Spatula Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 (endret) Flere som har opplevd dette, skal jeg stole på den? Endret 1. januar 2010 av Agnethe
Saeria Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Jeg fikk positivt med en billigstrimmel etter det var gått de 5 minuttene, og det viste seg å være en graviditet. Men siden det var gått mer enn 5 minutter, ventet jeg noen dager og tok en ny. Den ble veldig svakt positiv, så jeg tok en digital. Den sa gravid. Så om det har gått mer enn 5 minutter, ville jeg ikke stolt på den. Er det innen de 5 minuttene, så ville jeg stolt på den. Du kan jo ta en digital om du er usikker?
Spatula Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2010 Tusen takk, er flere dager over tiden for å si det slik.. Men kan være ustabile sykluser for det jeg vet. Streken kom innen fem minutter. Googler som en gal for å finne ut om det jeg har er symptomer.
Saeria Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Da ville jeg tatt resultatet for god fisk. Mine symptomer kom ikke før uke 6/7. Da ble jeg kvalm. Var kvalm i ei uke. Ofte kommer ikke sympomene så veldig tidlig, bortsett fra uteblitt mens da.
Spatula Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2010 Jeg sparer gleden til jeg tar en CB digital og hvis den sier gravid da våger jeg å tro det, men ikke enda..
Saeria Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Du må oppdatere da, hvis du vil. Skal krysse for deg.
Spatula Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2010 :dåne: Utsolgt for digitaltest... var da svært som folk skulle teste i mellomjulen da :dåne: Må vente til neste helg, da kommer det ny leveranse.. Sjarmen ved å bo på en bitte liten plass.. :dåne:
Spatula Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2010 Gjorde det i morges, men den var feil, kom ikke noe i kontrollvinduet, og apoteket stengte like etter at vi var der Bare å vente å smøre seg med tålmodighet.
helenaa Skrevet 2. januar 2010 #14 Skrevet 2. januar 2010 Så mye uflaks på en gang! Da satser vi på at all flaksen er spart til det som virkelig teller: Positiv test!
Spatula Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 2. januar 2010 Tusen takk, skal oppdatere så fort jeg har fått testet, med en digitaltest Akkurat nå har jeg innbillt svangerskap.. kjenner de merkeligste ting..
Gjest hurra Skrevet 5. januar 2010 #19 Skrevet 5. januar 2010 hurra! gratulerer- vet så godt hvilken god følelse du sitter med nå :rødme: masse lykke til med svangerskapet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå