Gå til innhold

Dato for å bli sammen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anette_*
Skrevet

Hei folkens

Jeg er en godt voksen kvinne som aldri har vært i noen seriøse forhold grunnet at jeg aldri har støttet betydningen av forhold. Uansett, uten å gå i detalj om hvorfor osv, så går jeg på saken.

Jeg har møtt en herlig mann, og vi har møttes regelmessig i løpet av noen måneder nå, og jeg har forelsket meg i ham. Nå føler jeg at det blir vanskelig å gå fra han (han har gitt meg et ultimatum, enten er vi et par eller ingenting) så jeg har faktisk vurdert tanken på å offentligjøre et oss. Kalle oss et par for han og meg såvel som for the public.

Nå har det seg sånn at jeg har lyst til å gjøre det spesielt dagen jeg forteller han at jeg har bestemt meg for å gå inn i et forhold med ham. Det første jeg har tenkt på er hvilken dato dette skal skje på. Jeg står mellom to: Datoen for vår første date, eller datoen for vårt første kyss. Hva ville dere ha valgt?

Og for å inkludere dere i saken også, hva betyr datoen dere ble sammen på for deg/dere?

Skrevet

Datoen vår er datoen for vårt første kyss :rødme:

Skrevet

Datoen for det første kyss, det satt ihvertfall vi som dato.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi hadde flere mnd med dating og måtte til slutt ta "samtalen", så den datoen er vår dato.

Jeg hadde evt. valgt datoen for vårt første kyss.

Datoen betyr ikke så mye, men dagen blir litt ekstra markert på årsdager. :)

Skrevet

Vi har ingen dato. Det vil si at den er det ingen av oss som husker. For slike ting bryr vi oss ikke om.

Skrevet

Dagen vi bestemte oss for at vi var et par, er datoen som gjelder. :jepp:

Skrevet

Hvorfor vente?? Vil tro at hat du tatt avgjørelsen om å bli sammen med ham vil du fortelle ham det fortest mulig :ler:

Skrevet

fra vårt første kyss oppførte vi oss som kjærester. en stund etter dette hadde vi "praten" og da tilbakestilte vi datoen vår.

Gjest Gjest_Anette_*
Skrevet

Jeg må uansett vente fordi jeg er bortreist i denne tiden uansett. Og jeg vil ikke gjøre det på telefon.

Det virker som om datoen for første kysset får flere stemmer.

Noen flere som har meninger?

Skrevet
Jeg står mellom to: Datoen for vår første date, eller datoen for vårt første kyss. Hva ville dere ha valgt?

Og for å inkludere dere i saken også, hva betyr datoen dere ble sammen på for deg/dere?

Kanskje datoen for kysset, for da ble det kanskje litt mer seriøst?

Kjære og jeg har datoen vi ble sammen, da han bare kalte meg "kjæresten min", for da "spurte" han liksom om vi skulle bli sammen, og det har litt mer betydning enn da vi først kysset.

Skrevet

Datoen for når vi ble sammen er helt tilfeldig. Ikke første kyss eller noe. Bare ble den dagen fordi han spurte hva han kunne kalle meg. Fra da av var vi et par. Selvom det ikke var første kyss så var det et veldig koselig øyeblikk. :rødme:

Skrevet

Vi har fra første gangen vi møttes, altså første kyss :) har jo vært oss siden.

Skrevet

Vi satte datoen for vårt første kyss som "vår" dato. Selv om det tok litt tid fra det til vi ble erklærte kjærester. :)

Skrevet

Datoen for første date og første kyss var den samme, og det er datoen vår selv om vi liksom "fant ut" av det noen dager senere :)

Skrevet

her har vi faktisk ikke fast dato på når vi ble sammen. vi har datoen for den dagen vi forlovet oss :jepp: og den betyr alt i verden :rødme:

Annonse
Gjest Gjest_Anette_*
Skrevet

Ser at de som har en fast dato, har første kysset som utgangspunkt. Er det noen spesiell grunn til det annet enn at det var først da dere begynte å oppføre dere som par?

Kjempekoselig lesning dette forresten :-)

Gjest Trudelutti
Skrevet

Heisann!

Så koselig at du vil satse! Jeg vet selv hvor vanskelig det er å innstille seg på noe helt annet enn man har vært innstilt på i så mange år, så når man først vil klare det så vil man gjøre det spesielt.

Kan fortelle deg om 4 forskjellige bli-sammen-datoer fra meg og 3 av mine venner:

Meg - Jeg er den vanskelige i forholdet, altså den som var anti-forhold. Så jeg ville hvertfall gjøre det spesielt for han og oss. I likhet med deg så tenkte jeg lenge på hvilken dato det skulle være, fordi begge er ganske oppmerksomme på slike ting. Det er ikke det viktige for oss, men vi syns det er ekstra kos i hverdagen. Vi ble sammen på dagen vi hadde vært på vår første, og skikkelige date. Daten var nemlig veldig koselig, romantisk og minneverdig!

Venninne1 - Hun og kjæresten ble sammen ganske random, trodde de. Men så, en dag de tenkte over forholdet og hvordan det hadde utviklet seg, så gikk det opp for dem at de ble sammen på datoen som de hadde gjort sin første reise sammen.

Venn2 - Han og dama har samme dato for første kyss og første date, så de brukte den datoen.

Venninne3 - Det var kjæresten hennes som valgte dato, og han valgte datoen for første gangen de hadde sex.

Jeg syns du skal gå for det du vil huske mest. Kysset eller daten. Hvis du sliter med å finne ut hva du vil huske mest, så tar du den datoen som er nærmest når du kommer hjem!

Lykke til og kos deg masse med kjæreste!

Gjest negasjon utlogget
Skrevet

Det er vel bare å sette en dato hvis du er så opptatt av det. Men hvor lenge skal du vente hvis han vil at dere skal være sammen før du bestemmer deg for reglementet? Kanskje han går lei innen den tid...

Eh, innen den datoen...

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet

vår dato er datoen vi sa vi elsket hverandre til hverandre :):yvonne:

Skrevet

Vi ble sammen den dagen vi hadde vårt første kyss.. <3 Koselig å tenke tilbake på... Var sammen hele dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...