Gå til innhold

Viktig!

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noen butikker som er åpent imorgen?(evt åpningstider) jeg klarte tydeligvis å miste kaken på gulvet jeg bakte til sønnen min for bursdagen hans. jeg har hørt at kiwi er, noen som kan bekrefte dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det noen butikker som er åpent imorgen?(evt åpningstider) jeg klarte tydeligvis å miste kaken på gulvet jeg bakte til sønnen min for bursdagen hans. jeg har hørt at kiwi er, noen som kan bekrefte dette?

Det kommer jo an på hvor i landet du bor..??

Kjedelig uhell da gitt!!

Skrevet

Du er en fantastisk person som alle trives i lag med. I morgen tidlig skal du, om du ikke finner alternativer, banke på hos naboene og be de låne/gi deg nok ingredienser til å lage barnet ditt en fantastisk god kake. Godt nytt år! Schåål!

Skrevet
Det kommer jo an på hvor i landet du bor..??

Kjedelig uhell da gitt!!

Porsgrunn - Telemark

Skrevet

Hei, Kjetil S.!

Ditt navn er lagt merke til som anonym på dette forumet. Du skal ha et riktig godt nytt år du også!

Skrevet (endret)
Porsgrunn - Telemark

Beklager, men Kiwi Heistad er også stengt.

Endret av Kjetil S.
Skrevet
Hei, Kjetil S.!

Ditt navn er lagt merke til som anonym på dette forumet. Du skal ha et riktig godt nytt år du også!

Tusen mange takk for det! Et Riktig Godt Nytt År ønskes tilbake, så klart! :-)

- Forøvrig har jeg sjekket alle Kiwi i Porsgrunn/skien og alt er stengt, til og med Nordby-senteret på Svinesund er stengt, faktisk!

Så det eneste håpet er å få lånt det man trenger, kanskje lage kakebunn i fra bunnen av eller å ringe rundt på bensinstasjoner for å høre om de har det som skal til.

Skrevet

Bensinstasjonen på Moheim pleier å redde meg...

:nigo:

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...