Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blææ så dustete med londonturen! :grine:

:ler: ille var det jo ikke da, LekeHusmor. Bare synd at jeg nå ikke får en dag å kose meg, shoppe og traske rundt på, og at det er jævlig mye logistikk og avtaler som må gjøres om på, så det er temmelig upraktisk. Hele reisen må selvsagt bookes om, og en haug med avtaler endres på, noe som ikke er så lett når jeg allerede har endret disse avtalene en million ganger på grunn av jobben.

Blir rimelig oppgitt på Londonkontoret. Makan til surrete folk med sære oppfatninger og sta holdninger ... Har egentlig mista hele lysta til å reise til kontoret der, det er bare masse diskusjoner og tull hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: jo men det var jo litt dustete da! syns du hadde fortjent å kose deg og shoppe!

jeg var i et heller labert humør tidligere, var nok derfor jeg reagerte såpass sterkt på dette surrete Londonkontoret :ler:

håper du får en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: jo men det var jo litt dustete da! syns du hadde fortjent å kose deg og shoppe!

jeg var i et heller labert humør tidligere, var nok derfor jeg reagerte såpass sterkt på dette surrete Londonkontoret :ler:

håper du får en fin dag! :vinke:

Jada, litt synd er det jo, samtidig så sparer jeg jo penger. Jeg har jo egentlig ikke penger til den Londonturen, det bare hadde vært koselig å ha litt tid der på søndagen. Mest oppgitt er jeg over alt som må endres nå.

Oppgitt og lei er vel samlebegrepet for hvordan jeg har det for tida. Jeg trenger seriøst ferie, for motivasjonen på jobb er dessverre laber, til tross for at jeg egentlig er veldig glad i jobben min og veldig gjerne vil være motivert. Er lei av P, som selv om han er klar over at han gjør meg usikker og lei meg, ikke klarer å vise at han bryr seg. Fikk melding i går der han sa at han tenker veldig mye på meg osv. og at han er klar over at han gjør det tøft for meg siden han ikke viser det. Hvis han bryr seg og vet at han burde vise det, hvorfor gjør han ikke det da? :murvegg: Så himla vanskelig kan det vel ikke være?

Sulten! Fortsatt en time til lunsj. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne prate med deg i morgen, betyr egentlig: du kan gjerne snakke til meg, men jeg kommer til å overse deg til fordel for sport på tv.

Hva er poenget? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk :nei:

Men du, jeg vil også ønske deg god tur til London. Kan være godt å komme seg litt bort, selv om det blir mest jobb. Og å spare penger er aldri helt dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalking completed.

:ninja:

Inntrykket jeg sitter igjen med er at du er så fin! (Riktigste ordet jeg kunne komme på) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk :nei:

Men du, jeg vil også ønske deg god tur til London. Kan være godt å komme seg litt bort, selv om det blir mest jobb. Og å spare penger er aldri helt dumt.

Veldig deilig å komme seg bort. :Nikke: Selv når det er reising med jobben, så er det superdeilig å bare være et annet sted. :)

Stalking completed.

:ninja:

Inntrykket jeg sitter igjen med er at du er så fin! (Riktigste ordet jeg kunne komme på) :)

:rodme: Takk!

Herregud, skjebnen er så inni helvete OND. Det er pokker ikke mulig engang. Ok, jeg har det vondt i dag, og det er selvpåført, og det er i grunnen greit. Jeg bare hadde ikke hatt det vondt i dag om ikke telefonen min hadde ringt 20 minutter på 8, noe som er tidlig for enhver dag at noen ringer, og når jeg ringer tilbake kl 8 så har brukeren en pc som ikke starter. :skratte:

Selvsagt, av alle mulige dager i året, så velger det spetakkelet av en pc å ikke starte dagen etter dagen for kjempefest hvor ingen er på jobb osv. Jeg prøvde å få tak i folk på jobb som har tilgang til rommet hvor vi oppbevarer lånepc-er etc. Men fikk ikke tak i noen. Ringer tilbake til brukeren, og pc-en fungerer! Er det virkelig mulig? :murvegg:

Det er rett og slett så ondskapsfullt av skjebnen at jeg har ikke ord ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med londonturen din, at du ikke får kost deg fra søndag av. Vi kan se mer på mulige kinodager når du kommer tilbake, og har fått roen etter turen :)

Håper du fremdeles får en fin tur, selv om du det blir bare jobbtur.

Helgen etter vil jeg ikke garantere noe fra min side, mistenker at jeg kommer til å være litt redusert etter fredagen. (vet ikke helt hvordan tanntrekking påvirker formen min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med londonturen din, at du ikke får kost deg fra søndag av. Vi kan se mer på mulige kinodager når du kommer tilbake, og har fått roen etter turen :)

Håper du fremdeles får en fin tur, selv om du det blir bare jobbtur.

Helgen etter vil jeg ikke garantere noe fra min side, mistenker at jeg kommer til å være litt redusert etter fredagen. (vet ikke helt hvordan tanntrekking påvirker formen min)

Skjønner godt det med tanntrekkingen, om den er vanskelig så kan den jo helt klart påvirke formen! Nå er uansett lørdagen Holmenkollstafett, så jeg tipper formen er litt redusert for min del også, siden det er bankett etter løpinga. :ler:

Herregud, jeg forstår meg ikke på P! I dag er han flørtete og oppmerksom. Kan noen vennligst :slår: meg hardt i huet, sånn at jeg slutter å stresse sånn i forhold til ham? Jeg får jo ikke gjort noe med hvordan ting er, og jeg må rett og slett bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer mellom oss, uten å stresse mer og dessuten uten å tenke at jeg skal sette alle andre ting på "hold" for hans skyld.

Han vet hva jeg føler for ham, at jeg vil prøve å se om det blir noe mer, men hvis han da ikke tar skikkelig initiativ, og lar meg bli "borte" for ham fordi jeg treffer noen andre mens han fortsatt prøver å få ut fingeren, vel da er det his loss. Gah, jeg må bli så mye flinkere til å slappe av, stresse ned og gi litt mer f***.

Hadde festlig samtale med svenske kollega A som jeg var ute med forrige uke også. Vel, oppmerksomheten fra ham er koselig, selv om den er litt på kanten, for ikke å si veldig på kanten noen ganger. Jeg er ikke vant med mennesker som er så direkte som det han er, og jeg ville i de fleste tilfeller følt meg utrolig ukomfortabel, men fra ham så er det faktisk helt ok, og bare hyggelig. Merkelig hvordan enkelte trekk blir sjarmerende hos noen, mens hos andre blir det rett og slett bare too much og ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:slår: Gjør bare som du ber om. :fnise:

Hehe, takk, trengte det. ;)

Tusen takk for mange kloke ord i boka mi idag :klemmer:

Bare hyggelig, vennen! :klemmer:

Får visst se svenske kollega A på torsdag. Ingen planer om å bli med ut og drikke da, så får håpe han skal rett tilbake til Sverige etter jobb. :fnise: Ikke orker jeg tanken på alkohol igjen, og det er rett før Holmenkollstafetten, så det er nok greit å holde seg i skinnet.

Uff, jeg har litt problemer også med at han er så ærlig og rett fram. Jeg blir veldig smigret, samtidig så synes jeg det er vanskelig fordi jeg ikke er 100% sikker på hvordan han mener det, og hva han forventer og tenker.

Det ble fryktelig fuktig i går, fikk masse skryt av sjefen min da. Ok, jeg fikk høre det at jeg er for krass også, det er noe jeg er fullt klar over, noe jeg forsøker å jobbe med. Men han sa det at han backet meg 100%, det kom han alltid til å gjøre, uansett. Det er godt å høre sånt fra sjefen. Jeg må virkelig bli flinkere til å styre temperatmentet mitt! Helt seriøst skjerpe meg skikkelig! Såpass skylder jeg sjefen min.

Sitter og ser Hellboy 2. Jeg synes ikke den er så dårlig som en del av kritikkene sier, men det er så klart ikke noen kvalitetsfilm. Synes nå den er litt morsom jeg da!

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva får en voksen mann på over 40 til å snakke om sine svakheter og usikkerheter til en "jentunge" av en kollega? Alle er tydeligvis ikke det de utgir seg for å være utad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag, det var kjempekoselig å se deg igjen. :klemmer:

Takk for i dag! :klem: Utrolig koselig å se dere igjen, og hilse på lille sjarmtrollet! :)

Veldig koselig og ikke minst avslappende kveld. Fikk nydelig middag; helstekt kylling, bulgur og salat, litt hvitvin og sjokoladefondant! :nigo: Mat etter min smak! :)

Litt babyprat ble det, men det var helt greit, både Nótt og mannen skjønner selv hvor grensa går, og ellers skravlet vi om alt og ingenting og så film. Utrolig bra film forresten, Harry Brown med Michael Caine. Glimrende skuespiller, også har jeg en svakhet for britiske filmer. :)

Deilig å ha en kveld hvor man rett og slett bare slapper av og ikke gjør så mye. Veldig greit hos Nótt og Mannen, siden ingen av dem reagerer på at jeg krøller meg sammen i sofaen og er sliten. Det er lov det hos dem, og da kan man dra dit selv om formen ikke er på topp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...