Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt en MA i uke 14 med påfølgende utskrapning for litt over et halvt år siden, og har prøvd å bli gravid på nytt siden august uten resultat. Det jeg lurer på er; dere som har prøvd i måneder og år for å bli gravide, har dere blitt gravide noen gang (fått barn, hatt SA/MA), eller har dere ikke blitt gravide i det hele tatt? Prøver å finne ut om det at jeg har blitt gravid før er et positivt tegn på at det bør gå relativt greit for meg å bli gravid igjen (snart *håper, håper*), eller om det ikke har noe som helst å si...

Setter stor pris på om noen har noen erfaringer å dele :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg har hatt en MA i uke 14 med påfølgende utskrapning for litt over et halvt år siden, og har prøvd å bli gravid på nytt siden august uten resultat. Det jeg lurer på er; dere som har prøvd i måneder og år for å bli gravide, har dere blitt gravide noen gang (fått barn, hatt SA/MA), eller har dere ikke blitt gravide i det hele tatt? Prøver å finne ut om det at jeg har blitt gravid før er et positivt tegn på at det bør gå relativt greit for meg å bli gravid igjen (snart *håper, håper*), eller om det ikke har noe som helst å si...

Setter stor pris på om noen har noen erfaringer å dele :)

Vi har prøvd (litt) i ett år nå. Jeg var gravid som 15-åring og tok abort. Han har også gjort andre gravide i ung alder... :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...