Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 er det noen butikker som er åpent imorgen?(evt åpningstider) jeg klarte tydeligvis å miste kaken på gulvet jeg bakte til sønnen min for bursdagen hans. jeg har hørt at kiwi er, noen som kan bekrefte dette?
Kjetil S. Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 er det noen butikker som er åpent imorgen?(evt åpningstider) jeg klarte tydeligvis å miste kaken på gulvet jeg bakte til sønnen min for bursdagen hans. jeg har hørt at kiwi er, noen som kan bekrefte dette? Det kommer jo an på hvor i landet du bor..?? Kjedelig uhell da gitt!!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Du er en fantastisk person som alle trives i lag med. I morgen tidlig skal du, om du ikke finner alternativer, banke på hos naboene og be de låne/gi deg nok ingredienser til å lage barnet ditt en fantastisk god kake. Godt nytt år! Schåål!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Det kommer jo an på hvor i landet du bor..?? Kjedelig uhell da gitt!! Porsgrunn - Telemark
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Hei, Kjetil S.! Ditt navn er lagt merke til som anonym på dette forumet. Du skal ha et riktig godt nytt år du også!
Kjetil S. Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 (endret) Porsgrunn - Telemark Beklager, men Kiwi Heistad er også stengt. Endret 31. desember 2009 av Kjetil S.
Kjetil S. Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Hei, Kjetil S.! Ditt navn er lagt merke til som anonym på dette forumet. Du skal ha et riktig godt nytt år du også! Tusen mange takk for det! Et Riktig Godt Nytt År ønskes tilbake, så klart! :-) - Forøvrig har jeg sjekket alle Kiwi i Porsgrunn/skien og alt er stengt, til og med Nordby-senteret på Svinesund er stengt, faktisk! Så det eneste håpet er å få lånt det man trenger, kanskje lage kakebunn i fra bunnen av eller å ringe rundt på bensinstasjoner for å høre om de har det som skal til.
MarianneE Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Bensinstasjonen på Moheim pleier å redde meg... Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå