Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hei! Postet egentlig denne på graviditet, men prøver her istedet:) Har hatt litt murringer og stikk i det siste, og da jeg og mannen hadde sex i går kjente jeg at det gjorde vondt der inni, spesielt når han tok meg bakfra(sorry detaljer!). Dette kjenner jeg vanligvis ikke noe til. Er det mulig at jeg venter eller har eggløsning nå, at det blir mer "ømt" inni da? Noen som kjenner syklusen sin godt og kjenner seg igjen? Er prøvere nå ser dere
Neytiri Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Ikke sikker ka du mener med at det gjør vondt....er det vondt når han har penitrerer....eller når han drar ut igjen?? hvis det er når han drar ut kan det være at du har for tørr skjede...smerter kan også komme av UVI.....er du usikker hadde eg nesten ringt legen. Personlig har eg alltid hatt smerter rundt EL men har ikke merket det under sex...nå som eg er gravid må det mye forspill til før han penitrerer ellers kan det gjøre litt vondt....
Gjest ts Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Vondt når han støter inn i meg. Er rart, for er fuktig nok der når vi har sex(mangler ikke på lysten hehe). Grunnen til at jeg lurer er jo det at jeg har sluttet på p-pillene. Har hatt endel murringer, og en dag stakk det plutselig voldsomt dypt i skjeden. Har mye hvit og litt tykk utflod. Mer stikking i puppene og. Alt dette kan vel selvsagt være fordi jeg sluttet på pillene for en mnd siden, men syntes det var rart at det føltes slikk under sex. Har bestilt tester på nett, bare de helligdagene kan være over snart:)
Gjest Armule Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Høres ut som han kommer for dypt inn! Og med murringer du har hatt tror jeg kanskje man er litt mer "fornkytt" i underlivet, og kanskje mindre avslappa når man har sex slik at man ikke utvider seg like mye? Er det kun når han støter hardt/helt inn?
Gjest ts Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Er bare det at jeg aldri har kjent dette før når vi har hatt sex, og vi "passer sammen" så det ikke føles som han kommer for langt inn uansett hvor dypt han støter. Kjente det like godt ved både forsiktig og hardere støting. Rart Håper jo veldig på en liten sjans for eggløsning eller graviditet, men trodde ikke det ville skjedd så fort uansett egentlig
Gjest Iah Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Vondt når han støter inn i meg. Er rart, for er fuktig nok der når vi har sex(mangler ikke på lysten hehe). At man har lyst, trenger ikke bety at man er våt nok. Uansett, jeg synes dette høres ut som smerter ved harde støt mot livmormunnen. Jeg opplever at dette en sjelden gang er smertefullt, selv om jeg stort sett aldri opplever dette som et problem.
Neytiri Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Når man slutter på p pillen kan kroppen være anarledes siden du har ikke aktive hormoner fra pillen.... det med hvit tjukk utflod kan høres ut som en underlivs infeksjon.....eg hadde aldri fått en før eg slutta på pilla... ellers ganske enig forrige man her at det kan høres ut som om han kommer for dypt inn....
Gjest Alabama Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Jeg fikk slike smerter som du beskriver da jeg hadde cyster på eggstokkene. Kjentes ut som om jeg hadde eggløsning hver dag og var litt vondt når han støtte mot skjedeveggen helt innerst mens vi hadde sex.
Bestee Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Har lest om flere som blir litt ømme nedentil under EL, spesiellt under harde "støt". Siden du aldri har kjent dette før, er det tvilsomt at det har noe med hvor våt du er, eller at han kommer for langt inn.. Du kjenner deg vel sikkert godt nok til å vite hvordan det føles når han tar for hardt i...
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #10 Skrevet 3. januar 2010 Jeg sluttet med p-pillene for ca en mnd siden nå. Jeg kjenner også noen ekstreme smerter under sex til tider. De kan egentlig ikke beskrives. Men av og til kjennes det ut som om noe er i ferd med å sprekke inne i meg. Det er også vondt hos meg når han tar meg bakfra. Som om han treffer ett eller annet punkt inne i meg og da gjør det forferdelig vondt. Spesielt når jeg ligger på magen.. Kan det være det samme? Hihi, kanskje vi begge er så heldige at vi har blitt gravide!
Rockymor Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Jeg vet at endometriose kan gi smerter i underlivet ved sex. Dette kan holdes i sjakk med hormoner (bla. p-piller), men straks man slutter med hormoner vil endoen som regel komme tilbake. Hvis dette fortsetter, ville jeg uansett tatt en tur til GU. Du kan ved kontinuerlige ubehagelige sex-oplevelser utvikle problemer knyttet til sex. (feks at du mister evnen til å slappe av og faktisk nyte sexen...)
Gjest doc. Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Smerter ved sex er et symptom man skal ta alvorlig. Ikke nøl med å gå til legen, selv om det er pinlig. Det kan redde livet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå