Gå til innhold

Røykte ute på nyttårsfest

Gjest røykte ute

Anbefalte innlegg

Gjest røykte ute

Etter nyttårs feiring på byen stakk vi opp på eit lite nachspiel.

På vei ut fra det lille nachspielet til eit større, raskt hivde på meg kostymet for å gå ut å ta meg ein røyk. På hmm ein balkong/trapp veranda noe linades.

Sto å røykte UTE,,5-6m fra døra i friluft. Da jeg hørte ei dame si til typen, han røyker, gud babyen min (og regelrett sprang vekk)ga meg stygge blikk ei stund til.

Jeg føler hun overdriver litt, kva synes dere. Jaja passiv røyking er no svineri men i friluft må ein få lov om ein ikke er close talker og står helt opp til dei (sto ikke å snakka med ho)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På vei ut fra det lille nachspielet til eit større, raskt hivde på meg kostymet for å gå ut å ta meg ein røyk. På hmm ein balkong/trapp veranda noe linades.

Sto å røykte UTE,,5-6m fra døra i friluft. Da jeg hørte ei dame si til typen, han røyker, gud babyen min (og regelrett sprang vekk)ga meg stygge blikk ei stund til.

Jeg føler hun overdriver litt, kva synes dere. Jaja passiv røyking er no svineri men i friluft må ein få lov om ein ikke er close talker og står helt opp til dei (sto ikke å snakka med ho)

Høres ut som en typisk gravid-hurpe (unnskyld ) som tror alt er farlig når de er gravide. Synes de er så mange hysteriske gravide for tiden? HVilken skade skulle babyen hennes få av at du røkte ute??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor feirer (feiret) du nyttår? Jeg vet bare om én plass hvor man bruker kostymer på nyttårsaften:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest røykte ute

Nei skal prøve å ikke gjøre det :o). Håper du hadde det gøy å feire i Florø. Eg er på eit av bileta + filmen på Firdaposten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jens_*

Ikke alle er like hysteriske. Satt på vors en gang hvor ei gravid jente både drakk og kjederøykte. Syntes det hele var ganske ubehagelig jeg og spurte henne om det var så lurt når hun var gravid.

"Jeg er ikke gravid" sa hun :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle er like hysteriske. Satt på vors en gang hvor ei gravid jente både drakk og kjederøykte. Syntes det hele var ganske ubehagelig jeg og spurte henne om det var så lurt når hun var gravid.

"Jeg er ikke gravid" sa hun :sjenert:

Javel? Mente hun at hun bare var tjukk da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...