Gjest Gjest_Kåre_* Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Det snakkes mye om pikkstørrelser her og damer legger ut om målene på kjærester og andre erfaringer de har. For en stund tilbake hadde jeg et forhold med en dame som var ganske frittalende. Fikk inntrykk av at hun hadde hatt minst 40 elskere. Andre gangen vi var sammen utbrøt hun at hun nesten ble skremt da hun så pikken min første gangen. Det største hun hadde sett. Jeg stusset litt, men spurte ikke mer. Har aldri tenkt på min som mer enn vanlig stor - aldri målt. Sa derfor lurer jeg i denne anonymiserte verden på om du sjelden eller aldri har opplevd en pikk som er spesielt stor. Altså har du bare opplevd vanlige/gjennomsnittlige pikker. Eller er det kanskje stor variasjon. Regner også med at tykkelsen har endel å si for hva du regner som stort. Ja, fortell
Lemming Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Hmm. Nå er det jo forskjellig fra dame til dame hva man regner som stort. Min erfaring etter ca 20 partnere er iallefall at de fleste er gjennomsnittlige. Noen er større og noen er mindre. Felles er at ingen er lik! Har forøvrig aldri kommet over en kuk som er så stor at jeg har blitt "skremt", lurt på om det vil bli vondt, osv.
Kjetil S. Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 For damer flest er det mye mindre forskrekkelig å ha en stor pikk enn det å være en stor pikk.
Gjest Spirelill Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 For å gi et mer eller mindre konstruktivt svar. Jeg har opplevd i flere ulike størrelser, og ja, den kan være usedvanlig stor. Noen kan også ha usedvanlig små. Jeg har sagt til et par at de har vært velutstyrt, men sier aldri fra om de er små
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 For damer flest er det mye mindre forskrekkelig å ha en stor pikk enn det å være en stor pikk. Yiiiiippppppiiiii!!!!!!!!!!!!!! Enda en pikktråd så helt på slutten av året,kanskje vi skal se hvor mange vi rekker før sekundene tikker over i det nye
Gjest womenwomen Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Det snakkes mye om pikkstørrelser her og damer legger ut om målene på kjærester og andre erfaringer de har. For en stund tilbake hadde jeg et forhold med en dame som var ganske frittalende. Fikk inntrykk av at hun hadde hatt minst 40 elskere. Andre gangen vi var sammen utbrøt hun at hun nesten ble skremt da hun så pikken min første gangen. Det største hun hadde sett. Jeg stusset litt, men spurte ikke mer. Har aldri tenkt på min som mer enn vanlig stor - aldri målt. Sa derfor lurer jeg i denne anonymiserte verden på om du sjelden eller aldri har opplevd en pikk som er spesielt stor. Altså har du bare opplevd vanlige/gjennomsnittlige pikker. Eller er det kanskje stor variasjon. Regner også med at tykkelsen har endel å si for hva du regner som stort. Ja, fortell Du skal få et 100 % ærlig svar fra womenwomen : ) Jeg var vill og våt ...som ung og fortsatt i dag og har hatt mange partnere MED KONDOM DA : ) måtte nevne det ...he he gummi er en fin ting : ) I et av mine samboerforhold på ca 6 år - hadde typen 13 cm pikk og litt tynn i omkretsen var han . Kunne vært litt tykkere syns jeg da ( ønskedrøm ) selv om jeg var meget ung og stram , men våt , våt - kjempevåt : ) Jeg klarte å få orgasme av ren penetrering med han - til tross for hans stusselige tynne pikk .Var vell flink å bruke min erotiske hjerne - derfor gikk det ganske så bra sexuelt i det forholdet under penertering .Pluss han var kjempegod på forspill o.l Neste forhold på 6 år - fikk jeg en mann med hele 17 cm pikk og mye tykkere . Han har jeg hatt vanvittig kraftige vaginale orgasmer med , ja helt svimeslående kraftige orgasmer under penetrering . Han har en av de beste " pikkene " jeg vet om : ) Og har prøvd ..Og - orgasmene under penetrering har vært mye kraftigere og intense med han - enn han lille forrige . Har også hatt ONS med en sværing før han igjen , og han advarte meg pga størrelsen på forhånd .Han greide ikke bli helt stiv ...kanskje heldigvis for meg ...he he kanskje forde han var stor . Men var sykt deilig fort , fra første stund han kom inn i meg , til tross for at han ikke var helt stiv / knallhard - når vi begynte å knulle ....Jeg syns størrelsen teller - ihvertfall tykkelsen : ) Er viktig . Gir mer press og gnukker mer merkbart mot g- punktet mitt .Stor forskjell .
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Det jeg har merket meg etter noen år som seksuelt aktiv er at sex med menn med mindre peniser kan være mye bedre enn menn med store. Jeg tenker at menn med små peniser er obs på dette selv og kompenserer med bedre forspill, andre stillinger og mer klitorisstimulering, mens velutstyrte menn kanskje flyter mer på selve størrelsen og ikke gir en like stor innsats??
Gjest Gjest_Kåre_* Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Yiiiiippppppiiiii!!!!!!!!!!!!!! Enda en pikktråd så helt på slutten av året,kanskje vi skal se hvor mange vi rekker før sekundene tikker over i det nye Nei, dette er ikke enda en pikktråd. Jeg spør ikke om hva damer foretrekker av pikkstørrelse, hvor viktig dette er for den enkelte og mye annet som det går inflasjon i på disse sider. Selv om noen svar her tyder på det. Har ikke funnet en tråd om det jeg spør om - altså hvilke erfaringer damer med mange elskere har når det gjelder variasjon og altså IKKE hva man foretrekker. Har du hatt fem elskere, så tenker jeg at grunnlaget til å uttale seg blir noe tynt. Kan noen svare meg på det?
Gjest Gjest_Frøken_* Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 Nå har jeg bare hatt meg med 7 stykker, men har likevel opplevd å bli meget skuffet (type: hmmm, er du inni meg nå???) og skremt (Ehhh, skal den brusflaska der inn i meg???!). Det er sant at tykke og lange peniser gir mer intense orgasmer, men det fordrer at man er veldig kåt for i det hele tatt å få sneket den inn. Så, jeg må nok si at jeg alt i alt foretrekker de gjennomsnittlige, som det har vært 5 av. Det er ikke hva man har, men hvordan man bruker det som spiller en rolle:) Det nytter ikke med gullmikrofon om du ikke kan synge en ren tone.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå