Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #1 Del Skrevet 28. august 2003 Lurte på om dere som bruker Dermalogica har prøvd Decleor tidligere og om det evt. er store forskjeller på disse to seriene. Begge blir jo brukt mye innen hudpleie vet jeg. Har hørt så mye skryt om Dermalogica her inne så jeg ble litt nysgjerrig. Har selv brukt Decleor en god stund og er egentlig godt fornøyd, men alltid klar for noe nytt hvis det er enda bedre. Prismessig ligger de vel på det samme cirka? Ha en fin dag! Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 28. august 2003 #2 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har brukt begge merker tidligere, og bruker nå Dermalogica, mye pga hypen her inne. Men jeg må innrømme at jeg er veldig svak for Decleor, og har bestemt meg for å gå tilbake til det merket når mine ultradrøye Dermalogica-produkter før eller siden blir tomme. Decleor er billigere i innkjøp, sånn relativt sett, mens Dermalogica er drøyere i bruk, så på sikt kommer prisen ut på ca det samme. Det eneste jeg finner helt uunnværlig fra Dermalogica, er Daily Microfoliant. Hos Decleor digger jeg rått håndkremen, aromessencene og produktene for tørr hud. Du burde spørre Starie, hun er hudpleier, og har peiling på begge merker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 28. august 2003 #3 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har prøvd begge deler og jeg liker Dermalogica best av flere grunner. Decleor har veldig aktive produkter og jeg reagerer veldig fort på ting. I tillegg synes jeg at de lukter for mye (de er uten parfyme, men inneholder eteriske oljer). Det er mange produkter jeg liker fra Decleor og jeg bruker oljer under fuktighetskremen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 28. august 2003 #4 Del Skrevet 28. august 2003 De oljene fra Decleor... Fås de på Strawberrynet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 28. august 2003 #5 Del Skrevet 28. august 2003 De oljene fra Decleor... Fås de på Strawberrynet? Jada, men de ligger under Decleor night care. Måtte lete litt før jeg fant dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 28. august 2003 #6 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har brukt Decleor siden tidlig denne våren og var stort sett fornøyd. På mandag var jeg hos hudpleier og svidde av nærmere 1400 på Deramlogica produkter. Jeg synes det er veldig uvant fra Decleor. For meg betyr lukt veldig mye. (Klarer feks ikke å gå med en krem jeg synes lukter vondt) Da jeg begynte med Decleor syntes jeg det var litt vel heftig lukt av deres produkter men ble for vant til det og syntes det luktet deilig etter noen få dager. Litt ekstra luksus-følelse... Synes Dermalogica ble litt vel fornuftig apotekaktig produkt i forhold. Men det er tross alt bare luksusdyret som snakker nå... Likevel synes jeg luksus-følelsen har en del å si når man kjøper så dyre produkter. Det er for tidlig for meg å avgi noen endelig dom, men første inntrykket av Decleor var for meg bedre enn av Dermalogica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. august 2003 #7 Del Skrevet 29. august 2003 Exactly, Junebug---apotekaktig For meg er luksusfølelsen også viktig, og det er en god grunn til at jeg nok mest sannsynlig går tilbake til Decleor når mine megastørrelser av Dermalogica er oppbrukte en gang utpå våren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå