Gå til innhold

Når høydeforskjellen er stor, men "den gale veien"...

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Høyde har absolutt ikke en dritt å gjøre med personlighet eller egenskaper, men er for enkelte likevel en viktig faktor.

Ikke skjønner jeg at det skal ha noen stor betydning, men...

Menn: Hvor mye høyere enn deg er det greit at en kvinne er?

Og kvinner: Hvor mye lavere enn deg er det greit at en mann er?

Endret av Kjetil S.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

Om en fyr er lavere enn meg tror jeg han kan klassifiseres som dverg gitt (sjekke google) Ok, ikke helt, men ikke mange cm i fra. Så det hadde utgått for min del.

Nå er vel 99,9% av mannfolka i denne verden høyere enn meg, men jeg har ingen grense. Men husker når jeg data en 195 cm høy og muskuløs fyr. Kombinasjonen fikk meg til å føle meg som jeg så ut som lillesøstra/ungen hans, så det var ekstremt turnoff.

Eksen min var 185, det synes jeg var en perfekt høyde (om enn slitsomt til tider å stå på tå for å kysse fyren).

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en fyr er lavere enn meg tror jeg han kan klassifiseres som dverg gitt (sjekke google) Ok, ikke helt, men ikke mange cm i fra. Så det hadde utgått for min del.

Nå er vel 99,9% av mannfolka i denne verden høyere enn meg, men jeg har ingen grense. Men husker når jeg data en 195 cm høy og muskuløs fyr. Kombinasjonen fikk meg til å føle meg som jeg så ut som lillesøstra/ungen hans, så det var ekstremt turnoff.

Eksen min var 185, det synes jeg var en perfekt høyde (om enn slitsomt til tider å stå på tå for å kysse fyren).

Hehheee... Også lillesøster da...!!! :-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun 158 høy, så jeg ønsker helst ikke at gutten skal være lavere enn meg. :ler: Jeg synes alt fra 175-191 er fint. Det ideelle er vel 185-186. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_guest_*

er 184, og har ennå ikke møtt noen kvinne som blir for høy for meg.

Det er sant det emmanuelle sier også. jeg liker ikke de aller laveste fordi for stor høydeforskjell føles fort som om jeg har med en mindreårig å gjøre.

grensa går ca ved 1.60, da er de jo nesten en halv meter kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 184, og har ennå ikke møtt noen kvinne som blir for høy for meg.

Det er sant det emmanuelle sier også. jeg liker ikke de aller laveste fordi for stor høydeforskjell føles fort som om jeg har med en mindreårig å gjøre.

grensa går ca ved 1.60, da er de jo nesten en halv meter kortere.

Ikke helt god i matte, er du vel...

Det er så klart vanligere for gutter å tenne på jenter som er kortere enn dem selv. Synes egentlig ikke høyden er så viktig - så lenge hun ikke er høyere enn meg. Men det er ikke noe problem siden jeg er 188 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så klart vanligere for gutter å tenne på jenter som er kortere enn dem selv. Synes egentlig ikke høyden er så viktig - så lenge hun ikke er høyere enn meg. Men det er ikke noe problem siden jeg er 188 cm høy.

Vel, sorry folks! Jeg forstår fremdeles ikke at høydeforskjell skal være en faktor som gjør noen som helst noe som helst slags mindreverdig i noen som helst sine øyne, og at dette i seg selv skal utelukke ellers flotte personer som en mulig partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke før vært så opptatt av høyde, og ettersom jeg er jente og 1.60 er det jo egentlig ikke så stort problem, men merker jeg foretrekker de som er 1.8o eller høyere, dvs. helst ikke over 1.90 da :) Under 1.75 er ikke så attraktivt for meg med mindre de har en enesående personlighet da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig høy, så jeg vil si at minst en cm lavere enn meg, men helst noe høyere.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy søren...er det mulig å være emr overfladisk?!?!?!...følelser har ALT og si..drit i høyde da!!! fisj..blir kvalm av folk med sånne forutsetninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn skal være høyere enn kvinner!

Minst 15 centimeter høyere, eller helt uaktuell er det som ser ut til å gå igjen her, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dette provoserer noen, men jeg kunne ikke falt for en mann som er lavere enn meg. Har alltid syntes at jeg selv er for høy. Sammen med en mann foretrekker jeg å være den laveste, for å kunne føle meg "lien". Det handler ikke om at jeg bevisst velger bort de som er lavere enn meg, jeg tiltrekkes bare ikke av dem.

Greit å kunne bruke høye heler uten å være et hode høyere enn han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 170 høy, og liker best at han er over 180. Liker ikke å være høyere enn han når jeg tar på høye hæler, det er vell "grensen" jeg har på høyde. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det er attraktivt med små menn jeg!

Er selv 167, men alle de mannfolka som "faller" ut av diverse service-varebiler på 175, nei takk. Synes ikke de er sexy. Må opp i 180, få litt benlengde, da de er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dette provoserer noen, men jeg kunne ikke falt for en mann som er lavere enn meg. Har alltid syntes at jeg selv er for høy. Sammen med en mann foretrekker jeg å være den laveste, for å kunne føle meg "lien". Det handler ikke om at jeg bevisst velger bort de som er lavere enn meg, jeg tiltrekkes bare ikke av dem.

Greit å kunne bruke høye heler uten å være et hode høyere enn han også :)

Jeg syns at dere burde skamme dere for å være såpass overfladiske og uintelligente!!!

Endret av Kjetil S.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at dere burde skamme dere for å være såpass overfladiske og uintelligente!!!

Jeg skammer meg overhodet ikke :) Alle har da forskjellige preferanser i forhold til det motsatte kjønn. Og jeg liker ikke å føle meg unormalt høy, noe jeg gjør med lavere gutter. Sier ikke at det er noe galt med dem, kan like gjerne snu det å si at jeg er for høy.

Syns heller ikke at jeg er uintelligent som foretrekker menn som er høyere enn meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er overflatisk og hmmm.. nei ikke uintelligent, det har ingenting med saken å gjøre!

Men du spør, og vi svarer ærlig! Jeg for min del har ikke tenkt over saken at jeg skulle være overflatisk, jeg ser bare hva jeg synes er attraktivt/sexy/blir tiltrekket av. For min del må da må mannfolka være 180. Sorry, men det er sånn jeg virker, jeg kan ikke gjøre noe med det! Om du synes grønn farge er den aller beste, så kommer jeg å sier blå er, de som synes grønn farge er best, er overflatiske. Du hadde jo fremdeles synes grønn var best, ikke sant?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...