Gjest Gjest_Betty_* Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Male trouble... Hvis noen sier til deg at de "håper at det er en liten mulighet for at vi kan treffes i det nye året , hva betyr det ?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Det betyr at de håper at det er en liten mulighet for at dere kan treffes i det nye året. Duuh..
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Hvis det er en mann som har sagt dette til deg, så tror jeg det betyr: "Håper at det er en liten mulighet for at vi kan treffes i det nye året." Utbrodert: "Håper du vil treffe meg snart, for jeg vil gjerne se deg litt oftere [enn vanlig]."
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Uff da, dette høres ikke bra ut Han sier han håper at det er en liten mulighet for at dere treffes i det nye året; hadde han virkelig vært interessert ville han sagt han håper det er en stor mulighet for det. Det er åpenbart at han bare sier det for å være høflig, at han misliker deg og prøver å unngå deg.
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Det betyr at de håper at det er en liten mulighet for at dere kan treffes i det nye året. Duuh.. det høres sånn ut ja
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Synd at ikke Google Translate støtter "Menn > Kvinner"- og "Kvinner > Menn"-oversettelser. "Menn > Kvinner" burde være enkel å lage. Understrek ALLE ordene, akkurat slik de står.
Gjest Gjest_fri_* Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Han håper at det ikke er så stor sjanse for å møte på deg i 2010.
Gjest Blondie65 Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 Mannen er beskjeden og ønsker ikke å være overivrig og han sier derfor at det er en liten mulighet for å treffe deg. Egentlig sier han: Jeg har VELDIG LYST å treffe deg i 2010.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #11 Skrevet 1. januar 2010 Eller slik den siste jeg holdt på med ville ment med det; "Jeg sier dette fordi det er det du ønsker å høre, jeg holder ryggen min fri pga andre damer eller om jeg ombestemmer meg, men du blir holdt på gress og lunken inntil jeg bestemmer meg om en stund" Som du kanskje ser trådstarter, dette kan vi umulig si noe om. Det viser seg at den mest selvsagte uttalelsen kan analyseres i alle retninger fordi vi er ganske så forskjellige.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #12 Skrevet 1. januar 2010 Er mann, og hvis jeg hadde skrevet en slik melding så betyr det: Jeg håper veldig vi kan treffes i det nye året (men har ikke den helt store troen på at du vil treffe meg)
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 #13 Skrevet 1. januar 2010 Male trouble... Hvis noen sier til deg at de "håper at det er en liten mulighet for at vi kan treffes i det nye året , hva betyr det ? Det betyr: It's your call
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #14 Skrevet 1. januar 2010 Male trouble... Hvis noen sier til deg at de "håper at det er en liten mulighet for at vi kan treffes i det nye året , hva betyr det ? Ehhh...hva tror du?!!
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #15 Skrevet 1. januar 2010 Det betyr: It's your call Som i "Samme for meg, men vi kan treffes uforpliktende hvis du ønsker det", som i "jeg har gjerne sex med deg, om du vil"?!
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 #16 Skrevet 1. januar 2010 Som i "Samme for meg, men vi kan treffes uforpliktende hvis du ønsker det", som i "jeg har gjerne sex med deg, om du vil"?! Jeg tolket det ikke slik, men. Det kommer an på hvilken type han er kanskje? Ballen ligger hos deg, det var det jeg mente.
Gjest TS Skrevet 1. januar 2010 #17 Skrevet 1. januar 2010 Heia ts her , takk for svarene . Ser jo at det er endel forskjellige måter å tolke denne meldingen på . Vet ikke om det hjelper noe å si at jeg altså ikke sendte ham noen godt nyttår melding først og jeg har ikke nevnt noe om å treffes igjen .
Gjest Nanette Skrevet 1. januar 2010 #18 Skrevet 1. januar 2010 Han vil treffe deg. Enkelt. Menn er enkle sjeler.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #19 Skrevet 1. januar 2010 Men de fleste av oss har vel vært borti menn som smører jenta opp etter ryggen og sier sånt uten å mene en dritt med det? Dette er det hun vil høre, han kan sjarmere med å si sånt, for bare å ville ha det som et pausenummer om det skulle friste senere. Menn er enkle ja, men herregud å de kan lure en.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #20 Skrevet 1. januar 2010 Som de sier i boken "Han er ikke interessert": Om en mann vil treffe deg, så sørger han fpr at det skjer og inviterer deg ut. Han vet hvor han kan finne deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå