Gjest kappe Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 hvorfor er ikke flere kvinner åpne for å knulle mannen med strapon? hvis jenter mister lysten på en mann av å se han i den posisjonen så lurer jeg på om det er kulturelt lært eller biologisk begrunnet...jeg velger å tro innlært. rett og slett liten åpenhet for emnet fordi de er lært opp til at det er "feil". noen jenter er med på det, og de jeg har møtt som er det, har også hatt sterk vilje og egenrådighet ellers i livet...nå sier jeg ikke at alt som er "rart" seksuelt er innlært er feil...men prostatastimulering på mannen har vært avtabuisert i andre samfunn i årtusener..for eks i india.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Nei, da får han heller vurdere å skifte fil. Jeg rører ikke anusen hans - hverken med fingeren (EWWW) eller strap-on.
Gjest Gutt_26 Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Er det ikke mange jenter som er åpne for dette? Tror ikke jeg har møtt ei som ikke var villig til å prøve ihvertfall og når hu ser hvor fantastisk godt jeg har det så blir det ikke bare med den ene gange. Er ikke noe fast sex ting da, er bare en gang iblandt. Menn kan stimulere prostata mens han har sex med dama om man bruker et Aneros leketøy f.eks. Det funker utrolig bra for min del og det sjenerer ikke dama om jeg har den inni.
Gjest gjestkvinne Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 hvorfor er ikke flere kvinner åpne for å knulle mannen med strapon? hvis jenter mister lysten på en mann av å se han i den posisjonen så lurer jeg på om det er kulturelt lært eller biologisk begrunnet...jeg velger å tro innlært. rett og slett liten åpenhet for emnet fordi de er lært opp til at det er "feil". noen jenter er med på det, og de jeg har møtt som er det, har også hatt sterk vilje og egenrådighet ellers i livet...nå sier jeg ikke at alt som er "rart" seksuelt er innlært er feil...men prostatastimulering på mannen har vært avtabuisert i andre samfunn i årtusener..for eks i india. Det er noe ekkelt feminint og usexy over menn som ønsker ting " inn " der bak , finger o.a . Og analen er en litt ekkel plass syns jeg - hvor mye bakterier og dritt kommer ut , derfor er det ekkelt .Analen er ikke ren og ufarlig bakteriemessig slik en kvinnes skjede er tross alt . Får litt sån ekkel fornemmelse av at de ikke er 100 % hetrofile - menn - når de ytrer slike ønsker ??? Er de egentlig 100 & hetrofile menn når de er så opptatt av prostata stimulering ????? . Ja det er litt vemmelig syns jeg , og jeg tror ikke dette er innlært .Men rent biologisk instinkt på kvinner som er vanskelig å overse ovenfor seg selv - at dette er unaturlig at menn vil ha / liker .At de vil ha samme behandling som oss kvinner på en måte . Liker ikke å se menn skrevende ...liggende på rygg og drømme om en finger inn bak ..huff - men har utført dette likevell med hansker på - forde jeg vet mannen liker dette . Men jeg liker ikke så godt å gjøre dette ærlig talt .Men stålsetter meg og tenker på noe annet .Blir overhodet ikke noe opphisset av å utføre slikt på menn . Syns faktisk det er litt ekkelt . Kan ikke noe for det .Det er veldig lite maskulint ihvertfall og usexy . Jeg tenner ikke på feminine menn .Har alltid likt best svært maskuline menn .
Gjest gjestkvinne Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Nei, da får han heller vurdere å skifte fil. Jeg rører ikke anusen hans - hverken med fingeren (EWWW) eller strap-on. Ja kanskje slike menn bør vurdere å skifte fil som du sier ? Hvor vanlig er det egentlig - at menn vil ha ting inn der bak ? Hvor mange prosent av menn tror dere har lyst til dette ? Er det egentlig helt normalt for en 100 % hetrofil mann å holde på med analsex ???
tøydokka Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 kan ikke for det, men det hadde ikke tent meg.. Om det er biologisk eller tillært aner jeg ikke. Det er kanskje ikke noe jeg ville nekte å være med på sånn prinsippielt, men tror jeg ville følt meg en smule latterlig, og hadde forlanget at han fikk vaske av dildoen selv etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Hvorfor kan ikke disse mennene bareleve ut sin holofili med en mann isteden??!
Gjest wtf Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Én dag (legg merke til det, kun én) jeg var skikkelig kåt tok jeg fram moppen, gladpack og litt babyoil. Må si det var en annerledes nytelse. Den neste kjæresten min skal gjerne få teste meg med strapon, men spørs om jeg tør å foreslå det.
Gjest gjestkvinne Skrevet 31. desember 2009 #10 Skrevet 31. desember 2009 Homofili Har disse mennene homofile tendenser eller ikke ? Er de normale menn liksom som vil bli tatt med strap-on eller ønsker en finger inn bak ? Er dette helt vanlige menn liksom ? Skulle gjerne hatt ærlig svar . Er disse menn troende til å kanskje prøve sex med andre menn også ?
Gjest TS Skrevet 31. desember 2009 #11 Skrevet 31. desember 2009 jaja..men igjen så tenner jeg heller overhodet ikke på kvinner som er så lite utforskende tørrpinner...jeg vet med en gang at de personlighetsmessig på ingen måte apellerer til meg. Dét er ihvertfall biologisk. Det er har noe å gjøre med at jeg heller mistenker at de er lettpåvirkelige, har og har lite selvstendig tankegang. Jeg tenner selvsagt også på feminine kvinner, og anser meg selv som en maskulin mann, men hvis noe er godt, så liker jeg det. hvis kvinnen jeg er sammen ikke kan akseptere det, kan jeg også ignorere alle hennes ønsker seksuelt også.
Gjest wahaj Skrevet 31. desember 2009 #12 Skrevet 31. desember 2009 Tåpelig å kalle det for homofili. Samboeren min hadde aldri prøvd noe i analen før, ikke en finger engang, men han skjønte ikke hvorfor etter at vi hadde prøvd. Det er så tennende å se hvor mye han liker det. Vi har kjøpt en strap on, men har bare ikke fått brukt den ennå. Det er vel mest jeg som tenner på den tanken, men han er helt med :-) Er jo ikke rart at menn liker det, tross alt et punkt litt oppi analen som kan gi en heftig orgasme.
Gjest womenwomen Skrevet 31. desember 2009 #13 Skrevet 31. desember 2009 jaja..men igjen så tenner jeg heller overhodet ikke på kvinner som er så lite utforskende tørrpinner...jeg vet med en gang at de personlighetsmessig på ingen måte apellerer til meg. Dét er ihvertfall biologisk. Det er har noe å gjøre med at jeg heller mistenker at de er lettpåvirkelige, har og har lite selvstendig tankegang. Jeg tenner selvsagt også på feminine kvinner, og anser meg selv som en maskulin mann, men hvis noe er godt, så liker jeg det. hvis kvinnen jeg er sammen ikke kan akseptere det, kan jeg også ignorere alle hennes ønsker seksuelt også. Kanskje slike menn lider av en form for " vagina - misunnelse " ????? Ser ut som det i hvertfall : ) Ønsker å bli behandlet som en dame ...he he leke dame ...osv Ser slik ut . Nei æsj - det er så kvalmende egentlig , fyttirakkern ! Om mannen min foreslår jeg skal bruke strap-on på han , gjør jeg det slutt - og finner meg en skikkelig , ekte mann istede .Som VIL VÆRE mann selv - og ikke kvinne .
Gjest womenwomen Skrevet 31. desember 2009 #14 Skrevet 31. desember 2009 Tåpelig å kalle det for homofili. Samboeren min hadde aldri prøvd noe i analen før, ikke en finger engang, men han skjønte ikke hvorfor etter at vi hadde prøvd. Det er så tennende å se hvor mye han liker det. Vi har kjøpt en strap on, men har bare ikke fått brukt den ennå. Det er vel mest jeg som tenner på den tanken, men han er helt med :-) Er jo ikke rart at menn liker det, tross alt et punkt litt oppi analen som kan gi en heftig orgasme. Du må være en " spesiell " type kvinne - som finner dette opphissende , å leke at du er mann ? For meg er det fullstendig turnoff .
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #15 Skrevet 31. desember 2009 Har disse mennene homofile tendenser eller ikke ? Er de normale menn liksom som vil bli tatt med strap-on eller ønsker en finger inn bak ? Er dette helt vanlige menn liksom ? Skulle gjerne hatt ærlig svar . Er disse menn troende til å kanskje prøve sex med andre menn også ? Har selv aldri blitt tent på en mann, borsett fra en merkelig opplevelse før puberteten. Du må gjerne tro jeg har homofile tendenser, men jeg er nå ikke enig. Alt jeg sier er at enkelte gutter kan nyte følelsen av noe opp anus, så lenge de ikke har sperrer som gjør at de kun kan dytte ting ut derfra. Kan jeg spørre deg hva du tenker om jenter som bruker strapon? Ønsker de egentlig å være gutt?
Gjest TS Skrevet 31. desember 2009 #16 Skrevet 31. desember 2009 Kanskje slike menn lider av en form for " vagina - misunnelse " ????? Ser ut som det i hvertfall : ) Ønsker å bli behandlet som en dame ...he he leke dame ...osv Ser slik ut . Nei æsj - det er så kvalmende egentlig , fyttirakkern ! Om mannen min foreslår jeg skal bruke strap-on på han , gjør jeg det slutt - og finner meg en skikkelig , ekte mann istede .Som VIL VÆRE mann selv - og ikke kvinne . mener du at alt man gjør seksuelt er representativt for resten av livet også? så hvis man liker å bli bundet fast i senga, så vil man egentlig bli dominert av andre ellers også? eller hvis ei jente liker å bli litt ydmyket så er hun generelt en ettergivende og svak person? eller at de som liker å være dominant er noen hensynsløse psykopater? etc.
Gjest tusj Skrevet 31. desember 2009 #17 Skrevet 31. desember 2009 Jeg liker anal sex og syntes det er skikkelig godt. Jeg aner ikke hvordan det føles for menn, men jeg tenker det er ganske herlig å ha noe oppi der for dem også. Jeg føler meg ikke som en mann, jeg tenner ikke på tanken. Men jeg vet det er digg med en finger (eller enda bedre, en tunge) opp der og gjør det gladelig for min mann. Han hadde aldri blitt rimmet før jeg fåreslo det og ser ut til å syntes det er skikkelig deilig.. Han er veldig typisk macho og mandig i hverdagen men jeg tror han er litt takknemlig for at jeg foreslo rimmingen.. Det er ikke homofilt, det er rett og slett godt og ingen ting å skamme seg over.. Strap on hadde jeg sikkert gått med på, men det hadde vært etter hannes ønske for å tilfredstille ham, ikke for meg.
Gjest womenwomen Skrevet 31. desember 2009 #18 Skrevet 31. desember 2009 Jeg liker anal sex og syntes det er skikkelig godt. Jeg aner ikke hvordan det føles for menn, men jeg tenker det er ganske herlig å ha noe oppi der for dem også. Jeg føler meg ikke som en mann, jeg tenner ikke på tanken. Men jeg vet det er digg med en finger (eller enda bedre, en tunge) opp der og gjør det gladelig for min mann. Han hadde aldri blitt rimmet før jeg fåreslo det og ser ut til å syntes det er skikkelig deilig.. Han er veldig typisk macho og mandig i hverdagen men jeg tror han er litt takknemlig for at jeg foreslo rimmingen.. Det er ikke homofilt, det er rett og slett godt og ingen ting å skamme seg over.. Strap on hadde jeg sikkert gått med på, men det hadde vært etter hannes ønske for å tilfredstille ham, ikke for meg. En TUNGE OPP I ANUS ? ER DU GAL ? Blir helt kvalm av å lese innlegget ditt . Har du hørt om HYGIENE og forhåndsregler for å unngå farlige bakterier og sykdom ? Vet du ikke at det finns bakterier der som kan drepe deg i verste fall om du er uheldig ? Eller gi deg et langvarig sykehusopphold med voldsomme mage / tarm infeksjon som kan være farlig for deg ?
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #19 Skrevet 31. desember 2009 Så da er vi enige. I løpet av det neste året skal vi, både menn og kvinner i denne tråden, motta og gi mer analsex til begge kjønn for å kunne gjøre oss opp en bedre mening i denne tråden. Tråden bumpes 31.12.2010.
Gjest tusj Skrevet 31. desember 2009 #20 Skrevet 31. desember 2009 En TUNGE OPP I ANUS ? ER DU GAL ? Blir helt kvalm av å lese innlegget ditt . Har du hørt om HYGIENE og forhåndsregler for å unngå farlige bakterier og sykdom ? Vet du ikke at det finns bakterier der som kan drepe deg i verste fall om du er uheldig ? Eller gi deg et langvarig sykehusopphold med voldsomme mage / tarm infeksjon som kan være farlig for deg ? Tror du må roe deg litt kraftig ned. Hvis du vil ha farlige ekkle bakterier så kan du ta og sutte på tommelen din eller tygge på håret. Der er det mye fælt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå