Gå til innhold

Rumpesex av menn med dame - Er det noe å stå etter da?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kos deg mens du kan, er jo ikke like sexy når dritten begynner å renne ut av henne og de sexy trusene må byttes ut med store bleier :klemmer:

Enda en person som har et totalt forvridd syn på analsex som er basert på skandaleoppslag og myter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er skremmende. Halvparten av mine kompiser, inkludert meg selv er tydeligvis homser, som tvinger jentene våre til noe de ikke vil, siden de egentlig ikke liker jenter. (De er jo skaphomser hele gjengen)Maktsyke jævler som tråkker på kvinner. Makan!

Analsex med ei jente blir jo helt noe anna enn å trøkke den inn i ei hårete mannerumpe, og i tillegg riskierer du å klaske ballene sammen med din andre elskede skaphomse. Det blir liksom to helt forskjellige verdner spør du meg. Det er jo ikke mye som kan måle seg men en rund og lekker kvinnerumpe. Men vent nå...je kan jo ikke like det, for jeg er jo homse:O

Takk for at dere fikk meg ut av skapet. Nå kan jeg endelig innrømme for hele verden at: Hallo alle sammen! Jeg er homse, men jeg elsker å ha sex med kvinner!

Skjerp dere folkens. Det provoserer meg noe jævli at det går an å være så utrolig trangsynt!

Får nesten stikke opp til alle de maktsyke homsevenna mine og trakasere noen kvinnfolk som sa de ville ha analsex. (som selvfølgelig bare var noe de sa for å være greie)

S.E

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den er ikke skremmende. Det er bare det at disse trollene høres, og når man er så dum at man svarer dem så fortsetter de. Ignorerer man dem dør de til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Noen ganger er det vrient å skille troll fra de med begrenset hjernekapasitet og et toleransegrunnlag som får selveste Djengis Kahn til å fremstå som liberal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:romeo:

Denne tråden er skremmende. Halvparten av mine kompiser, inkludert meg selv er tydeligvis homser, som tvinger jentene våre til noe de ikke vil, siden de egentlig ikke liker jenter. (De er jo skaphomser hele gjengen)Maktsyke jævler som tråkker på kvinner. Makan!

Analsex med ei jente blir jo helt noe anna enn å trøkke den inn i ei hårete mannerumpe, og i tillegg riskierer du å klaske ballene sammen med din andre elskede skaphomse. Det blir liksom to helt forskjellige verdner spør du meg. Det er jo ikke mye som kan måle seg men en rund og lekker kvinnerumpe. Men vent nå...je kan jo ikke like det, for jeg er jo homse:O

Takk for at dere fikk meg ut av skapet. Nå kan jeg endelig innrømme for hele verden at: Hallo alle sammen! Jeg er homse, men jeg elsker å ha sex med kvinner!

Skjerp dere folkens. Det provoserer meg noe jævli at det går an å være så utrolig trangsynt!

Får nesten stikke opp til alle de maktsyke homsevenna mine og trakasere noen kvinnfolk som sa de ville ha analsex. (som selvfølgelig bare var noe de sa for å være greie)

S.E

Hvorfor er du så trangsynt at du ikke kan akseptere/forstå at andre ikke kan fatte og begripe hvorfor du vil stikke din penis inn en kvinnes endtarmsåpning? Hva skal de tro, når de selv ikke kan forstå hvorfor du vil det?

Og kan en kvinne mislike analsex, må hun like det, er hun trangsynt hvis hun ikke liker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger er det vrient å skille troll fra de med begrenset hjernekapasitet og et toleransegrunnlag som får selveste Djengis Kahn til å fremstå som liberal.
Det er ikke snakk om å mangle toleranse, det er snakk om å ikke ha de samme preferansene, og derfor ikke kunne forstå at noen ønsker å stikke sin penis inn i en endetarmsåpning/eller få en inn i egen endetarmsåpning.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Det er ikke snakk om å mangle toleranse, det er snakk om å ikke ha de samme preferansene, og derfor ikke kunne forstå at noen ønsker å stikke sin penis inn i en endetarmsåpning/eller få en inn i egen endetarmsåpning.

Alwrighty then, hvis du sier det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:romeo: Hvorfor er du så trangsynt at du ikke kan akseptere/forstå at andre ikke kan fatte og begripe hvorfor du vil stikke din penis inn en kvinnes endtarmsåpning? Hva skal de tro, når de selv ikke kan forstå hvorfor du vil det?

Og kan en kvinne mislike analsex, må hun like det, er hun trangsynt hvis hun ikke liker det?

Jeg mener ikke det at hvis en kvinne sier at hun ikke vil så skal hun bare alikevel. Men som mange sier her så er det mange kvinner som liker det. Jeg ville aldri tvunget noen til å få den i toern hvis de ikke vil!

Men du må da og forstå det at det finnes de som liker det!

S.E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*

Skulle gjerne hatt litt mer analsex, jeg, men dessverre føler jeg aldri at jeg er helt "tom" der nede. Så det blir én gang hvert tiår. Jeg serverer ikke bæsj på staken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt litt mer analsex, jeg, men dessverre føler jeg aldri at jeg er helt "tom" der nede. Så det blir én gang hvert tiår. Jeg serverer ikke bæsj på staken!

Eh. Når du stapper den inn i rumpa er det ikke annet å forvente enn at sjansen for bajs er tilstede! Dessuten er det da vel noe som heter kondom ;)

Ellers kan man bruke klyster eller bare skylle med vann ved hjelp av en enorm "dråpeteller" som kan kjøpes på kondomeriet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Eh. Når du stapper den inn i rumpa er det ikke annet å forvente enn at sjansen for bajs er tilstede! Dessuten er det da vel noe som heter kondom ;)

Ellers kan man bruke klyster eller bare skylle med vann ved hjelp av en enorm "dråpeteller" som kan kjøpes på kondomeriet ;)

Joda, men med bæsj forsvinner liksom litt av "sjarmen". Har hatt et par vellykede samleier på den måten, men angsten for bæsj er altoppslukende. En virkelig sex-killer vil jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså - normalt er det ikke bæsj der, så hvis man "stadig vekk" får dritt på staken så er det mulig at man bør se på når man har analsex i forhold til når man driter o.s.v. Det kan selvsagt skje, men hvis det hadde vært noe annet enn sjeldent så hadde nok analsex mistet litt av tiltrekningskraften på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men med bæsj forsvinner liksom litt av "sjarmen". Har hatt et par vellykede samleier på den måten, men angsten for bæsj er altoppslukende. En virkelig sex-killer vil jeg si :)

Fatter hva du mener. Jeg har hatt en skikkelig ulykke en gang, og hadde jeg ikke angst for det før så har jeg det i hvert fall nå. Det psykiske dreper dermed litt av sjarmen.

Når det er sagt så har jeg hatt analsex utallige ganger, og det er altså bare en gang det virkelig skar seg. Da hadde jeg også hatt vondt i magen tidligere på dagen og drukket altfor mye alkohol. Ellers så pleier det å gå fint.

Og mannfolka tar det med et smil, de innser risikoen når de entrer det territoriet. Det er jo likevel verst for oss jenter, det er vi som åpner for det mest intime og private og risikerer å drite oss ut. Bokstavelig talt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Jeg liker ikke tanken på at en er homofil hvis en tar ei jente i rumpa om begge vil det... sex handler om stimulasje. Mange jenter liker analsex og oralsex, og det kan være fint å blande litt av og til. At en mann føler seg kin på analsex siden han kan ta dama sin i hvilket hull han vil, er en latterlig påstand. Hvis en mann tenker sånn, føler han ikke mye sympati med dama sin. Jeg selv er en gutt på 16 år og jomfru, men jeg tenker jo mye på sex og ut ifra hva som er logisk eller hva jeg føler er rett, vil jeg holde meg til at analsex er noe et par kan gjøre siden de har mulighet til det og hvis begge vil det, og fordi kanskje de har hørt at det er "sinnsykt deilig, bare med nok oppvarming osv..." Sex er jo det fineste to mennesker kan gjøre i lag (følelsesmessig) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse
Gjest Stina 19

Ja, hver sin lyst!! :-)

Jeg eeeelsker anal!! har gjort det hundrevis av ganger... synes det er uskyldig moro og ikke like alvorlig som vanlig sex så derfor kan jeg ha det med mange forskjellige gutter :D

hadde det to ganger på fredag :P:P xD

du som sier du ikke liker det... du kan få prøve på meg hihihihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under Sokrates og Aristoteles tid, under Antikken og under Cæsars tid, var det nok mye rompesex blandt menn. Da var det helt natrulig ...

Jeg kunne ALDRI i verden ha rompesex, er helt uaktuelt. Selv er jeg snart 30, og når jeg ikke har hatt lyst på det inntil nå, kommer jeg aldri til å gå med på det heller.

Men de som liker det, for all del, fortsett med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting skal ut, ikke inn i rumpehullet mitt. Jeg synes det er sykt ekkelt med analsex, skjønner ikke hva vitsen er. Det er trangt og ubehagelig, en ting er sikkert, jeg kommer aldri til få noe opp i mitt rumpehull i hvertfall ;) That's for sure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...