Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Etter å ha lest litt om proteinpulver, så oppdaget jeg at det ble anbefalt å ha å naturlig proteinpulver som mulig. Noen som vet noe om hvilket merke som er best?
Chanel.No5 Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 (endret) Hei, nå vet jeg ikke hvilke som smaker godt o.l. jeg drikker ikke dette selv, men her er noen som selger proteinpulver uten tilsatt kunstig søtning: http://www.kost1.no/ http://www.internutrition.no/ Endret 31. desember 2009 av Lotte28
venus_ Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Proteinpulver uten smakstilsetning inneholder ikke søtstoff.
Gjest TS Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Takk for svar Noen som vet om proteinpulver tåler varme? Tenkte det hadde vært kjekt å ha i maten, f.eks omletter, havregrøt osv.
Rødtoppen86 Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Mange som bruker nøytralt proteinpulver i pannekaker og smoothie. Kan også blandes i mager kesam enten med eller uten smak.
Chanel.No5 Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Mange som bruker nøytralt proteinpulver i pannekaker og smoothie. Kan også blandes i mager kesam enten med eller uten smak. Proteinpulveret Whey tåler varme, leste det ett sted husker jeg..
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Mange som bruker nøytralt proteinpulver i pannekaker og smoothie. Kan også blandes i mager kesam enten med eller uten smak. fet fisk, fisk, kjøtt, egg og fugl er suverene protein kilder. som regel er protein pulver og måltidserstatning basert på whey/myse. vær obs på myse er et avfallsprudukt i meieriproduksjonen og burde vært behandlet deretter. de som har trening og diet som livsstil bruker ikke dette, men 'micellar casein' og 'egg protein'. til info.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå