Gå til innhold

Noen som bruker Mac og Google Chrome her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det for dere?

Jeg har brukt den siden betaen kom, og jeg er forsåvidt fornøyd, men det er et eller annet som gjør at den ikke fungerer så godt med vBulletin-forum. Det begynner å irritere meg, for jeg må slette nettlesingsdata hele tiden for å kunne bruke forumet.

Sånn utover det liker jeg Chrome ganske godt, så vegrer meg litt for å gå tilbake til FireFox..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt den en stund, men den kom ikke overens med java'en i nettbanken min så jeg gikk tilbake til Safari. Ble så lei av å bytte nettleser på enkelte sider. Mulig den blir litt snillere når den får gått seg til litt?

Likte den ellers bra.

Hos meg er det Firefox som ikke fungerer godt på mac. FF henger seg opp på bl. a. KG slik at grafikken blir helt tullete. (Litt OT, sorry.)

Skrevet

Bruker du AdBlock på FF? Uten det er KG bare tøys hos meg også.

Det som er av Chrome nå er jo en Beta, så det er lov å håpe at noen fikser disse feilene i neste versjon. Tipper jeg ender opp med å gå tilbake til FF igjen, har forøvrig ikke testet nettbanken, men sliter generelt med java..

Skrevet
Bruker du AdBlock på FF? Uten det er KG bare tøys hos meg også.

Det som er av Chrome nå er jo en Beta, så det er lov å håpe at noen fikser disse feilene i neste versjon. Tipper jeg ender opp med å gå tilbake til FF igjen, har forøvrig ikke testet nettbanken, men sliter generelt med java..

Jada, det gjorde jeg. Men måtte lukke og starte FF sånn 5-6 ganger hver kveld for å få grafikken til å funke på dette forumet her (og på et liknende forum). Det ble jeg rimelig lei av i lengden. Hadde FF nesten et år uten problemer, så kom det en oppdatering og siden ble det aldri seg selv igjen.

Så da er det blitt retur til Safari som funker greit.

Brukte forresten Camino en stund og den var heller ikke verst, men den hadde også noen uoverensstemmelser med pålogging til nettbanken.

Skrevet

Bruker mac + chrome her, og funker finfint. Eneste er som sagt tidligere at det er irriterende med at man må åpne en ny side når man skal logge på nettbank, men er ikke SÅ ofte der inne, og da går det greit å starte Opera eller Safari.

Skrevet
Hvordan fungerer det for dere?

Jeg har brukt den siden betaen kom, og jeg er forsåvidt fornøyd, men det er et eller annet som gjør at den ikke fungerer så godt med vBulletin-forum. Det begynner å irritere meg, for jeg må slette nettlesingsdata hele tiden for å kunne bruke forumet.

Sånn utover det liker jeg Chrome ganske godt, så vegrer meg litt for å gå tilbake til FireFox..

Putter ikke i macen min mer enn nødvendig jeg...Hva er galt med safari?

Skrevet

Jeg liker ikke Safari. Men det er lenge siden jeg har forsøkt, så kanskje jeg liker den bedre nå. Har vel med vane å gjøre, jeg gikk tilbake til FireFox, siden den har mange fine tillegg jeg er glad i.

Skrevet
Putter ikke i macen min mer enn nødvendig jeg...Hva er galt med safari?

Trenger ikke være noe i veien med safari for at man vil prøve noe annet ;) Safari er finfint, men Chrome er kanskje litt mer min greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...