Bloodless Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Leter etter ny sofa, men butikkene her har ikke store utvalget. Lurte derfor på om noen kjenner til noen gode (og rimelige) nettbutikker? Ikea og yabo er utelukket. Ikea på grunn av dyr frakt, og yabo på grunn av dårlig utvalg og lunken omtale. Hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Analyse av ditt personlige bilde og navn: Mannen lager tydeligvis et sete ut av hånflatene sine. Antar du er lei av å sitte på en slik pedestal og derfor er interessert i en sofa. Lyset henger nok mest sannsynlig igjen fra du satte deg ned der med ditt hellige kjøde, rett før bildet ble tatt. Det faktum at du heter Blodless gjør det jo hele litt bemerkelsesverdig, da et slikt mirakel burde tilsi at du er jomfru. Det eneste jeg da kan godta er at dette faktisk er din ektemann. Dersom du tar dette alvorlig og reagerer negativt blir jeg skuffet. Om du mener hele innlegget er idiotisk og derfor tar det alvorlig er du i din fulle rett. Jeg er også .. nesten full.
Bloodless Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2009 Whatever you're drinking.. I want some!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Uhmm, på min femte juleøl og et shot tyrkisk pepper. Drikker ikke så ofte, så jeg blir fort brisen For å ikke ødelegge hele innlegget ditt vet jeg ikke helt hvordan "jeg" skal kunne hjelpe deg. Jeg er en person som har penger og liker å kjøpe dyre og fine ting. Hva med å kjøpe en brukt sofa av sånne som meg som kjøper en dyr sofa på mer eller mindre impuls og i senere tid finner ut at det egentlig ikke var sofaen man ville ha? Finn.no ..
Bloodless Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2009 Nei, takler ikke tanken på brukt sofa. Hvem vet hva folk har gjort i den.
Bloodless Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2010 Her var det jammen mye hjelp å få, gitt. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Bolia.com? Ikke så mye info om leveringskostnader på sidene deres, men det er jo bare å ringe eller maile dem.
Gjest Alva O Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Det er mange mindre møbelforhandlere som selger på finn! de fleste tilbyr levering i hele norge.. Når du går inn på sofaer kan du klikke deg vidre til forhandlere. Fin måte å finne litt utradisjonelle butikker, nå ville jeg vel ha tatt turen innom de å teste sofaen..vet ikke om jeg hadde kjøpt sofa kun basert på bilde.. Må være god å sovne på fant mange fine på www.homeinterior.no, og på www.isaklife.no, www.rocka.no også men gigantisk store da..
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #9 Skrevet 21. februar 2020 Tråden er 11 år gammel !! Anonymkode: d4ae5...69f
Søgni Skrevet 22. februar 2020 #10 Skrevet 22. februar 2020 Tråden er ryddet for reklame. Søgni, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå