Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Taxidriver
Skrevet

Syns at alle kjøpesentrene som etableres rundt om i landet er med på å gjøre livet mer simpelt og vulgært :rope:

Uansett samme hvilket kjøpesenter jeg kommer inn på, er det de samme butikkene;Dressmann, Vitusapotek, HM,Cubus, Clas Oholsson m.m. samme upersonlige kjippe sterile utforming. Dette være seg i Bergen, Oslo, Tromsø, eller for den saks skyld på alle andre småhøl disse helvetesmaskinene popper opp på.

Disse helvetesmaskinene spyr ut altslags dritt vi ikke trenger, og er igjen med på å produsere et berg av søppel...

Det er så deprimerende å se på denne galskapen, og jeg kjenner angst for hvilket samfunn vi beveger oss mot..Enig uenig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

delvis enig. Handler mye på disse kjedene, men trenger ikke flere butikker nå...Ser oftere og oftere etter andre merker.

Gjest sædberg
Skrevet

Skulle hatt et sexkjøpesenter. Det hadde vært noe nytt, dere.

Skrevet

Jeg er enig. Det er skikkelig kejdelig å gå på shoppesentre stappet full av Lindex, Cubus, Dressmann, Jack&Jones. :angry: Harry! Liker bedre nisjeforretninger. :blomst:

Gjest Gjest_Sanna_*
Skrevet

Vet ikke hvilke kjøpesenter dere bruker - men de 5 sentrene i min nærhet har masse butikker i tillegg til de vanlige kjedebutikkene. Ære være variasjonene, sier nå jeg.

Selv går jeg sjeldent på kjedebutikkene, kun Lindex for å kjøpe strømpebukser dann og vann ... men jeg ser jo at markedet er stort så det er helt klart behov. Og jeg tror ikkke dere er klar over hvor dyrt det er å leie lokaler i et kjøpesenter ... det er veldig mange butikker som ikke overlever.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...