Gjest docu Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Hei igår så jeg og samboern dokumentaren "Touching the void", som jeg anbefaler andre å se! det er lenge siden jeg har sett en så fengende dokumentar som hadde meg limt til skjermen under hele filmen. ...og dette ga mersmak! jeg lurer derfor på; kan du anbefale en dokumentar som er verdt å se? tema til dokumentaren kan være det meste, bare den er fengende. om den har en tvist eller overraskende slutt er dette bare bra! driver å søker nettet litt nå, men har ikke funnet noen enda, så trenger din hjelp! tusen takk for at du tar deg tid til å svare
Gjest ts Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 er det virkelig ingen her som har en dokumentar å anbefale?
miss daisy Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Er mange gode BBC dokumentarer: The future of food The blue planet The life and death of a mobile phone What is beauty Upgrade me The last Nazis Planet earth Love of money Iran and the west Horizon Britain from above Earth, Climate wars Earth, Power of the planet Connections Alle anbefales
Alladin Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Michael_Moore#Filmer_2 http://www.michaelmoore.com/ Jeg liker veldig godt Michael Moore sine dokumentarer/ filmer.
Meaty Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 For et par måneder siden så jeg en BBC-dokumentar som het "Trouble in Amish paradise". Den handlet om to amishfamilier som var kritiske til noen av de gammeldagse reglene de måtte følge, og derfor ble utstøtt en periode. Veldig spennende og interessant dokumentar om et spesielt og lukket samfunn! Ellers er jeg veldig glad i reisedokumentarer, f.eks. seriene med Michael Palin eller Stephen Fry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå