Gå til innhold

Hvorfor den trangen til å se?

Anbefalte innlegg

Gjest Gnuffisen
Skrevet

Hei!

Det kan altså være bare jeg som er totalt trangsynt eller meget spesiell som bare ikke helt skjønner hva vitsen er.. :P

Hver kveld når jeg er lagt meg går typen inn på min facebook og sjekker ut alle jentene han kommer over, di han vil si di har et pent utseende.

Han går faktisk gjennom alle bildene deres, og ser.

Jeg legger meg vanligvis i ett tiden, men han kan sitte til nærmere klokken fem om natten og veksle mellom og spille dataspill og se på disse jentene.

Grunnen til at jeg vet at han gjør det, er fordi han bruker min laptop og min f.book ettersom jeg har flere venner og nettverk så han.

Er det bare jeg som er gal i hodet og ikke skjønner gleden i å sitte å se?? Er det for å skape seg fantasier om nye jenter eller bare nysgjerrighet??

Jeg vet jeg er en grubler som overanalyserer, men.. jeg får ikke ro i meg før jeg VET ting.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var eksen min også. Jeg kunne sitte ved siden av han og likevel gikk han inn på profilene til jenter han hadde på facebook, en del av de var jenter han hadde hatt noe på gang med/ekser også. Så på bildene, sjekket kanskje ut hvem de evt var sammen med nå osv. Han ble sur hvis jeg bemerket det, men om jeg pratet med en gutt på msn eller fikk mld av en gutt eller gjorde det samme som han så ble det baluba. Jeg forstod aldri poenget. Glad jeg ikke er sammen med han mer.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han er ikke helt fornøyd med deg. Nå handler det bare om hvem av dere som går først.

Skrevet
Han er ikke helt fornøyd med deg. Nå handler det bare om hvem av dere som går først.

Nja. Noe i den gata. Men ikke nødvendigvis noe mer alvorlig enn kjedsomhet! Kanskje om du får ham til å se at han nok ikke er den eneste mannen i verden som vil ha deg. Så hjelper det nok litt!

Skrevet
Sånn var eksen min også. Jeg kunne sitte ved siden av han og likevel gikk han inn på profilene til jenter han hadde på facebook, en del av de var jenter han hadde hatt noe på gang med/ekser også. Så på bildene, sjekket kanskje ut hvem de evt var sammen med nå osv. Han ble sur hvis jeg bemerket det, men om jeg pratet med en gutt på msn eller fikk mld av en gutt eller gjorde det samme som han så ble det baluba. Jeg forstod aldri poenget. Glad jeg ikke er sammen med han mer.

Min ex gjorde det samme: kikket på nettet på gamle bilder og MSN'et med ex-elskerinner.

Men når jeg fikk besøk av en mannlig venn fra studiene, ble han helt vill og nektet vennskapet!

Skrevet

For en gangs skyld synes jeg ikke dette er overanalysering. Det er en merkelig oppførsel, han må ha noen mangler når det gjelder sosiale antenner...

Skrevet

Akkurat dét hadde jeg ikke likt, og jeg hadde sagt til ham rett og slett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hva er vitsen å se på jentebilder via din profil? Kan han ikke bare bilde-google "sexy babe", eller noe?

Hvis han heller vil se bilder av pene jenter enn å legge seg sammen med deg. Så kan du jo spørre deg selv hva du får ut av forholdet deres.

Gjest Gnuffisen
Skrevet

Åh, så dere mener det er såpass..?

Hadde heller håpet på at det bare var at folk liker å se bilder av pene mennesker, selv om man kjenner di..

Noe sånnt iallfall, kanskje bare jeg som er litt naiv da.. :sjenert:

Er det ingen som har samboere som er å ser på andre jenter?

Hmh, får vell bare mote meg opp til å spørre hvorfor han skjuler det for meg..

Gjest Titter...
Skrevet

Jeg er vel også en slik titter egenltig...

Jeg går alltid inn og ser på bildene til nye venner på fb, noens bilder kan jeg så på mange ganger. Dette er uavhengig av både kjønn og fortid altså.

Grunnen til at jeg gjør det? nyskjerrighet vil jeg si. Det er alltid spennende å se hva gamle og nye bekjente driver med :) Bilder fra hjemmene deres og feriene deres kan mange ganger være inspirerende.

Venner jeg ikke har sett på mange år kan ha forandret utseendet til både det bedre og værre siden sist. Jeg er så teit at jeg kan føle glede over at "alle guttas våte drøm" er blitt gammel og feit de siste årene, og når en rask statussjekk sier "singel" smiler jeg litt inni meg. (Sikkert flere som har det sånn, men ikke tør å innrømme det...).

Å sjekke andres bilder å info er i mitt tilfelle uskyldig underholdning og på ingen måte noen trusset mot forholdet jeg er i :)

Skrevet
Jeg er vel også en slik titter egenltig...

Jeg går alltid inn og ser på bildene til nye venner på fb, noens bilder kan jeg så på mange ganger. Dette er uavhengig av både kjønn og fortid altså.

Grunnen til at jeg gjør det? nyskjerrighet vil jeg si. Det er alltid spennende å se hva gamle og nye bekjente driver med :) Bilder fra hjemmene deres og feriene deres kan mange ganger være inspirerende.

Venner jeg ikke har sett på mange år kan ha forandret utseendet til både det bedre og værre siden sist. Jeg er så teit at jeg kan føle glede over at "alle guttas våte drøm" er blitt gammel og feit de siste årene, og når en rask statussjekk sier "singel" smiler jeg litt inni meg. (Sikkert flere som har det sånn, men ikke tør å innrømme det...).

Å sjekke andres bilder å info er i mitt tilfelle uskyldig underholdning og på ingen måte noen trusset mot forholdet jeg er i :)

Dette er jo noe helt annet enn å spesifikt gå etter pene jenter.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Åh, så dere mener det er såpass..?

Hadde heller håpet på at det bare var at folk liker å se bilder av pene mennesker, selv om man kjenner di..

Noe sånnt iallfall, kanskje bare jeg som er litt naiv da.. :sjenert:

Er det ingen som har samboere som er å ser på andre jenter?

Hmh, får vell bare mote meg opp til å spørre hvorfor han skjuler det for meg..

Pene piker beskues aktivt så lenge jeg er singel. Om jeg skulle falle for en pike så vil hun være ett og alt for meg.

Skrevet

Dette hadde ikke jeg godtatt. Alle ser på andre på facebook i ny og ne, men sånn som det der..Nei takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...