Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 ...plutselig skriver en hel haug av mine bekjente en farge i statusfeltet på facebook.. Noen som vet hvorfor?
Gjest Armule Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hvorfor må du lage en tråd som er identisk med en som ble lagd nettopp? Det går an å se om det er andre som lurer på det samme Endret 30. desember 2009 av Arnøy
Mona32 Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 ...plutselig skriver en hel haug av mine bekjente en farge i statusfeltet på facebook.. Noen som vet hvorfor? Er du mann???
KinderMaxi Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 De skulle skrive fargen på BH'en de har på i dag.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Hvorfor må du lage en tråd som er identisk med en som ble lagd nettopp? Det går an å se om det er andre som lurer på det samme Øh.. beklager hvis jeg plager deg med en tråd, men jeg kan ikke se en annen tråd her på data som går på det samme. Har ikke for vane å søke gjennom hele forumet på forhånd. Ellers; takk for utrolig oppklarende svar, Arnøy. til deg som takk for hjelpen.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 De skulle skrive fargen på BH'en de har på i dag. Takk Hvor kommer det fra da? Reklame eller?
Gjest Armule Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Øh.. beklager hvis jeg plager deg med en tråd, men jeg kan ikke se en annen tråd her på data som går på det samme. Har ikke for vane å søke gjennom hele forumet på forhånd. Ellers; takk for utrolig oppklarende svar, Arnøy. til deg som takk for hjelpen. Værsågod! Får slik en god følelse inni meg hver gang noen er takknemlige Men et kjapt søk er vel ikke så vanskelig? Jeg la bare inn "farge facebook" og jeg fikk tråden opp med en gang: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=facebook+farge Enjoy Nå har du masse kunnskap om kvinnfolka rundt deg!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 ...men nå har gutta noe på gang også. Hva er det? Noen skriver "stå", andre "står", tipper det er noe uskyldig, men hva???
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 De skulle skrive fargen på BH'en de har på i dag. Hvorfor i all verden skulle de det? Ser til og med folk jeg anså som relativt voksne har lagt det ut.
Gjest voksen med svart Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Hvorfor i all verden skulle de det? Ser til og med folk jeg anså som relativt voksne har lagt det ut. En har ikke mer moro en det en lager selv. Hvorfor skulle ikke relativt voksne (for et uttrykk!!!) ha det morsomt?
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 En har ikke mer moro en det en lager selv. Hvorfor skulle ikke relativt voksne (for et uttrykk!!!) ha det morsomt? Hva i all verden er morsomt med å fortelle bh-fargen til hele verden?
Gjest voksen Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Hva i all verden er morsomt med å fortelle bh-fargen til hele verden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå