Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Maybe I know, somewhere deep in my soul

that love never lasts.

And we've got to find other ways

to make it alone

or keep a straight face.

And I've always lived like this

Keeping a comfortable distance.

And up until now I had sworn to myself

that I'm content with loneliness.

Because none of it was ever worth the risk.

Paramore - The only exception.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, er det mulig!? :murvegg: Jeg klarer virkelig å rote det til også da. Var ute med min andre svenske kollega i går. Har jo visst at han er litt småinteressert, men jeg tenkte at det ikke skulle være noe stort problem å styre unna tull. Fylla har skylda og alt det der, jada enkelt å skylde på, men utrolig teit også.

Det ble visst litt småklining, og jeg fikk noen heftige sms-er før jeg skule legge meg i går. Hva gjør jeg nå hvis A får vite om P og vice versa? Faen jeg må slutte å flørte sånn. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lenge mellom hver gang jeg legger igjen spor i boka di, det er bare fordi jeg ikke har så mye å si. Jeg følger med deg uansett da vennen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lenge mellom hver gang jeg legger igjen spor i boka di, det er bare fordi jeg ikke har så mye å si. Jeg følger med deg uansett da vennen. :klemmer:

:klemmer:

Ferien begynner å falle på plass. Hoteller er bestilt, innenriksfly New Orleans - San Francisco - New Orleans er på plass, og jeg har snakket med søteste Androide, som har lovet å være guiden min i San Francisco. Gleder meg veldig til å se henne igjen, hun er dypt savnet!

Bortsett fra ferien er ting stort sett dritt akkurat nå. Jeg prøver å motivere meg for å gjøre en god innsats på jobb, men jeg sliter fordi alt annet føles så tungt. Jeg har i tillegg til alt rotet med P og savnet etter K, fått en forsikringsgreie i forhold til mulige vannskader fra min balkong. Om forsikringsselskapet ikke dekker kostnadene må jeg betale dette selv. Yes da! Det er også diverse ting i forhold til familien som opptar tankene mine, og jeg sliter seriøst i forhold til kropp og mat om dagen.

Det er så mye som må falle på plass i huet mitt for at jeg skal få det bra. Forhåpentligvis kan noe komme mens jeg er på ferie. Da får jeg masse tid til å koble helt av, gjøre noe annet, oppleve noe, se andre mennesker og komme meg langt, langt vekk fra den vante hverdagen. Jeg trenger å komme meg bort fra tankene om mennesker som sier én ting og gjør noe helt annet, som sier de ønsker å være en del av livet mitt, men hvorfor skal jeg gi dem plass når de ikke ønsker å gjøre noe selv og når alt bare er fine ord, men ingen handling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Har du lyst og overskudd til å møtes en dag???

Gleder meg til å se deg igjen, det blir veldig koselig! :klem:

:klem:

:klem: Vi finner en dag så vi kan dra på kino! :)

Hmm, nå er jeg virkelig usikker. Jeg sendte P en melding på torsdag hvor jeg kort fortalt sa at jeg gir opp, jeg orker ikke holde på på denne måten lenger, den sporadiske kontakten roter det så til i huet mitt, at jeg heller vil kutte kontakten. Meldinga jeg fikk tilbake først var egentlig ikke så lovende. Han sa bare at han forstod, men håpet at vi kunne prate om det en gang. Jeg :roll: av svaret, en gang ja. Jepp, klart det, sånn om et års tid når du kanskje kan ta deg tid til å prate med meg da kanskje?

Men det kan virke som om det fungerte som et realt spark bak! Jeg fikk flere meldinger torsdag kveld, flere meldinger i går, og han har fulgt meg opp i dag med en haug meldinger. Det enda han har det travelt med bursdagsfeiring for datteren som blir 18.

Samtidig har jeg kanskje blitt litt mer avslappa selv også, og har flere baller i lufta akkurat nå. Ingenting seriøst, men flørting og oppmerksomhet er alltid bra for selvtilliten og humøret. Tok litt skikkelig initiativ selv her overfor en fyr jeg har hatt en flørtende tone med hver gang vi har hatt noe med hverandre og gjøre i jobbsammenheng, men det har liksom blitt med en spøkefull, flørtende tone også har det blitt med det. Nå har vi kanskje fått ting litt mer på gli, så det har blitt noen hyggelige meldinger osv.

I kveld skal jeg nyte freden og roen, finne en film og spise god mat og bare kose meg! Det føler jeg virkelig jeg har fortjent i dag etter god innsats på Sentrumsløpet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du har det ganske bra! Var du med på sentrumsløpet? Så bra! K vurderte det, men vi dro heim i staden. Skal du til USA i sommer? Så kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du har det ganske bra! Var du med på sentrumsløpet? Så bra! K vurderte det, men vi dro heim i staden. Skal du til USA i sommer? Så kjekt!

Var med på Sentrumsløpet ja, skulle forbedre tida fra i fjor, og det klarte jeg med glans. Hadde satt meg som mål å løpe på 55 min eller bedre og klarte det på 51:40. Godt fornøyd med det. :)

Skal til Tech-Ed i USA i sommer, får reise gjennom jobben, så tar jeg ferien der samtidig. Trenger å komme meg bort litt nå.

Sitter og snakker med P. Eller ..., han er egentlig distansert, og det har ikke vært så lett å holde samtalen i gang, til tross for at det virket som om han hadde ventet på at jeg skulle komme på. Vet ikke helt hva jeg skal tenke nå, hater denne usikkerheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra tid på sentrumsløpet! :klemmer:

Takk for det, godt fornøyd selv også! :)

Trøtt nå, var oppe tidlig i dag for å dra på morgenspinning, hadde funnet fram shake til før timen blandet med masse espressopulver så jeg kunne våkne. Men posen med bananer og proteinshake havnet på gulvet da jeg måtte pakke om sekken og kom aldri oppi sekken igjen. :sukk: Så ikke bare er jeg trøtt fordi jeg stod opp kl 5 i morges, men jeg fikk ikke :kaffekopp: før nå heller. Nå er det jeg som har laget traktekaffen jeg drikker da, så den er ikke det minste svart.

Herregud, skjønner meg virkelig ikke på en del av de folka som jobber her. Greit at jeg lager kaffen svart ++, men trakteren vi har er en stor moccamaster, og det går 1 1/4 l på kanna. På vanlige måleskjeer står det 7 skjeer pr. l. Her tar folk 4, til nød 5 på 1 1/4 l. Det smaker jo bare surt vann. :spy:

Atpåtil prøver de å påstå at vi som vil ha kaffen sterk egentlig ikke vil ha den så sterk som vi lager den, det er bare en "konkurranse" om å få mest mulig kaffe oppi og vi prøver å være "kule". :murvegg:

Var det ungdomsskolen jeg gikk på, eller jobber jeg i et firma med gjennomsnittsalder over 40? :klø: Kan potensielt bli litt sulten siden jeg glemte mye av maten også. 1 porsjon måltidserstatter fordelt på før og etter trening er ikke mye å leve på fram til lunsj, men jeg har ikke mye penger akkurat nå, og skal til London fra søndag av, så ikke pokker om jeg stikker på Narvesen eller Statoil og kjøper noe dyrt og dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

London på søndag?

Kjipt å glemme maten da, du får bare prøve å holde ut. Og flink du er som er på morgenspinning, skulle ønske jeg hadde motivasjon til å stå opp tidlig å trene jeg, men jeg tviler på at jeg noensinne kommer til å få det :fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London på søndag?

Kjipt å glemme maten da, du får bare prøve å holde ut. Og flink du er som er på morgenspinning, skulle ønske jeg hadde motivasjon til å stå opp tidlig å trene jeg, men jeg tviler på at jeg noensinne kommer til å få det :fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Ja, jeg skal jobbe mandag og tirsdag, men det går ingen tidlige morgenfly på mandag (ikke at jeg noen gang tar tidlige morgenfly mer når jeg skal jobbe) og kveldsflyet var mye dyrere da jeg sjekket billetter, så da valgte jeg jo det billigste alternativet for jobben. :rosaengel: Selvfølgelig heeeelt uten tanker for at jeg får tid til å kose meg i London en hel søndag ettermiddag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble minnet på/gjenoppdaget min gamle dagbok i går. Satt og leste meg gjennom aldri så mange sider og gjenopplevde mange minneverdige og andre ikke fullt så minneverdige øyeblikk. :rodme: Men det jeg la mest merke til var all den gode maten jeg lagde. Herregud, hvorfor gjør jeg ikke det lenger?

Nå vet jeg jo i grunnen hvorfor. Fordi trollet inne i hodet mitt sier at den maten ikke er bra for meg, og at hvis jeg spiser sånn blir jeg feit og ferdig lenge før jeg er femti. Med min treningsmengde og generelt sunne livsstil så er så klart ikke det sant, og mesteparten av rettene som ga meg vann i munnen i går var i grunnen veldig sunne også. Likevel sitter djevelen på skulderen min og hvisker meg i øret at sånt kan ikke jeg spise. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner tankene dine veldig godt, selv om jeg også vet jo egentlig at det ikke er riktig... Det teite med meg er at jeg kvier meg hardt for å ha en skvett fløte i maten, mens jeg gjerne spiser en bolle eller noe etterpå :klaske:

Har fortsatt våte drømmer om middagen du lagde til meg og S den gangen vi sov hos deg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: og der ble turen min til London endret så jeg drar mandag til onsdag i stedet. Ikke helt det jeg hadde planlagt, da blir det jo ikke noe tid til å kose seg. :tristbla:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...