Gå til innhold

strapon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er kulturelt eller rollemodell betinget jeg, kanskje en kombinasjon. Fikk aldri noen rollemodell tidlig i livet, far jobbet nesten døgnet rundt og mor var hjemme, så det var henne jeg gikk til med alt. Jeg ble ikke homo eller bifil av den grunn, selv med en eldre søster som brukte meg som dukke.

Hvis en dame hadde foreslått noe slikt mens vi var "på topp" rent erotisk, hadde jeg vel blitt enda mer rød i toppen og ..... jeg veit faktisk ikke .... har ikke særlig sperrer når jeg er i det modus operandi tror jeg.

Men det hadde vært en hel del motforestillinger på normalt modi, som nå når jeg svarer på dette. Da rygger jeg ut døra, denne gangen litt grønn i ansiktet.

Så jeg tror vi menn er mer situasjonsbetinget, når det gjelder slik saker tror nå jeg da. Hvis jeg ble nektet en orgasme hvis jeg ikke ville, hadde jeg nok gjort ganske mye da.

Men det har ingenting med seksuell preferanse, slike eksperimenter med prostata. Da skulle mange kvinner være lesber fordi de vil bare ha analsex p.g.a. ulike grunner fra ufølsomhet etter graviditet til hva som helst annet.

Hvor i he.. skal en dame kunne fint ha det, vi ville blitt homser ????? Fatter ikke det der, kvinner går i bukser, vi kan jo bruke kilt, sjekk gitaristen Nick Beggs i Kajagoogoo. Han er gift to ganger og har barn, og er en stolt kiltbruker med musefletter?! På han ser det bra ut faktisk, jeg kunne ikke det, jeg har Netcomsveis .... ikke full dekning....

På 1500-tallet gikk gutta med strømpebusker, en skjørttype og hår på brøstet, kilt har man gått siden ? I dag har jentene stjålet spandexbuksene og kalt dem tights eller leggings .... ikke at jeg savner spandex da ... men dog ...

Jentene skulle jo ha digga kilts .... lett adgang " to the dangeling beauties" Se siste video til Kajagoogoo og sjekk Gothic kilt og boots på denne gitaristen ... ser ikke femi ut i det hele tatt !

Så kanskje vi kunne sjekka opp flere historiske saker som er glemt ... for å sprite opp sexlivet .... gøy er det nå i alle fall da ... å finne nye veier til Golanhøyden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Rabba_*
Skrevet

Bruk av Strap On er helt klart et deilig element for menn. Bare det å bli tatt av en kvinne er spennende og ikke minst all den følsomheten vi har bak. Dette har ingenting med homofili å gjøre. Kunne aldri tenke meg å la en mann ta meg bak men en deilig kvinne med strap on er jo bare deilig og opphissende. lenge siden jeg fant det ut.....blir i kveld og tror jeg.

Gjest gjestsukkerlise
Skrevet

Jeg eelsker å slikke en mann rundt og i anus :) Jeg elsker også å bruke fingrer, dildo eller strap on for å stimulere han bak;) Ingenting er som å høre nytelsen hans hvis jeg feks suger han og samtidig stimulerer han bak..Og den deilige orgasmen er helt fantastisk..Bare så synd at min nåværende type er så redd for alt dette.To ganger har jeg fått kjent men ikke så gøy når du ser at han er redd :( Men for de som tenner på dette er det enormt opphissende syns jeg

Gjest MikeWaters
Skrevet
Jeg eelsker å slikke en mann rundt og i anus :) Jeg elsker også å bruke fingrer, dildo eller strap on for å stimulere han bak;) Ingenting er som å høre nytelsen hans hvis jeg feks suger han og samtidig stimulerer han bak..Og den deilige orgasmen er helt fantastisk..Bare så synd at min nåværende type er så redd for alt dette.To ganger har jeg fått kjent men ikke så gøy når du ser at han er redd :( Men for de som tenner på dette er det enormt opphissende syns jeg

Du er da et herlig vesen ;)

Gjest gutt26
Skrevet

Alle kvinner burde vært som deg :) !

Skrevet

Til alle kvinner som har skrevet her og som er svært negative til å prøve å tilfredstille deres menn analt på en eller annen måte (tungen, strap-on, fingrer mm)- må jeg bare si at jeg kan anbefalle dere å åpne dere litt for nye ting.... det er ikke så ekkelt som det kanskje kan høres ut som i det heletatt, og det å se din partner å nyte av slik ting er belønning nokk....det er helt sikkert. Prøvde første gangene på mitt initiativ av ren nysgjerrighet, og jeg ble mer og mer hekta på det selv, og tennte veldig på å stimulere kjæresten min med tunga og senere også med strap-on. Han likte det også veldig. Hvis dere sliter med at mannen blir femininisert, må dere jo bare gjøre noe i etterkant av dette, sende ham ut for å hugge ved eller what ever manlig man nå kan finne på, hvis det er nødvendig. :fnise: Har ikke ennå prøvd å stimulere en mann med hjelp av en dildo, eller massere mot prostata men jeg har skjønnt at det skal være veldig godt (stemmer det gutter?) så det må jo også prøves ved tilfelle....Uansett så mener jeg at det er bra å ha et åpent sinn for sin partners sexualitet, hvis man setter grenser på hverandre vil det bare føre til frustrasjon.......Lykke til jenter! Dere vil ikke angre hvis dere prøver!

Skrevet (endret)
Har ikke ennå prøvd å stimulere en mann med hjelp av en dildo, eller massere mot prostata men jeg har skjønnt at det skal være veldig godt (stemmer det gutter?)

En dildo kan bli litt mye til å begynne med men en finger eller to er ikke værst :)

Jeg får noen syke orgasmer av det, ihvertfall dobbelt så kraftige om jeg ejakulerer på vanlig vis mens prostata blir stimulert. Kan også komme uten å røre penis men er sjelden og det må sikkert trenes mer opp skal jeg få det til regelmessig. Uansett så er det en orgasme som bare varer og varer og varer. Er ikke uvanlig at det kommer en oppå den andre. Det er sånne orgasmer kvinner skryter av at de kan få men gutta tror de aldri kan oppnå :)

Endret av Gutt87
Skrevet

Det sies jo at g-punktet til gutta er i anus.. Man må da vel ikke være homofil fordi en vil ha kraftigere orgasme, vel?

Gjest MikeWaters
Skrevet
Det sies jo at g-punktet til gutta er i anus.. Man må da vel ikke være homofil fordi en vil ha kraftigere orgasme, vel?

Klart man er, man er fullblods homse hvis man liker noe bak. :søvn:

Skrevet

Er man homo om mann liker en tunge i rumpa også?

Og jeg da, som liker både det ene og det andre i rompa, er jeg homo? :overrasket:

Ah, det var det jeg visste, jeg er en homofil mann i en kvinnekropp! :klaske:

Gjest MikeWaters
Skrevet

En fyrstikk er nok til å gjøre en tvilsom!

Gjest gjestsukkerlise
Skrevet
En dildo kan bli litt mye til å begynne med men en finger eller to er ikke værst :)

Jeg får noen syke orgasmer av det, ihvertfall dobbelt så kraftige om jeg ejakulerer på vanlig vis mens prostata blir stimulert. Kan også komme uten å røre penis men er sjelden og det må sikkert trenes mer opp skal jeg få det til regelmessig. Uansett så er det en orgasme som bare varer og varer og varer. Er ikke uvanlig at det kommer en oppå den andre. Det er sånne orgasmer kvinner skryter av at de kan få men gutta tror de aldri kan oppnå :)

Har opplevd det du sier om at mannen kommer to ganger rett etter hverandre, og da har jeg holdt trykket med fingeren mot prostata og trykket og gnudd der mye når orgasmen kommer og da kommer det en ny en rett etterpå..og de sinnsyke ladningene mmmm:)

Skrevet

Og jeg da, som liker både det ene og det andre i rompa, er jeg homo? :overrasket:

Ah, det var det jeg visste, jeg er en homofil mann i en kvinnekropp! :klaske:

Endelig ei som har skjønnt det..... :jepp:

Skrevet
Endelig ei som har skjønnt det..... :jepp:

*brisker seg*

Skrevet

Fyfaen så kjedelig jenter/kvinner er! Er så tørt atte.

Om karen min hadde hatt lyst å prøvd at jeg skulle tatt han med strap-on, why not, skader ingen liksom. Man får ikke noe bra sexliv av å ligge å halvpule i misjonærstillingen hele forbanna tida! Gogo for mennesker som eksperimenterer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...