Gjest alven:) Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Hei :-) Lurte på om noen av dere har erfaring med e.l.f. cosmetics og synes det er et bra merke? Har bestilt fra www.eyeslipsface.no og lurer på om det var en feil? Det er jo veldig billig, men det står at de bruker samme ingredienser som fleste andre merker, så jeg vet ikke helt jeg? Er det noe bra for huden mon tro? Noen andre som har erfaring med elf?
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Har aldri hørt om det. Men jeg anbefaler STERKT Clinique og clarins. Et billigere merke som jeg bruker er Urban decay. Veldig bra.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Foundation o.l er bare crap. MEN, øyeskyggekostene, og øyeskyggeprimeren er supre! Har også kremskyggen deres, men den må ha primer under og løs skygge over, da er de perfekte for den prisen. Om du søker etter elf på youtube vil du finne flere omtaler av div produkter. eyeslipsface.no er riktig
Gjest T. Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Jeg liker veldig godt e.l.f sminke. Har bestilt derfra 2 ganger nå. Jeg bruker mest mineral sminken derfra og den elsker jeg:) Billig og bra, bruker mineral foundationen, mineral solpudderet og mineral øyenskyggene. Kostene deres er også kjempebra og myke. Nå andre gangen har jeg bestilt mascaren,eyelineren og concealeren, men har ikke fått det enda,( er det forresten noen som har prøvd disse produktene) blir spennende og se om de er like bra som mineral produktene.
mari4ever Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Jeg liker veldig godt e.l.f sminke. Har bestilt derfra 2 ganger nå. Jeg bruker mest mineral sminken derfra og den elsker jeg:) Billig og bra, bruker mineral foundationen, mineral solpudderet og mineral øyenskyggene. Kostene deres er også kjempebra og myke. Nå andre gangen har jeg bestilt mascaren,eyelineren og concealeren, men har ikke fått det enda,( er det forresten noen som har prøvd disse produktene) blir spennende og se om de er like bra som mineral produktene. kan jeg spørre hvilken hudtype du har? jeg har kombinasjons hud, lett blank i t-zonen og normale kinn. lurer på om mineral sminken er god til min hud. har bestilt endel; mineral foundationen, rougen og endel studio koster, øyenvippetang, stuio duo solpudder/rouge. er veldig spent på hvordan sminken er:) bestilte ikke øyenskygger fra mineral serien. hvilke har du og vil anbefale?
Gjest T Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 kan jeg spørre hvilken hudtype du har? jeg har kombinasjons hud, lett blank i t-zonen og normale kinn. lurer på om mineral sminken er god til min hud. har bestilt endel; mineral foundationen, rougen og endel studio koster, øyenvippetang, stuio duo solpudder/rouge. er veldig spent på hvordan sminken er:) bestilte ikke øyenskygger fra mineral serien. hvilke har du og vil anbefale? Når jeg bestilite mineral foundtationen valgte jeg light foundation. Jeg har lys hud, men ikke veldig lys. Mineralfoundationen er ikke sånn veldig dekkende, men den er bra for prisen. Man kan ikke akkuratt forvente noe sånn kjempebra for 40 kr. Vis ikke foundationen passer til din hudtype så er ikke pengene det store tapet, men du må bare prøve deg fram Når det kommer til øyenskygger har jeg kjøpt Sweet og Golden. Veldig fornøyd med dem egentlig
mari4ever Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Når jeg bestilite mineral foundtationen valgte jeg light foundation. Jeg har lys hud, men ikke veldig lys. Mineralfoundationen er ikke sånn veldig dekkende, men den er bra for prisen. Man kan ikke akkuratt forvente noe sånn kjempebra for 40 kr. Vis ikke foundationen passer til din hudtype så er ikke pengene det store tapet, men du må bare prøve deg fram Når det kommer til øyenskygger har jeg kjøpt Sweet og Golden. Veldig fornøyd med dem egentlig allright. bestilte i fargen fair jeg da, pga det stod på makeupalley at noen synes det var i det guleste laget. tenkte bare en foundationd til hverdags og litt utgjevning av huden,et billigere og like bra alternativ som i.d okei fint:) tror jeg bestiller de fargene neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå