Gjest jente-gjest Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Jeg lurer litt på hovrdan jeg skal få fin barbering. Partneren min ønsker veldig gjerne at jeg barberer meg, og har prøvd noen ganger. Første gangen fjernet jeg alt - men det trivdes jeg ikke med. Så har jeg prøvd å fjerne under - men får det aldri helt "glatt"! Sitter alltid noen millimeter igjen med hår. KOmmer ikke til å få glattbarbert. Og så klør det jo så innnnnnmarig når det vokser ut!! Jeg har kjøpt en voks, som er for armhuler og bikinilinje. Trodde jeg kunne bruke det under også, men las på pakningen nå at den ikke kunne brukes på intime steder. Og da vet jeg ikke om jeg tørr? Det er sånne som er ferdig porsjonert - med voks på et ark. Noen som kan hjelpe en stakkars som gjerne vil at partneren skal være fornøyd?
Tequila!! Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Profesjonell brazilliansk voksing er det beste. Hjemme-voksen er overhodet ikke bra for huden!
Gjest jente-gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Men hva liker menn`? Hvilken type frisering?
Tequila!! Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Det er vel forskjellig fra mann til mann, men de fleste jeg har møtt liker det helt glatt. Hvis du ikke trives med det kan du jo beholde en stripe eller trekant.
Gjest glattbarbert_mann Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Men hva liker menn`? Hvilken type frisering? Liker selv at hun enten er helt glattbarbert eller vokset. Evt. en tynn liten stripe over, helt glatt under. Liten trekant kan også være sexy, men spør typen din også. Kjenner til problematikken selv, dama liker også at jeg er helt glatt, så braziliansk voksing er tingen, resultatet blir glattere, bedre og deiligere for partner og en selv.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Det svenske sitatet "Det är synd om människan", må vel gjelde når slike store problemstillinger reises på en nyttårsaften.
Gjest glattbarbert_mann Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Det svenske sitatet "Det är synd om människan", må vel gjelde når slike store problemstillinger reises på en nyttårsaften. Enkelte av oss liker å gjøre oss delikate for partner, spesielt på nyttårsaften, og da er et lite barberingskrav ingen stor sak å etterkomme.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Enkelte av oss liker å gjøre oss delikate for partner, spesielt på nyttårsaften, og da er et lite barberingskrav ingen stor sak å etterkomme. Barbering oppå hodet er vel også da "delikat", hvis man vil være konsekvent overfor dette med hår-motstand?
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Barbering oppå hodet er vel også da "delikat", hvis man vil være konsekvent overfor dette med hår-motstand? Nei, det blir jo noe annet da. Menn kjønnsbarbering er jo en trend, og mange syntes det er deilig når partner gjør det, så er jo en forholdsvis liten ting å gjøre for henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå