Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Mitt høydepunkt er selvfølgelig rakettene. Er jo rakettene som er nyttår. Jo flere, jo bedre. Hva er ditt høydepunkt?
JLeva Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Nyttårsaften er ikke det den en gang var. Høydepunktet må vel være maten og det sosiale..
Kjetil S. Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 (endret) Mitt høydepunkt er selvfølgelig rakettene. Er jo rakettene som er nyttår. Jo flere, jo bedre. Hva er ditt høydepunkt? Det nyttårskysset jeg ikke kommer til å få i år heller. Endret 30. desember 2009 av Kjetil S.
Draum Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Høydepunktet er å gå og legge seg sammen med mannen min, etter en lang og slitsom dag. Ikke så veldig fan av nyttårsaften egentlig..
Gjest najki Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Det må jo være nyttårskysset det Ellers er det veldig koslig å tilbringe de siste timene sammen med familie og venner som betyr noe.
MissStiles Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Å være sammen med gode venner og forhåpentligvis få et nyttårskyss av kjæresten min :rødme:
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Kalkunen til middag ... for det har vi bare en gang i året. Ellers er det å håpe at yngstemann kommer seg helskinnet hjem fra fest ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå