Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #41 Del Skrevet 1. januar 2010 Jada, jeg òg Mente bare å si jeg jeg synes det er fryktelig vanskelig å finne kjæreste, mange kjekke menn der ute, men de må jo være kyssbare også (seksuell tiltrekning) .. og for min del, så har ikke jeg funnet han enda. Mente ikke bokstavlig hvorfor du er singel, men heller som at du har det enklere du, siden du ikke har noen preferanser unntagen snill å grei! Vet ikke helt hvor jeg har den preferansen der, men..... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 1. januar 2010 Så om vi går bort ifra kun høyde, så synes du kvinner i alle former er attraktive? Det være de høye/lave/ små pupper/ store pupper/ tynne/overvektige/ bred over rompa/ smale hofter osv.. du synes ALT er attraktivt? Du hører veldig dårlig etter. En flott personlighet er det mest viktigste.. Det vil si... at.... Om du virkelig er glad i noen, eller elsker noen, så bryr du deg fletta om hvordan de faktisk ser ut. Comprehend? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millian Skrevet 1. januar 2010 #43 Del Skrevet 1. januar 2010 Personligheten er absolutt viktigst! Elsker man noen betyr ikke utseende noe, man syns han/hun er fantastisk og sjarmerende uansett. Er enig med deg der. Men for å elske noen må man finne denne personen, og utseende er det første man legger merke til. Men de fleste mennesker har preferanser i forhold til hva man liker/blir tiltrukket av. Dette er ikke noe man bestemmer selv, tiltrekning skjer av seg selv. Jeg kan ikke noe for at jeg tiltrekkes av høye menn. Jeg gjør det fordi jeg er høy selv. De fleste menn vil nok også foretrekke å selv være høyere enn kvinnen. DET tør jeg påstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 1. januar 2010 Personligheten er absolutt viktigst! Elsker man noen betyr ikke utseende noe, man syns han/hun er fantastisk og sjarmerende uansett. Er enig med deg der. Men for å elske noen må man finne denne personen, og utseende er det første man legger merke til. Men de fleste mennesker har preferanser i forhold til hva man liker/blir tiltrukket av. Dette er ikke noe man bestemmer selv, tiltrekning skjer av seg selv. Jeg kan ikke noe for at jeg tiltrekkes av høye menn. Jeg gjør det fordi jeg er høy selv. De fleste menn vil nok også foretrekke å selv være høyere enn kvinnen. DET tør jeg påstå. Så det du dier er at du ubetinget tiltrekkes av utséende først og fremst, og ikke lar deg påvirke av personlighet utover at dine kroppslige tiltrekningsmessige preferanser kommer først og fremst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #45 Del Skrevet 1. januar 2010 Så det du dier er at du ubetinget tiltrekkes av utséende først og fremst, og ikke lar deg påvirke av personlighet utover at dine kroppslige tiltrekningsmessige preferanser kommer først og fremst? Ikke regn med noe annet, Kjetil. Mange vestlige kvinner er i dag blitt så kresne at selv små avvik fra idealmannen er blitt dealbreaker, det være seg høyde, vekt eller penisstørrelse. Og ikke minst størrelse på lommeboka. Det er egentlig litt ironisk. Kvinner har i lang tid beskyld menn for å være overfladiske, at vi kunn vil ha silikonjenter osv. Så ser man altså at det er motsatt, at menn har en helt annen evne til å se forbi det ytre - det å se selve mennesket - på en helt annen måte enn kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #46 Del Skrevet 1. januar 2010 Ikke regn med noe annet, Kjetil. Mange vestlige kvinner er i dag blitt så kresne at selv små avvik fra idealmannen er blitt dealbreaker, det være seg høyde, vekt eller penisstørrelse. Og ikke minst størrelse på lommeboka. Det er egentlig litt ironisk. Kvinner har i lang tid beskyld menn for å være overfladiske, at vi kunn vil ha silikonjenter osv. Så ser man altså at det er motsatt, at menn har en helt annen evne til å se forbi det ytre - det å se selve mennesket - på en helt annen måte enn kvinner. Oh my.. så dere er ute på tur, og passerer et buss-stop der det står 10 kvinner. Ikke kom her å si at dere synes ALLE er attraktive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #47 Del Skrevet 1. januar 2010 Oh my.. så dere er ute på tur, og passerer et buss-stop der det står 10 kvinner. Ikke kom her å si at dere synes ALLE er attraktive! Nei, men det har jeg heller ikke påstått. Selvsagt kan 10 kvinner variere mye i attraksjon, men poenget er dette ikke nødvendigvis er en dealbreaker for menn, selv om utseendet avviker mye fra det som kan omtales som "idealkvinnen". Kvinner har ikke samme evne til å se forbi det ytri i samme grad, og det er mye mer sannsynlig at det vil være en dealbreaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 1. januar 2010 Ikke regn med noe annet, Kjetil. Mange vestlige kvinner er i dag blitt så kresne at selv små avvik fra idealmannen er blitt dealbreaker, det være seg høyde, vekt eller penisstørrelse. Og ikke minst størrelse på lommeboka. Det er egentlig litt ironisk. Kvinner har i lang tid beskyld menn for å være overfladiske, at vi kunn vil ha silikonjenter osv. Så ser man altså at det er motsatt, at menn har en helt annen evne til å se forbi det ytre - det å se selve mennesket - på en helt annen måte enn kvinner. ikke tvil en gang!! For her er det tydeligvis mengde av innpresset silikon i pupp og medfødt silikon i hjerne som gjelder! !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #49 Del Skrevet 1. januar 2010 ikke tvil en gang!! For her er det tydeligvis mengde av innpresset silikon i pupp og medfødt silikon i hjerne som gjelder! !!! Og, en ting til... Du kan jo ta en titt på gamle tråder om hvordan menn skal se ut. Hvor mange innlegg som beskriver en mann på ca 1.85, høy, mørk, veltrent og generelt maskulin finner du sa du? Beviser jo bare at mange kvinner tror verden er som i damebladene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #50 Del Skrevet 1. januar 2010 Og, en ting til... Du kan jo ta en titt på gamle tråder om hvordan menn skal se ut. Hvor mange innlegg som beskriver en mann på ca 1.85, høy, mørk, veltrent og generelt maskulin finner du sa du? Beviser jo bare at mange kvinner tror verden er som i damebladene sine. Jeg vet. Vi utenom har ikke en jævla sjanse uansett andre egenskaper.... ...hos DISSE, riktignok... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millian Skrevet 1. januar 2010 #51 Del Skrevet 1. januar 2010 Voldsomt til kverulering Jeg er virkelig ikke veldig kresen når det kommer til menns utseende. Jeg FORETREKKER at han er høyere enn meg, fordi jeg ikke liker SELV å føle meg som en kjempe. Mannen blir ikke mindre tiltrekkende, men jeg liker ikke at JEG blir så høy i forhold. See? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 1. januar 2010 Voldsomt til kverulering Jeg er virkelig ikke veldig kresen når det kommer til menns utseende. Jeg FORETREKKER at han er høyere enn meg, fordi jeg ikke liker SELV å føle meg som en kjempe. Mannen blir ikke mindre tiltrekkende, men jeg liker ikke at JEG blir så høy i forhold. See? Nei. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #53 Del Skrevet 1. januar 2010 Så det du dier er at du ubetinget tiltrekkes av utséende først og fremst, og ikke lar deg påvirke av personlighet utover at dine kroppslige tiltrekningsmessige preferanser kommer først og fremst? Hehe. For meg er det en kombinasjon. De menn jeg har vært tiltrukket av har ofte sett forskjellige ut, men det har faktisk vært visse fysiske likheter også. Spesielt ansiktene. Øynene. Munnen. Utstrålningen. Jeg tror bestemt at utstrålning har mye med personlighet og matching å gjøre. Du kan ikke ha tiltrekning uten at kjemien og utstrålning stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millian Skrevet 1. januar 2010 #54 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei. :-) Da er nok denne diskusjonen dødfødt for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #55 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, men det har jeg heller ikke påstått. Selvsagt kan 10 kvinner variere mye i attraksjon, men poenget er dette ikke nødvendigvis er en dealbreaker for menn, selv om utseendet avviker mye fra det som kan omtales som "idealkvinnen". Kvinner har ikke samme evne til å se forbi det ytri i samme grad, og det er mye mer sannsynlig at det vil være en dealbreaker. Idealkvinneen er forskjellig fra mann til mann. Det samme gjelder menns utseende når du spør kvinner. Alle har preferanser. Kommentaren din stemmer ikke overens med virkeligheten. Hverken menn eller kvinner vil uansett tenne på noen de ikke finner attraktive. Det er umulig å se forbi kombinasjonen utseende/personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kar Skrevet 1. januar 2010 #56 Del Skrevet 1. januar 2010 blir litt paff av å lese dette.. er noen virkelig så bevisste på tiltrekningen sin? Ok; jeg vet jeg tiltrekkes av slanke kvinner med fine pupper og lår, pent ansikt også, men om de har brunt hår eller er høy eller lav.. det har jo ikke noe å si.. og selv om jeg tiltrekkes av jenter med fine pupper, vil ikke det si at jeg ikke kan bli sammen med ei som ikke har det! da har hun antageligvis noe annet jeg tiltrekkes av.. Og uansett er det kjemi, verdier og inteligens som har mest å si for min del.. at jeg kan føre en interresant samtale og vi kan le sammen.. at vi er nogenlunde like sånn mentalt sett... Men det må jo fortsatt være en fysisk tiltrekning der.. men det trenger ikke være mer enn f. eks et sjarmerende smil.. kjærester er en pakke.. og viktigste delen av den pakken er personligheten og helheten.. at folk henger seg opp i detaljer som høyde, er for meg ganske fjernt.. hårfarge er det fjerneste.. generelt ekskludering pga ditten og datten.. men greit jeg kan si det ganske sikkert at jeg ikke kunne blitt seksuelt tiltrukket av ei dame soim veier over 100 kilo.. og ei på 90 måttenok vært veeeldig sjarmerende.. har alltid vært slank selv, og har litt vanskelig for å forstå at folk kan slite med stor overvekt uten å gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #57 Del Skrevet 1. januar 2010 blir litt paff av å lese dette.. er noen virkelig så bevisste på tiltrekningen sin? Ok; jeg vet jeg tiltrekkes av slanke kvinner med fine pupper og lår, pent ansikt også, men om de har brunt hår eller er høy eller lav.. det har jo ikke noe å si.. og selv om jeg tiltrekkes av jenter med fine pupper, vil ikke det si at jeg ikke kan bli sammen med ei som ikke har det! da har hun antageligvis noe annet jeg tiltrekkes av.. Og uansett er det kjemi, verdier og inteligens som har mest å si for min del.. at jeg kan føre en interresant samtale og vi kan le sammen.. at vi er nogenlunde like sånn mentalt sett... Men det må jo fortsatt være en fysisk tiltrekning der.. men det trenger ikke være mer enn f. eks et sjarmerende smil.. kjærester er en pakke.. og viktigste delen av den pakken er personligheten og helheten.. at folk henger seg opp i detaljer som høyde, er for meg ganske fjernt.. hårfarge er det fjerneste.. generelt ekskludering pga ditten og datten.. men greit jeg kan si det ganske sikkert at jeg ikke kunne blitt seksuelt tiltrukket av ei dame soim veier over 100 kilo.. og ei på 90 måttenok vært veeeldig sjarmerende.. har alltid vært slank selv, og har litt vanskelig for å forstå at folk kan slite med stor overvekt uten å gjøre noe med det. Ja, det er helt tydelig at verden er gal! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #58 Del Skrevet 1. januar 2010 blir litt paff av å lese dette.. er noen virkelig så bevisste på tiltrekningen sin? Ok; jeg vet jeg tiltrekkes av slanke kvinner med fine pupper og lår, pent ansikt også, men om de har brunt hår eller er høy eller lav.. det har jo ikke noe å si.. og selv om jeg tiltrekkes av jenter med fine pupper, vil ikke det si at jeg ikke kan bli sammen med ei som ikke har det! da har hun antageligvis noe annet jeg tiltrekkes av.. Og uansett er det kjemi, verdier og inteligens som har mest å si for min del.. at jeg kan føre en interresant samtale og vi kan le sammen.. at vi er nogenlunde like sånn mentalt sett... Men det må jo fortsatt være en fysisk tiltrekning der.. men det trenger ikke være mer enn f. eks et sjarmerende smil.. kjærester er en pakke.. og viktigste delen av den pakken er personligheten og helheten.. at folk henger seg opp i detaljer som høyde, er for meg ganske fjernt.. hårfarge er det fjerneste.. generelt ekskludering pga ditten og datten.. men greit jeg kan si det ganske sikkert at jeg ikke kunne blitt seksuelt tiltrukket av ei dame soim veier over 100 kilo.. og ei på 90 måttenok vært veeeldig sjarmerende.. har alltid vært slank selv, og har litt vanskelig for å forstå at folk kan slite med stor overvekt uten å gjøre noe med det. Det er like OK for kvinner å være kresne som det er for menn. Det er så mange bitre menn her... Et smil er ikke nok for meg for at jeg skal tenne på en mann. Beklager. Jenter, stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j18 Skrevet 1. januar 2010 #59 Del Skrevet 1. januar 2010 blir litt paff av å lese dette.. er noen virkelig så bevisste på tiltrekningen sin? Ok; jeg vet jeg tiltrekkes av slanke kvinner med fine pupper og lår, pent ansikt også, men om de har brunt hår eller er høy eller lav.. det har jo ikke noe å si.. og selv om jeg tiltrekkes av jenter med fine pupper, vil ikke det si at jeg ikke kan bli sammen med ei som ikke har det! da har hun antageligvis noe annet jeg tiltrekkes av.. Og uansett er det kjemi, verdier og inteligens som har mest å si for min del.. at jeg kan føre en interresant samtale og vi kan le sammen.. at vi er nogenlunde like sånn mentalt sett... Men det må jo fortsatt være en fysisk tiltrekning der.. men det trenger ikke være mer enn f. eks et sjarmerende smil.. kjærester er en pakke.. og viktigste delen av den pakken er personligheten og helheten.. at folk henger seg opp i detaljer som høyde, er for meg ganske fjernt.. hårfarge er det fjerneste.. generelt ekskludering pga ditten og datten.. men greit jeg kan si det ganske sikkert at jeg ikke kunne blitt seksuelt tiltrukket av ei dame soim veier over 100 kilo.. og ei på 90 måttenok vært veeeldig sjarmerende.. har alltid vært slank selv, og har litt vanskelig for å forstå at folk kan slite med stor overvekt uten å gjøre noe med det. Så det er helt greit å utelukke noen på grunn av litt naturlig lubbenhet, men ikke på grunn av høyde? Du er søren meg like overfladisk selv. Se deg i speilet før du anklager andre for å være kresne. Du virker både dum og hyklersk når du kommer med sånne utsagn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #60 Del Skrevet 7. januar 2010 Så det er helt greit å utelukke noen på grunn av litt naturlig lubbenhet, men ikke på grunn av høyde? Du er søren meg like overfladisk selv. Se deg i speilet før du anklager andre for å være kresne. Du virker både dum og hyklersk når du kommer med sånne utsagn. Godt sagt!!!! ;-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå