegaen min og kompisen hans. Surrete som jeg er klarte jeg jo å miste konvolutten min med startnummer og tidtagingsbrikke, så stresset "litt" før jeg fant den igjen. :ler:

Løpet gikk ikke helt etter forventningene. Det var forferdelig gjørmete og jeg tråkka over flere ganger. Hadde perioder med regn og jeg vurderte et par ganger å gi meg, men er det noe jeg hater, så er det vel å gi meg.

Kom meg da i mål på 2:16. Helt ok med tanke på at kollegaen min fullførte på 2:07 uten overtråkk. Frister ikke akkurat til gjentagelse med det første, selv om jeg egentlig ser det humoristiske i det hele nå etterpå. Måtte jo også le litt da det akkurat i det jeg tenkte: bare det ikke begynner å regne så ... gjorde akkurat det, eller da kneet på det beinet jeg ikke hadde tråkka over på begynte å svikte 1,5 km før mål fordi jeg forsøkte å avlaste ankelen som da begynte å bli temmelig slarkete. :roll:

Lørdag kveld var jeg på sykehuset for å hilse på min nyfødte niese. Hun lå stort sett og sov, men da har jeg nå i det minste hilst på, vi har god tid til å bli kjent seinere. :gjeiper:

I dag har jeg ligget på golvet og lekt med tog og biler sammen med nevøen min. Moren min og jeg passet ham, mens broren min var på sykehuset. Søsteren min og niesen min kom også etterhvert, og da fikk jeg endelig slappet av litt i sola. Utrolig nydelig vær i dag, og deilig og varmt i sola. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Jeg er klagemur/coach/personlig rådgiver7korrekturleser/selskapsdame/kokk/sexleketøy, og ja, hvis jeg gidder å være dette for deg, så bryr jeg meg faktisk om deg også. Selv når jeg egentlig ikke bryr meg, så kan jeg oppfylle en del av disse rollene for deg. Hva faen skal egentlig til for å bli fast ansatt som kjæreste, hvis jeg oppfyller alle disse rollene, og i tillegg er morsom, smart og ikke må tre en svart søplesekk over huet for å være akseptabel utseendemessig? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...