Gjest womenwomen Skrevet 31. desember 2009 #21 Skrevet 31. desember 2009 Tror du må roe deg litt kraftig ned. Hvis du vil ha farlige ekkle bakterier så kan du ta og sutte på tommelen din eller tygge på håret. Der er det mye fælt.. Syns det er et under at du fortsatt er i livet ... den type sex du praktiserer ...så er det rart du ikke har blitt syk enda .Men - jeg hadde aldri kysset deg frivillig - om jeg visste hva du bedrev med : ) Hold kroppen din ren som et tempel ! Er min attitude i hvertfall .
Gjest Iah Skrevet 31. desember 2009 #22 Skrevet 31. desember 2009 Jeg skjønner ikke hva analsex har med homofili å gjøre? Analen er for mange en meget erogen sone, som overhodet ikke har noe med legning å gjøre. Er det mandig å ta noen i baken? Hva med menn som har analsex med sine kvinnelige partnere, har de også undertrykte homofile tendenser? Jeg har ikke noe problem med å forstå at andre kan finne glede i seksuelle aktiviteter som jeg personlig ikke kunne tenke meg, uten at jeg føler noe behov for å sette de i bås av den grunn. Hva man gjør og ikke gjør med endetarmen definerer på ingen måte noen som menneske.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #23 Skrevet 31. desember 2009 Dere menn som tenker på strap-on bør gå inn i deres elv mer og tenke over om dere ikke skal tørre å godta at dere er homofile/bifile.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #24 Skrevet 31. desember 2009 Syns det er et under at du fortsatt er i livet ... den type sex du praktiserer ...så er det rart du ikke har blitt syk enda .Men - jeg hadde aldri kysset deg frivillig - om jeg visste hva du bedrev med : ) Hold kroppen din ren som et tempel ! Er min attitude i hvertfall . herregud du må være en kjedelig jente...
Lemming Skrevet 31. desember 2009 #25 Skrevet 31. desember 2009 Jeg skjønner ikke hva analsex har med homofili å gjøre? Analen er for mange en meget erogen sone, som overhodet ikke har noe med legning å gjøre. Er det mandig å ta noen i baken? Hva med menn som har analsex med sine kvinnelige partnere, har de også undertrykte homofile tendenser? Jeg har ikke noe problem med å forstå at andre kan finne glede i seksuelle aktiviteter som jeg personlig ikke kunne tenke meg, uten at jeg føler noe behov for å sette de i bås av den grunn. Hva man gjør og ikke gjør med endetarmen definerer på ingen måte noen som menneske. Signerer. Kjenner jeg blir helt oppgitt.. Ens legning - heterofil eller homofil - bestemmes jo av hvem man tenner på, forelsker seg i, menn eller damer. Så dersom en mann liker å stimuleres der bak - bestemmer det i samme slengen at han ikke tenner på jenter, at han kun kan forelske seg i menn? For å svare TS. Hva den gjengse jente synes om å bruke strapon vet jeg ikke, men jeg hadde ikke hatt noe problem med å prøve dette om min kjære ønsket det. Jeg tenner ikke på det, men i mange tilfeller tenner jeg på at han er tent - så om dette var noe han ble opphisset av kan det godt tenkes at jeg hadde blitt tent jeg og.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #26 Skrevet 31. desember 2009 Cider er ingen Lemming. Hun har et poeng!
Gjest tusj Skrevet 1. januar 2010 #27 Skrevet 1. januar 2010 Signerer. Kjenner jeg blir helt oppgitt.. Ens legning - heterofil eller homofil - bestemmes jo av hvem man tenner på, forelsker seg i, menn eller damer. Så dersom en mann liker å stimuleres der bak - bestemmer det i samme slengen at han ikke tenner på jenter, at han kun kan forelske seg i menn? For å svare TS. Hva den gjengse jente synes om å bruke strapon vet jeg ikke, men jeg hadde ikke hatt noe problem med å prøve dette om min kjære ønsket det. Jeg tenner ikke på det, men i mange tilfeller tenner jeg på at han er tent - så om dette var noe han ble opphisset av kan det godt tenkes at jeg hadde blitt tent jeg og. Signerer det. Og det er nok ikke noe under at jeg ikke har krepert av sexen jeg praktiserer. Jeg bedriver ikke å slikker hvert eneste fremmed mann jeg møter i ræven. Jeg har fast partner som er kjennt for meg at ikke har noen kjønns sykdommer. Med det ute av bildet er det heller lite farlig som ligger og lurker i baken til folk som jeg ikke like gjerne kunne fått av å spise biff på en resturang eller under fingerneilene.. Å pushe helse risikoer som argument for at det er ekkelt syntes jeg er svake argument.
Gjest Gutt_26 Skrevet 1. januar 2010 #28 Skrevet 1. januar 2010 Det er ikke sikkert mange av jentene som er innpå her har opplevd en g-punkt multiorgasme. Menn kan oppleve dette ved hjelp av å stimulere prostata men trenger ikke å være med strap on. Er leketøy man kan bruke for dette som fungerer utmerket og som ikke sjenerer. Det er idiotisk at menn ikke skal få utforske seg selv uten å være stemplet som bifil eller homo. Om man liker noe oppi rompa er ikke det synonymt med at man vil prøve sex med en gutt. Jenter, bli litt mer åpne for hva typen deres vil. Om dere ikke vil bruke strap on på han er det helt greit men om han vil prøve litt på egenhånd så kan det vel ikke være noe farlig med det. Om jenter tar en sylinderformet gjenstand av hva som helst i rompa omtrent så er hun omtrent alle gutters drøm men om en gutt gjør det er det plutselig tabu. Få hodet opp av sanden å se at det er en annen verden der ute Peace out.
Skyld Skrevet 1. januar 2010 #29 Skrevet 1. januar 2010 Ja kanskje slike menn bør vurdere å skifte fil som du sier ? Hvor vanlig er det egentlig - at menn vil ha ting inn der bak ? Hvor mange prosent av menn tror dere har lyst til dette ? Er det egentlig helt normalt for en 100 % hetrofil mann å holde på med analsex ??? Har disse mennene homofile tendenser eller ikke ? Er de normale menn liksom som vil bli tatt med strap-on eller ønsker en finger inn bak ? Er dette helt vanlige menn liksom ? Skulle gjerne hatt ærlig svar . Er disse menn troende til å kanskje prøve sex med andre menn også ? Jeg har brukt strap-on på en mannlig partner, som aldri kunne tenkt seg å ha sex med en annen mann. Bra nok for deg? Det burde være det i allefall, for selv om du liker å tro det så sitter du nok ikke med fasitsvaret på slike spørsmål. En TUNGE OPP I ANUS ? ER DU GAL ? Blir helt kvalm av å lese innlegget ditt . Har du hørt om HYGIENE og forhåndsregler for å unngå farlige bakterier og sykdom ? Vet du ikke at det finns bakterier der som kan drepe deg i verste fall om du er uheldig ? Eller gi deg et langvarig sykehusopphold med voldsomme mage / tarm infeksjon som kan være farlig for deg ? Gullkorn fra gullmusa
Gjest womenwomen Skrevet 1. januar 2010 #30 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har brukt strap-on på en mannlig partner, som aldri kunne tenkt seg å ha sex med en annen mann. Bra nok for deg? Det burde være det i allefall, for selv om du liker å tro det så sitter du nok ikke med fasitsvaret på slike spørsmål. Gullkorn fra gullmusa Fullstendig Turnoff å knulle en mann med juksepenis . Folk er gale ...he he Og hvor finner man en EKTE MANN nå til dags, er de utdødd nå eller ? En Som ikke fantaserer om å bli penetrert av dama si ? Hilsen gullmusa .
Skyld Skrevet 1. januar 2010 #31 Skrevet 1. januar 2010 Fullstendig Turnoff å knulle en mann med juksepenis . Folk er gale ...he he Og hvor finner man en EKTE MANN nå til dags, er de utdødd nå eller ? En Som ikke fantaserer om å bli penetrert av dama si ? Hilsen gullmusa . Det finnes nok av de så som ikke liker det, og nok av de som liker det. Så da blir vi alle fornøyde. At en mann liker at kvinnen bruker strap-on på han gjør han nok ikke til mindre mann, i mine øyne, men at jeg har et annerledes syn på det enn deg byr meg ikke imot, snarere tvert i mot. Jeg unner hetrofile menn gleden med analsex, da det som tilsvarer kvinnens g-punkt best blir stimulert da. Orgasmene er ganske så annerledes og ikke minst, mye kraftigere skal jeg tro min tidligere partners ord. Pirrende var det å "ha makta" uten jeg eller han følte oss mer eller mindre feminin/maskulin
Miss Undercover Skrevet 1. januar 2010 #32 Skrevet 1. januar 2010 (endret) jaja..men igjen så tenner jeg heller overhodet ikke på kvinner som er så lite utforskende tørrpinner...jeg vet med en gang at de personlighetsmessig på ingen måte apellerer til meg. Dét er ihvertfall biologisk. Det er har noe å gjøre med at jeg heller mistenker at de er lettpåvirkelige, har og har lite selvstendig tankegang. Jeg tenner selvsagt også på feminine kvinner, og anser meg selv som en maskulin mann, men hvis noe er godt, så liker jeg det. hvis kvinnen jeg er sammen ikke kan akseptere det, kan jeg også ignorere alle hennes ønsker seksuelt også. Du høres sint ut. Klart det er greit at du tenner på det. Men du må vel nesten bare aksepterer at ikke alle damer tenner på det, altså. Mannen min må gjerne oppleve anal stimulering når vi har sex, men ikke med strap-on og IKKE i den stillingen. Det ville ødelagt mine seksuelle føleser for han på permanent basis, er jeg redd. Det finnes garantert kvinner som har seksuelle ønsker som er veldig turnoff for deg også. Ingenting å bli sint for verken ene eller andre veien. Vi har ulike tenningsmønstre. Jeg er for å strekke seg og prøve nye ting med partneren, men det er IKKE bra å gjøre noe som byr en imot. Da blir seksual-/samlivet destruktivt istedet for sunt og morsomt. Endret 1. januar 2010 av Miss Undercover
LineGourmet Skrevet 1. januar 2010 #33 Skrevet 1. januar 2010 Du høres sint ut. Klart det er greit at du tenner på det. Men du må vel nesten bare aksepterer at ikke alle damer tenner på det, altså. Mannen min må gjerne oppleve anal stimulering når vi har sex, men ikke med strap-on og IKKE i den stillingen. Det ville ødelagt mine seksuelle føleser for han på permanent basis, er jeg redd. Signerer Jeg stimulerer gjerne min kjære analt. Har full forståelse for at det finnes masse erogene soner bak der. Og jeg blir absolutt tent av at han blir tent. Men å skulle bruke en strap on blir bare helt feil for meg. Helt feil - å ta ham bakfra med strap on ville ødelagt "bilde" jeg har av ham, av hvem han er. Litt vanskelig å forklare dette her men.. jeg tror andre kvinner forstår hva jeg mener...
Nyttig Skrevet 1. januar 2010 #34 Skrevet 1. januar 2010 Signerer Jeg stimulerer gjerne min kjære analt. Har full forståelse for at det finnes masse erogene soner bak der. Og jeg blir absolutt tent av at han blir tent. Men å skulle bruke en strap on blir bare helt feil for meg. Helt feil - å ta ham bakfra med strap on ville ødelagt "bilde" jeg har av ham, av hvem han er. Litt vanskelig å forklare dette her men.. jeg tror andre kvinner forstår hva jeg mener... Forstår godt hva du mener
Nyttig Skrevet 1. januar 2010 #35 Skrevet 1. januar 2010 Men alle er fri til å gjøre hva de har lyst til, så lenge begge to ønsker det! Så ikke bry deg evt om andre synes om det du vil prøve.
Gjest MikeWaters Skrevet 1. januar 2010 #36 Skrevet 1. januar 2010 Alt annet enn vaginal penetrering er et angrep på menn og kvinners programmerte og naturlige seksualitet, og en mann som liker å bli kilt på rompa er en homse!
Gjest tusj Skrevet 1. januar 2010 #37 Skrevet 1. januar 2010 Får følelsen av at han ikke er "sint" fordi det finnes kvinner som ikke tenner på det. Men folk sitter og skriver at menn som liker det er ikke ekte mann folk, eller at de må bare innse at de er homofile/bifil. Kjenner jo at jeg blir frustrert av de kommentarene selv..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. januar 2010 #38 Skrevet 1. januar 2010 Dama mi liker å slikke meg i anus. Hun sier at hun føler seg dominert av meg når hun gjør det, og derfor tenner hun på det.
Gjest Gjest_Normal_* Skrevet 2. januar 2010 #39 Skrevet 2. januar 2010 Eg trur du er noe på jordet nå, det er 66 erogene soner der bake inkl rompeballene. det er ikke noe forskjeld på damer og menn, der er like erogent for mannen som hos kvinner.. med hilsen ikke fobi..
Sequax Skrevet 2. januar 2010 #40 Skrevet 2. januar 2010 Ja, hadde blitt litt feil for meg hvis jeg skulle agert hannbikkja i doggy style...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå