Gjest Gjest_Viola_* Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Weeeeeee! NRK3 viser Being Human på nyåret! Bodde i England ifjor og da viste BBC denne serien. Skikkelig kul. Liker True Blood også, men Being Human er litt "mildere" så denne kan man se med de litt yngre også. Handler om tre venner som bor sammen i en leilighet. En er spøkelse, vampyr og varulv. Og dette byr naturligvis på problemer i den menneskelige verden. Absolutt verdt en titt. Et annet pluss er at vampyren er en kjekkas ;-) Ser NRK har lagt ut noen korte teasere allerede. Handler om hvordan de tre ble som de ble. Annies (spøkelse) historie – www1.nrk.no/nett-tv/klipp/590808 Georges historie (varulv)- www1.nrk.no/nett-tv/klipp/591449 Mitchells historie (vampyr)- www1.nrk.no/nett-tv/klipp/591455 Gleder meg. Noen andre som har hørt om denne?
Gjest Trajan Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Being human er ikke en vampyr serie
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Jeg er lei alle vampyrserier og filmer som kommer for tiden, jeg vil heller ha Buffy og Angel tilbake på tv-en og jeg vil ha en Spike-film.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Dette er vel ikke noe typisk vampyrserie? Det ser ihvertfall ikke sånn ut utifra de klippene jeg har sett. Men den ser bra ut og litt spesiell, så jeg kommer nok til å følge med når den starter. Gleder meg!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Jeg synes serien er veldig gøy Har lastet ned og sett det som finnes av den. Morsom er den også
¤Tiili¤ Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 har lastet ned 6 episoder av sesong 1, er det flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå