Livets datter Skrevet 28. august 2003 #1 Del Skrevet 28. august 2003 ...setter jeg meg på flyet tilbake til gamlelandet etter en forhåpentligvis fin ferie på Kreta. Har jeg grunn til å være engstelig? Min mor likte slett ikke dette, men jeg mener at dette sannsynligvis er en av de tryggeste dagene å fly på...?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. august 2003 #2 Del Skrevet 28. august 2003 Uhhhhhhh....!!! Er selv ikkeno glad i å fly, gjør d bare fordi jeg er nødt....til å komme meg fra A til B på noen timer istedet for dager! Etter 11. sept tok d et over et år før jeg turte fly igjen....og holdt på å besvime bare jeg så en gubbe m Saddam-bart gå ombord i flyet! Men hvis d blir terroristangrep mot et fly el flere blir d sikkert ikke ditt......SANNSYNLIGVIS ikke! Men du er sikkert mer realistisk enn meg, sikkert kjempetrygt å fly den dagen! (Lev livet farlig.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 28. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg ELSKER å fly, og er egentlig ikke spesielt engstelig for å fly denne dagen. Hadde ikke engang tenkt over det før min mor poengterte det... Og dessuten; "Slike ting skjer jo aldri med meg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 28. august 2003 #4 Del Skrevet 28. august 2003 Tror ikke du har noe som helst å frykte! Tvert imot vil jeg tro at sikkerheten skjerpes ytterligere akkurat denne dagen. Generelt er det veldig trygt å fly nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. august 2003 #5 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg fløy hjem fra Dublin den 11. september 2002 og det gikk som du ser utmerket og det samme gjør det sikkert med deg Livets Datter. Det var da litt spesielt ettersom det sto masse om 11. september 2001 i alle aviser, på CNN på flyplassen etc og jeg innrømmer da også at jeg tenkte på det, men jeg landet trygt 2 timer senere i København. Tror ikke det er mer farlig å fly denne dagen enn alle andre dager i året. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #6 Del Skrevet 28. august 2003 DEt tror jeg neppe blir et problem. Du skal sannsynligvis fly med en skandinavisk charterselskap?! Det er ikke disse flyselskapene som er terroristenes mål, snarere tvert i mot. Alle undersøkelser tyder på at det er briter og amerikanere de først og fremst ønsker å ramme (til tross for en uttalelse om Norge tidligere i år..), og da de store statlige selskapene. SÅ jeg tror ikke det er noen grunn til panikk. 11 september er en "belastet" og kanskje forventet dato, og nettopp derfor vil de kanskje ikke foreta et nytt "angrep" denne dagen. Jeg fløy selv 11 september 2001 samt en måned senere. Jeg sitter her enda . Men fra spøk til alvor, NEI! Ikke vær redd, da har terroristene vunnet, og samtidig så er det ikke skandinaviske turister som er deres hovedmål. Hmmm... lurer på om jeg høres ut som om jeg kjenner terroristene personlig nå, men det gjør jeg altså IKKE!! GOD TUR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå