Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har alltid trodd at utseende på en mann var viktig for meg, men nå har jeg fått meg ny kjæreste, og han har mage og lite hår, og allikevel syns jeg han er helt fantastisk:) jeg må innrømme at jeg falt for personligheten hans, men nå syns jeg han er super nydelig... Jeg er vant til å falle for den andre enden av spekteret, veldig veltrent med flott hår! Er det flere som har opplevd at utseende faktisk ikke betyr noe og at personlighet gjør en person flott??
Gjest :) Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har alltid trodd at utseende på en mann var viktig for meg, men nå har jeg fått meg ny kjæreste, og han har mage og lite hår, og allikevel syns jeg han er helt fantastisk:) jeg må innrømme at jeg falt for personligheten hans, men nå syns jeg han er super nydelig... Jeg er vant til å falle for den andre enden av spekteret, veldig veltrent med flott hår! Er det flere som har opplevd at utseende faktisk ikke betyr noe og at personlighet gjør en person flott?? Beauty is only skin-deep! Kjekk + "manglende" personlighet = Mindre kjekk + superduperfantastisk personlighet = I pose og sekk =
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå