angelou Skrevet 6. april 2010 #21 Del Skrevet 6. april 2010 Nei, det sa de ikke noe om, jeg bestilte jo i god tid, er jo fem uker til, kunne fått uka før også sa hun :)Han jeg skal til vil helst ha 3D mellom uke 22 og 26. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. mai 2010 #22 Del Skrevet 16. mai 2010 Glemte helt å oppdatere dato for 3D UL....vi skal neste onsdag, 19mai....så håper ynderlig at Bumba blotter alt for mamma og pappa sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er oppdatert, Neytiri Jeg har tatt 5 ul allerede jeg :dåne: Så litt voldsomt ut når jeg tittet på listen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. mai 2010 #24 Del Skrevet 19. mai 2010 Bumba er en jente!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. mai 2010 #25 Del Skrevet 19. mai 2010 Og lille spire er også ei jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå