Gjest Gjest_smooth_* Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 heisann! flytta til en annen kommune til typen min for en mnd siden, og jula feiret jeg der jeg kommer fra. nå når nyttår var påvei, overveide jeg hva jeg skulle gjøre-og endte opp med at jeg ville reise hjem her igjen og være sammen med familien-fordi det ikke fristet og feire sammen med bare kammeratene hans liksom. så reiser jeg hjem, greit nok det.. åsså stresser jeg meg opp fordi jeg ikke hører fra ham på mange timer (selv om jeg vet at det er sånn han er, at han ikke alltid svarer når han driver med noe-slik som nå, fest med venner) min familie og jeg har bare slappet av egentlig,ikke gjort noe særlig..og klokka 12 ringte han, sååå snill og søt:) men så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg tenker at jeg heller ville vært der..ikke sånn, men de skulle på byen en liten tur, og var visst bare 5 stykker - jeg trodde de skulle være kjempemange. så får jeg altså dårlig samvittighet, fordi det nok er lenge til jeg ser familien igjen etter nyttår nå, og jeg skal ikke tilbake dit jeg bor nå før lørdag.. og noe inni meg ønsker at dagene skal gå fort fort slik at jeg ser gutten min igjen, men at jeg burde fokusere kun på familien.. hvordan får jeg det til? imorgen skjer det nok ingen verdens ting her. jeg vil gjerne alltid gjøre alle glade jeg, og jeg har nok et lite kontrollbehov.. som jeg alltid roer ned. en del av meg ønsker nok bare og vite hva som skjer der typen er, ikke hva han gjør, for jeg stoler 100% på ham - men bare at jeg ønsker og vite hva som skjer. satan jeg kan irritere meg selv altså! hjelp til selvhjelp er det noe som heter:P
Gjest k Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Du må ikke lage deg problemer slik det høres ut som her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå