Gå til innhold

Gave til gjestene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som skal gi en liten gace til gjestene ? og i så fall hva da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du en gave til hver eneste gjest??

Så mye penger har jeg ikke....

Skrevet

Vi har ikke råd til gaver til gjesten.

Festen får være gave nok.

Skrevet

Vi har heller ikke råd til gaver, de får klare seg med takkekortene og festen :) men vi skal ha en liten pose med godis på bordet til hver gjest. Godisen blir mer som pynt, skal være i våre farger..

Skrevet

Gave til gjestene?

Dyr middag, vin, kaker...

Man pleier da heller ikke gi gaver til gjestene i bursdagsselskap?

Skrevet

Vi hadde også små poser med hjemmelagede drops på plassen til hver gjest. Det var våre små gaver. Ellers så er vel det med gaver til gjestene en typisk amerikansk skikk.

loolaa

Skrevet

Gave til gjestene er festen, takkekortet og eventuelt et flott bordkort som de kan beholde som minne. Dette er den norske tradisjonen.

Skrevet

Vi har heller ingen gave til hver gjest, men jeg har kjøpt hvitvinsglass (kr.45,- for 12 stykker!) til kaffegjestene. De har jeg dekorert med doble hjerter og skrevet navnet til hver enkelt gjest. I disse skal de få en velkomstdrink. Dette har jeg gjort for at disse gjestene skal føle at de blir gjort litt stas på , selv om de bare er bedt til kaffe og kaker. Ellers er det vel mer et USA-fenomen med såkalte guest-favors...

Skrevet

Jeg har vært i to bryllup med brud eller brudgom fra utlandet (frankrike og USA) og syntes det er veldig koselig med småposene med drops. Jeg skal garantert finne på noe lignende til våre bryllupsgjester. Det behøver ikke å bli så dyrt heller. Tenkte å bruke "love harts" drops, og posene kan man jo sy selv :-)

Skrevet
Vi hadde også små poser med hjemmelagede drops på plassen til hver gjest. Det var våre små gaver. Ellers så er vel det med gaver til gjestene en typisk amerikansk skikk.

loolaa

Hei Loola !

Har du oppskrift på hjemmelagede drops?

Hørtes mye bedre ut enn svenskegodisen på grensen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...