Gjest GjestS Skrevet 31. desember 2009 #1 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg møtte en fyr på byen for en tid tilbake, som jeg ble stormforelsket i. Egentlig var det jeg som grisesjekka han opp, men han var med meg hjem. Faktisk ikke på min oppfordring, men venninna mi inviterte ham med. Lite skjedde her, bortsett fra prating og kos, han sov over da. Han fikk tlf nr mitt og sa han ville ringe, det har han ikke gjort, men likevel kan jeg ikke glemme ham. Det er omtrent 3 mnd siden. Uansett, så har det gjort meg veldig godt for humøret å møte denne mannen. Jeg hadde da blitt forlatt av min mann, etter et langt, trøblete ekteskap, til fordel for en annen. Det viste seg han hadde hatt forhold til henne i flere år. Jeg slet med dette i over ett år, både humøret og selvtilliten fikk en alvorlig knekk. Så møter jeg altså denne fantastiske mannen, jeg falt virkelig pladask med en gang. Vi pratet endel om kvelden også, og jeg syntes alt han sa var like enestående. Kjemien var 100 %, syntes ihvertfall jeg. Det er vel livet, at ikke alle tar kontakt etterpå, og jeg har på en måte akseptert det. Likevel har jeg lyst å sende ham en mail om hvordan han nærmest forandret livet mitt. Vil bare skrive om hvordan jeg har fått mitt gode humør tilbake, alt jeg har ledd av meg selv etterpå for måten jeg oppførte meg på den kvelden osv. osv. Det er grunn til å tro han er i et forhold, og jeg vil ikke skrive noe som gjør at han føler noe press på noen som helst måte i en eller annen retning, bare rett og slett takke ham for at han er til og viste at der er andre menn enn eksen i verden. Senere har jeg vært på byen og truffet flere kjekke menn, men ingen kan måle seg med dette vidunderet....Da har det vært jeg som har blitt sjekka opp, og det er klart det også hjelper godt på selvtilliten, men så er det disse forbaskede følelsene da.... Selvfølgelig hadde det vært hyggelig om han tok kontakt igjen, men regner vel egentlig ikke med det. Så spørsmålet blir da, hvordan ville du reagert på å fått en slik mail? Panikk eller glede, og eventuelt hvorfor denne reaksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #2 Del Skrevet 31. desember 2009 I bunn og grunn ønsker du vel å ta kontakt med han for å finne ut om det er noe mer der. Ikke noe galt i det. Men, bedre å være ærlig på hvorfor du tar kontakt, for det skjønner han. Foreslå en kaffe eller noe. Er vel tvilsomhet om "he's into you", men den som intet våger intet vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Del Skrevet 31. desember 2009 I bunn og grunn ønsker du vel å ta kontakt med han for å finne ut om det er noe mer der. Ikke noe galt i det. Men, bedre å være ærlig på hvorfor du tar kontakt, for det skjønner han. Foreslå en kaffe eller noe. Er vel tvilsomhet om "he's into you", men den som intet våger intet vinner. tvilsomt, skulle det selvfølgelig være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #4 Del Skrevet 31. desember 2009 vært der sjæl!! samme greierne..bare at jeg tok kontakt m en gang etterpå...han tar litt kontakt men det er mest bootycall (derfor jeg er gla jeg ikke hadde sex med fyren..) men tilbake til deg.. Ikke send han mailen! ja..det er digg å høre at man er bra og at man har forandra livet til noen...men etter en kveld på byen?!...det er patetisk..sorry om du syns jeg er for direkte...men..halloo...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 31. desember 2009 #5 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er riktignok kvinne, men jeg ville reagert med en smule panikk. Her er det gått tre mnd, og så kommer det en sånn mail. Etter å ha tilbrakt en kveld sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. desember 2009 #6 Del Skrevet 31. desember 2009 Så spørsmålet blir da, hvordan ville du reagert på å fått en slik mail? Panikk eller glede, og eventuelt hvorfor denne reaksjonen? Mann eller kvinne; hadde jeg fått et brev/mail med hyggelige ord uten krav eller forventninger så hadde jeg blitt utrolig glad og smigret Send i vei, du har ingenting å tape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. desember 2009 #7 Del Skrevet 31. desember 2009 panikk panikk panikk panikk!!! Er det rart jeg ikke liker å treffe fremmede slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå