ChrissyX Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Rosa og svart og lilla og hvit.. Hva er det alle driver å skriker ut farger etter på facebook? Blir så fælt nysgjerrig, hehe
ChrissyX Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Hele newsfeeden min er stappa med folk som sier en farge.. Kan se ut som det er fargen på undertøyet sitt de opplyser om.. men blir jo nysgjerrig hvor så mange har fått det fra
Twinkle* Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 "skriv fargen på BH'en din på FB status, slik at alle gutta begynner å lure på hvorfor alle jentene skriver farge på statusen sin, send melding til alle jenter online;) let's have some fun^^"" Fikk denne meldingen på fb:)
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Tragisk Enkelte folk har vel litt for mye fritid. :gjeiper:
trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 "skriv fargen på BH'en din på FB status, slik at alle gutta begynner å lure på hvorfor alle jentene skriver farge på statusen sin, send melding til alle jenter online;) let's have some fun^^"" Fikk denne meldingen på fb:) det var forklaringen jeg også fikk.
ChrissyX Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2009 Hehe, det forklarer en del. Er aldri online på chatten jeg. Takk for svar, da var den nysgjerrigheta tatt knekken på
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Ja, nå fikk eg det opp over chat eg også.. Det var jo flott å vite at svigermor har på seg hvit bh :gjeiper: Hva skal eg skrive da? Har jo ingen på meg eg..
trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Hehe, det forklarer en del. Er aldri online på chatten jeg. Takk for svar, da var den nysgjerrigheta tatt knekken på Jeg kjente også denne nysgjerrigheten før jeg fikk vite dette via chatten.
Britt Banditt Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Ja, nå fikk eg det opp over chat eg også.. Det var jo flott å vite at svigermor har på seg hvit bh :gjeiper: Hva skal eg skrive da? Har jo ingen på meg eg.. Hudfarget?
Gjest Toaa Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Ja, nå fikk eg det opp over chat eg også.. Det var jo flott å vite at svigermor har på seg hvit bh :gjeiper: Hva skal eg skrive da? Har jo ingen på meg eg.. HAHAHHAHAHAHHAH skriv: fargeløs haha eller hudfarge eller ingenting
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 "skriv fargen på BH'en din på FB status, slik at alle gutta begynner å lure på hvorfor alle jentene skriver farge på statusen sin, send melding til alle jenter online;) let's have some fun^^"" Fikk denne meldingen på fb:) Og når folk får en sånn melding, så svarer de faktisk? Er det rart kjedebrevene går sin gang, sier nå jeg. Må man være så dallete for å være på facebook, tro?
Gjest Borghild Skrevet 31. desember 2009 #13 Skrevet 31. desember 2009 Litt moro må mn da få ha det uten at man er dallete av den grunn.
Wonders Skrevet 11. januar 2010 #14 Skrevet 11. januar 2010 sånne greier synes jeg er smakløst og dumt. Det er ikke slik en skal bruke sitt nettverk. Så mye dumt folka på face dikter opp...
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #16 Skrevet 17. januar 2010 Jeg leste noe om at det skal skaffe bevissthet rundt brystkreft-saken? Utrolig teit måte å gjøre det på, da må det tross alt være bedre å skrive noe saklig og konkret. Har bare vært på facebook i kort tid og har ennå ikke sett noen "seriøse" grupper det frister å være med i. Facebook-engasjement fører jo ingen steder hen, med mindre det er å få et eller annet produkt tilbake på markedet.
Britt Banditt Skrevet 19. januar 2010 #17 Skrevet 19. januar 2010 Hva er disse greiene som "alle" har i statusen sin nå om dagen? "Jeg gjorde sånn og sånn fordi jeg er sånn og sånn"
Snasen Skrevet 19. januar 2010 #18 Skrevet 19. januar 2010 Var det BH fargen? Herregud, jeg skrev og en farge i statusen min, men trodde det var snakk om favorittfargen her.
trulta_ Skrevet 20. januar 2010 #19 Skrevet 20. januar 2010 Hva er disse greiene som "alle" har i statusen sin nå om dagen? "Jeg gjorde sånn og sånn fordi jeg er sånn og sånn" Det første to ordene er måneden du er født. De neste to ordene er datoen du har bursdag. Så er det det siste tallet i året du er født. Og fordi jeg er sånn og sånn er fargen på t skjorten din. Håper du skjønte det.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #20 Skrevet 20. januar 2010 Det første to ordene er måneden du er født. De neste to ordene er datoen du har bursdag. Så er det det siste tallet i året du er født. Og fordi jeg er sånn og sånn er fargen på t skjorten din. Håper du skjønte det. Jeg skjønte det ikke! Kan du gi et eksempel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå