Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #1 Skrevet 28. august 2003 Hva er et A4-menneske? Og hva er det ikke?
Musemor Skrevet 28. august 2003 #2 Skrevet 28. august 2003 Et menneske som lever etter samfunnets normer og regler, og som ligger midt på treet lønnsmessig. En som faller utenfor disse punktene kan da selvfølgelig ikke regnes som A4 (men det er jo ingen som sier de er unormale av den grunn!)
Gjest GreenSky Skrevet 28. august 2003 #3 Skrevet 28. august 2003 Jeg kan tenke meg at et A4 menneske er et "vanlig" menneske. Dvs. hvis du leser diverse statistikker om bosted, alder, inntekt, osv. osv. vil et A4 menneske være han/hun som ligger på gjennomsnittet i alle disse statistikkene.
Gjest Vega Skrevet 28. august 2003 #4 Skrevet 28. august 2003 Er ikke et A4-menneske en som går gjennom studier uten avbrekk, som staker kursen loddrett ut, og følger den smale sti, uten noen krumspring?
Gjest Ethereal Skrevet 28. august 2003 #5 Skrevet 28. august 2003 Jeg er enig med Vega; et A4-menneske er et menneske som gjør det som forventes av dem i alle situasjoner, som er redde for å gjøre noe som skiller dem fra det forventede. Men mange lever i angst og skrekk for å bli/være A4-mennesker, og gjør alt bare for å være annerledes. Da blir det komisk....Det er lov å tenke selv.
Gjest Embla s Skrevet 28. august 2003 #7 Skrevet 28. august 2003 A4 menneske - det er nesten et skjellsord det. "A4 mennesker er ikke spennende, tvert imot".. Men det henspeiler jo bare på ytre rammer, Jeg kjenner utrolig mange spennende A4 mennesker, og jeg kjenner noen heller tragiske "ikke A4".. Disse er spennende en stund, men så blir det lett slitsomt og trist...
Gjest Coolaid Skrevet 30. august 2003 #8 Skrevet 30. august 2003 Et menneske som kanskje har en litt snever tankegang.....og ikke er særlig løsningsorientert.
Crazee Skrevet 30. august 2003 #9 Skrevet 30. august 2003 A4 : Standard storleik. A4-menneske : Standard utgåve av mennesket; konvensjonell. Går ikkje utanfor "godtekne normer" på noko vis, men held seg til det trygge og velprøvde. Forutsigbar. Gjer ikkje "opprør" på nokon som helst måte. Det er ikkje noko galt i å vera A4-menneske - det er heilt vanlege folk det. Du berre ventar deg ikkje noko heilt uvanleg frå dei.
Gjest Missuganda Skrevet 30. august 2003 #10 Skrevet 30. august 2003 A4 mennesker er det kjedeligste jeg vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå