lykkelig84 Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Før jeg ble sammen med kjæresten min, hadde han trekant med en kompis og en av mine venninner. Da kjente jeg han ikke, og hadde bare møtt han en gang. Jeg syns det fremdeles er ubehagelig, og syns det er ekkelt og rart å være på samme sted med han og hun samtidig. Hva syns dere? Bare å "drite i det" og ikke tenke på at de har hatt sex? Syns ikke det er så lett jeg!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Jeg begynner utvilsomt å bli gammel. Tenk så mye greiere vi hadde det den gange sex var en privatsak som man ikke la ut om til kreti og pleti...
Rednails Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Dersom det hadde vært et engangstilfelle uten følelser involvert hadde det ikke gjort meg så mye. Det betydde neppe ingenting, annet enn spenning. Det var jo også før du ble kjent med han, så det er sannsynligvis lenge siden? Sikkert ingenting å bry seg om.
Gjest Gjest_Tove_* Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Blir egentlig veldig trist. Sex og samliv har jeg alltid ment var en personlig ting mellom han jeg er glad i og meg. Slik det blir blottet og utbrodert her i forumet synes jeg det blir gjort til noe upersonlig og allment. Nesten noe ekkelt, rett og slett.
Gjest brutal_mann Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Pul han og kompisen du, så er dere på likefot. Eventuelt kan du se filmen "Chasing Amy".
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Jeg hadde ikke brydd meg om selve hendelsen i den forstand. Men helvetet skulle frosset over før jeg ville omgåes med henne, eller at han skulle omgåes med henne.
Nienna Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Nå føler jeg meg liberal, nå. Første gang jeg hørte om ham som nå er kjæresten min, samboeren min, forloveden min, og far til datteren min var når han pulte bestevenninna mi og han som da var typen hennes (som nå er en god kamerat). Vi har kontakt hele gjengen, og jeg ser ikke problemet. oO
Anglofil Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Skjønner godt du ikke synes det er så lett, må innrømme at jeg ikke er så liberal at jeg synes det er helt "greit". Dvs, det er jo ikke så mye man får gjort med det, fortid er på en måte fortid, men ja - jeg ville syntes det var ubehagelig og antagelig holdt meg mest mulig unna dem han hadde hatt trekant med. Mvh Yvonne
Kosejenta Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Alle har en fortid......ikke sikkert du liker hans, men slik er det nå, og det er ingenting du får gjort med det!!!
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 Tror ikke jeg ville likt tanken på at kjæresten min hadde pult kompisen sin, selv om det var før min tid. Har ikke så veldig sans for "vennesex".
Gjest labefana Skrevet 3. januar 2010 #11 Skrevet 3. januar 2010 Nå føler jeg meg liberal, nå. Første gang jeg hørte om ham som nå er kjæresten min, samboeren min, forloveden min, og far til datteren min var når han pulte bestevenninna mi og han som da var typen hennes (som nå er en god kamerat). Vi har kontakt hele gjengen, og jeg ser ikke problemet. oO dette er et spørsmål til deg, for det ser ut som jeg kan få et realt svar av en slik person, uten de vanlige fordommene. jeg har truffet en fyr på nettet. vi gar møttest. han har sagt han tenner psykisk og fysisk på meg. vi har hatt mange prater. han har sovet over uten at det var sex. MEN han sier han vil ha sex med meg første gangen med en annen mann. fordi han liker å være fler i sengen. ikke hele tiden men altså første gang med meg. han har sagt at han liker å prate alvorlig med meg. og le med meg. og hvis vi har trekant er jeg hans. hmmmm...vil jo bare tenke at varsellampen lyser rødt og at jeg må trekke meg unna. men velger altså å tro på ham. pga av ting han har sagt. vet det ikke finnes fasit her, men skulle ønske noen kunne svare som ikke tenker a4 som mange gjør..
Rodenback Skrevet 3. januar 2010 #12 Skrevet 3. januar 2010 Remember when the air was clean and sex was dirty?...
Gjest brutal_mann Skrevet 3. januar 2010 #13 Skrevet 3. januar 2010 men skulle ønske noen kunne svare som ikke tenker a4 som mange gjør.. Om du liker tanken og vil dette, hva har du å tape?
Nienna Skrevet 3. januar 2010 #14 Skrevet 3. januar 2010 dette er et spørsmål til deg, for det ser ut som jeg kan få et realt svar av en slik person, uten de vanlige fordommene. jeg har truffet en fyr på nettet. vi gar møttest. han har sagt han tenner psykisk og fysisk på meg. vi har hatt mange prater. han har sovet over uten at det var sex. MEN han sier han vil ha sex med meg første gangen med en annen mann. fordi han liker å være fler i sengen. ikke hele tiden men altså første gang med meg. han har sagt at han liker å prate alvorlig med meg. og le med meg. og hvis vi har trekant er jeg hans. hmmmm...vil jo bare tenke at varsellampen lyser rødt og at jeg må trekke meg unna. men velger altså å tro på ham. pga av ting han har sagt. vet det ikke finnes fasit her, men skulle ønske noen kunne svare som ikke tenker a4 som mange gjør..For en situasjon, da. Jeg må si jeg aner ikke hva jeg hadde gjort. Jeg vet jeg har lyst til å prøve trekant, og at det nok blir med kjæresten, men første gang? Skummelt. Men det er meg, da. Som brutal_mann sier, om du vil, hva har du å tape? Eneste jeg egentlig stiller meg skeptisk til, er det at han setter kriteriet trekant for å bli sammen med deg. Syns det høres ut som om han vil presse deg inn i trekant, og det er ikke en bra ting, uansett hvor liberal man er.
Gjest labefana Skrevet 3. januar 2010 #15 Skrevet 3. januar 2010 For en situasjon, da. Jeg må si jeg aner ikke hva jeg hadde gjort. Jeg vet jeg har lyst til å prøve trekant, og at det nok blir med kjæresten, men første gang? Skummelt. Men det er meg, da. Som brutal_mann sier, om du vil, hva har du å tape? Eneste jeg egentlig stiller meg skeptisk til, er det at han setter kriteriet trekant for å bli sammen med deg. Syns det høres ut som om han vil presse deg inn i trekant, og det er ikke en bra ting, uansett hvor liberal man er. ja det er en absurd situasjon. ellers hadde jeg ogsåklart tengt at det ville være å starte i feil ende. men somsagt det er noe ved denne fyren som gjør at jeg vil prøve det. om det fortsatt er aktuelt for ham da...for jeg vil jo. tenker litt at det er en win win situasjon; blir det dumt så prøvde jeg det. blir det bra så kan det gjentas. er vel viktig å kjenne etter magefølelsen sin her. og hvis det viser seg at jeg KUN var et ledd i å fullføre hans sexuelle fantasi, så sier det jo litt om ham. men vil gjøre dette for meg selv. heldigvis har jeg gode venner av begge kjønn som kan trøste meg hvis jeg får et brukket hjerte. for det er jo en slags risiko. men slik er det jo ellers også i livet. den som intet våger....takk for inspill. godt å lufte seg her. godt nyttår til alle også:-)
Nienna Skrevet 3. januar 2010 #16 Skrevet 3. januar 2010 Om du har lyst til å prøve trekant uavhengig av hva han sier, så går du for det. Funker det har du fått deg en kjæreste som er seksuelt åpen (virker i alle fall slik), funker det ikke er du en erfaring rikere og har fått prøvd noe du har hatt lyst til, og fått kastet ham ut av livet før det gikk så langt at han hadde etterlatt seg ett hull. =)
Troyamin Skrevet 3. januar 2010 #17 Skrevet 3. januar 2010 Før jeg ble sammen med kjæresten min, hadde han trekant med en kompis og en av mine venninner. Da kjente jeg han ikke, og hadde bare møtt han en gang. Jeg syns det fremdeles er ubehagelig, og syns det er ekkelt og rart å være på samme sted med han og hun samtidig. Hva syns dere? Bare å "drite i det" og ikke tenke på at de har hatt sex? Syns ikke det er så lett jeg! Jeg er nå gift med min venninnes eks-kjæreste. De var sammen i sju år. Jeg visste ikke om dette da jeg ble venn med ho og sammen med han. I ettertid har vi kost oss alle tre. Og jeg alene med ho. Skjønner jo at det ikke er helt vanlig. Og kan jo se at du synes det blir rart. Men du burde komme over det. Skjedd er skjedd og klokken kan ikke skrus tilbake!
Gjest labefana Skrevet 3. januar 2010 #18 Skrevet 3. januar 2010 Jeg er nå gift med min venninnes eks-kjæreste. De var sammen i sju år. Jeg visste ikke om dette da jeg ble venn med ho og sammen med han. I ettertid har vi kost oss alle tre. Og jeg alene med ho. Skjønner jo at det ikke er helt vanlig. Og kan jo se at du synes det blir rart. Men du burde komme over det. Skjedd er skjedd og klokken kan ikke skrus tilbake! så utrolig flott å høre om folk som lever ut sin sexualitet på denne måten. uten at det blir så dramatisk. det inspirerer!takk til dere!!
Gjest MikeWaters Skrevet 4. januar 2010 #19 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er nå gift med min venninnes eks-kjæreste. De var sammen i sju år. Jeg visste ikke om dette da jeg ble venn med ho og sammen med han. I ettertid har vi kost oss alle tre. Og jeg alene med ho. Skjønner jo at det ikke er helt vanlig. Og kan jo se at du synes det blir rart. Men du burde komme over det. Skjedd er skjedd og klokken kan ikke skrus tilbake! Herlig, dette er nok vanligere enn mange tror. Kos dere videre, man trenger ikke følge regler og retningslinjer man ikke føler seg hjemme i bare fordi "alle" andre gjør det.
Wildrose Skrevet 4. januar 2010 #20 Skrevet 4. januar 2010 dette er et spørsmål til deg, for det ser ut som jeg kan få et realt svar av en slik person, uten de vanlige fordommene. jeg har truffet en fyr på nettet. vi gar møttest. han har sagt han tenner psykisk og fysisk på meg. vi har hatt mange prater. han har sovet over uten at det var sex. MEN han sier han vil ha sex med meg første gangen med en annen mann. fordi han liker å være fler i sengen. ikke hele tiden men altså første gang med meg. han har sagt at han liker å prate alvorlig med meg. og le med meg. og hvis vi har trekant er jeg hans. hmmmm...vil jo bare tenke at varsellampen lyser rødt og at jeg må trekke meg unna. men velger altså å tro på ham. pga av ting han har sagt. vet det ikke finnes fasit her, men skulle ønske noen kunne svare som ikke tenker a4 som mange gjør.. Hvis treffet på nettet er for sex, er det jo rett og slett en mann som er ute etter sex, og som tenner på trekant og ønsker det. Ok det, HVIS du synes det er ok. Man har jo forskjellige seksuelle ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå